Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      331


  2. AndrzejK.

    AndrzejK.

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1069


  3. Tkoczu_

    Tkoczu_

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      134


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/08/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tu oczywiście nic nie zdradzam ale pracuje nad tym ciut na grubo Mój kolega uporał się z problemem lamp. Poprzednia firma zrobiła sporą fuszere EJ zdjęcie z realizacji już na nowych blachach
    2 punkty
  2. Samo ustawienie paska można sprawdzić bez rozbierania niczego, no może po za plastikową osłona u samej góry.
    1 punkt
  3. Załóż to co sugeruje producent lub coś zbliżonego parametrami.
    1 punkt
  4. Logicznie rzecz biorąc taka opcja będzie najlepsza tym bardziej, że nie wspominasz nawet słowem o jaki silnik chodzi, więc ciężko jest o jakieś odniesienie. Pewnie tak, tylko jak będzie z żywotnością akumulatora sporo mniejszego od tego, który zaleca producent.
    1 punkt
  5. Zawsze mnie @Mloty4x ratuje vcdsem
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. No jestem z południa 1 wiec czesto cumuje na SunCar
    1 punkt
  8. Zobacz ofertę: Gniazdo montażowe USB x2 3100mA 12-24V CZEWONE https://allegro.pl/oferta/gniazdo-montazowe-usb-x2-3100ma-12-24v-czewone-8876028019?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
    1 punkt
  9. Najpierw zacznij od sprawdzenia ustawienia rozrządu, bo problem może być w czym innym, sprawdź zawór dv. Przeplywka z boscha tylko.
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Zobacz czy jest płyn od wspomagania. I sprawdź jak wyje przy kręceniu na postoju.
    1 punkt
  12. SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU PANOWIE !!!! i panie oby było mniej kontroli na drogach
    1 punkt
  13. Long life olej hehe napewno miało być 6000
    1 punkt
  14. kabel jest, problem z programem, mam windows 7 :X
    1 punkt
  15. Zostawię pewnie to 5W40 ewentualnie 5W50 tylko zmienię z Elfa na inną markę. Chodzi mi po głowie jakoś najbardziej Valvoline, Liqui Moly lub właśnie Motul o którym wspominasz (używam Motula w motocyklu). Do wymiany zostało mi jeszcze 8tys km (wymieniam co 10tys km) co u mnie oznacza jakieś 3 miesiące jazdy. Zastanawiam się czy czekać do wymiany czy w pi.du wylać to co jest i zalać od razu coś innego i nie czekać ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- Co do Totala o którym piszesz to używam tego oleju w samochodzie żony (Citroen C4 1.6 16V) którym wcześniej ja jeździłem. Śmiga na Totalu od nowości i również od wymiany do wymiany (co 10tys km) zero ubytków
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...