Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      22942


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34525


  3. bodas

    bodas

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      376


  4. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2177


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/27/21 w Odpowiedzi

  1. Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych Trochę brakowało mi do kompletu dynamicznych kierunkowskazów w lusterkach. Przód i tył jest fabrycznie na dynamicznych kierunkach więc postanowiłem, że do lusterek także takie wpadną. Wybór padł na kierunkowskazy firmy Osram w wersji black edition, ponieważ po przeczytaniu recenzji różnych innych producentów okazało się, że nie wszystkie mają homologację oraz nie wszystkie podświetlają diodę w lusterku od wewnętrznej strony. Tą, którą widzimy spoglądając jako kierowca w lusterko wsteczne. Zaczynamy od wyjęcia szkła za pomocą przyssawki. Odłączamy przewody ogrzewania lekko je podważając. Z uwagi na to, że przy wypinaniu przewodów ogrzewania można łatwo urwać elektrody ponieważ przewody dość ciasno siedzą, postanowiłem drugiego lusterka nie wypinać. Przewody są na tyle długie, że lusterko może swobodnie wisieć nie przeszkadzając. Wystarczy je tylko owinąć szmatką by nie rysowało lakieru. Górna obudowa lusterka powinna być przykręcona dwoma wkrętami TX 10 ale u mnie w obu lusterkach brakowało tych wkrętów. Miejsca na nie przewidziane wyglądają dziewiczo, więc raczej ich tam nie zamontowali. Plastikowym narzędziem podważamy lekko w zaznaczonym miejscu i luzujemy zaczepy obudowy. Wypinamy kostkę do asystenta martwego pola Wypinamy kostkę od kierunkowskazu Odkręcamy kierunkowskaz. Trzy wkręty TX 10. Kierunkowskaz trzyma się jeszcze na 2 zaczepach, które należy odhaczyć. Podmieniamy kierunkowskaz. Próba działania. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Przy okazji montując brakujące wkręty trzymające obudowy lusterek. Oto efekty. Przed… 20210127_170049.mp4 I po.. 20210127_175111.mp4
    2 punkty
  2. Nobla temu, kto na słuch odróżni zamontowany filtr w aucie podczas rozruchu.
    1 punkt
  3. Dzisiaj wpadły do kompletu dynamiczne kierunkowskazy w lusterkach.
    1 punkt
  4. Przyszedł czas na udoskonalenie systemu CarPlay- zakup i montaż bezprzewodowego modułu Carlinkit Dzięki temu urządzeniu telefon bez podłączania żadnych kabli, momentalnie po wejściu do auta łączy się z Apple Carplay, mega wygodne i przydatne rozwiązanie Polecam
    1 punkt
  5. Można, licencja Audi connect Remote & Control kosztuje 39,90 € za rok. Sterowanie otwieraniem, zamykaniem, webasto oraz lokalizacja. Jest to niezależny pakiet od Google Earth i tych innych funkcji online.
    1 punkt
  6. Mały up... już zapomniałem, ze temat mam. Auto dostało "nową skrzynię" nowy dwumas po raz drugi itd. Do tego wleciały nowe klocki i wymiana filtra paliwa oraz serwis olejowy.
    1 punkt
  7. Tak! widziałem testy, badania laboratoryjne świeżego oraz przepracowanego oleju po przelocie 10k( parametry techniczne jak i opis produktu zgadza się z danymi producenta). Motul to minerlaka typu HC. Ravenol 10w40 tsi to 30% syntetyku chociaż oraz noack na poziomie 8% to jest przepaść w jakości względem szrotula 10% Taki VST 5w40 to już całkiem inna liga
    1 punkt
  8. Jeżeli masz auto na gwarancji to za darmo. Po gwarancji cena nośnika danych plus pół godz. pracy. Musisz zadzwonić do nich i zapytać. To jest numer TPI w bazie danych Audi na tą akcję TPI 2060513 Nośnik danych z softem 4M0 906 961 BP A to jest kod SVM do przeprowadzenia akcji aktualizacji w ASO (SVM: MHI2QER5092)
    1 punkt
  9. Nie musisz map kupować. Możesz zlecić wykonanie samej aktualizacji urządzenia.
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Zimowej sesji jeszcze nie było... To jest taka zima, na którą czekało się będąc dzieckiem... Tylko teraz zamiast ciągnąć sanki, ciągnie się auto na sesję
    1 punkt
  12. Krok po kroku idziemy ku zmianom Wjechały graty w lekko innej odsłonie. Blenda piano wpadnie ze starej atrapy. Dziś ma przyjechać kolejnych kilka puzzli
    1 punkt
  13. Zacznij od odłączenia przepływki. jak to nie pomoże to zostają do sprawdzenia wtryski niestety.
    1 punkt
  14. Poniżej zamieszczam efekt. Lampy ogarnięte już od około miesiąca. Mi się o niebo bardziej podoba z włóknem węglowym. Pierwotnie brałem pod uwagę montaż maskownic z wersji EU, ale w praniu wyszło, że w lampach są różnice, które uniemożliwiają estetyczny montaż plug&play.
    1 punkt
  15. Witam. Chyba ten sam problem u mnie. Co jakiś czas choć nie zawsze pojawia się ten problem. Z autem żadnych problemów tak samo jak u Ciebie wszystko gra ale jak czasami postoi np na światłach to zaczyna nierowno pracować i właśnie lekkie dodanie gazu rozwiązuje problem i jak już się to pojawi to za każdym razem na wolnych już tak jest ale np na drugi dzień już tego nie ma problemu. Dzisiaj właśnie miałem taką sytuację, nie wiem czy to nie będzie problem z wtryskiwaczami lub jednym z nich poza tym żadnych innych objawów nie zauważyłem.
    1 punkt
  16. tutaj nie chodzi o nagar 4 łańcuchy i 8 ślizgów robią swoje
    1 punkt
  17. No jak tak to rozumiesz to trudno, Twoja sprawa ... . Ja liczyć umiem i znalazłem ten sam olej w niższej cenie, przez co jedną wymianę w roku (koszty samego oleju) mam gratis.
    1 punkt
  18. Tu nie chodziło o stać czy nie stać tylko o to żeby kupić ten sam bądź bardzo podobny produkt w niższej cenie.
    1 punkt
  19. Witam panowie czy ktoś może testował albo ma u siebie podłączony taki adapter do ami bluetooth http://allegro.pl/kabel-ami-aux-audi-mmi-vw-mdi-usb-bluetooth-lublin-i6713258254.html Ponieważ zakupiłem taki adapter i nie działa.
    1 punkt
  20. Servotronic mam zamontowany oryginalnie i nic takiego się nie dzieje. Kiedy auto stoi to czuć wyraźnie lepsze wspomaganie niezależnie od wykonywanych ruchów kierownicą. Po ruszeniu im większa prędkość tym układ robi się "sztywniejszy"
    1 punkt
  21. Tylko mobil one Esp formuła 5 w 30 ( emission system protection ) full synthetic Ja także taki mam zalany i zero zużycia a już mam 11 tys po wymianie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...