Skocz do zawartości

Ranking

  1. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      2847


  2. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      2177


  3. _małyTM_

    _małyTM_

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      192


  4. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      435


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/22/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. co tu dużo gadać i pisać, to jest fachowo zrobiony komplecik nie lepienie z g**na tylko porządnie ogarnięte lampy
    2 punkty
  2. Witam Poniżej znajdziesz oznaczenia sprężyn i amortyzatorów, które są używane przez AUDI w modelach A4 B6 i B7. Znajdziesz numer sprężyny/amortyzatora, oznaczenie zawieszenia, w którym występuje (np. 1BE), kolory znaczników oraz WEIGHT RANGE czyli dopuszczalne obciążenie osi. http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=S+line+Fahrwerke+B6+-+Teilenummern Klasy wagowe - PRZÓD B6: Klasy wagowe - TYŁ B6: Nadwozie B6 Nadwozie B7
    1 punkt
  3. Cześć, chciałbym zmienić felgi na lato i kupić Arceo Valencia 19" 8,5J ET35 5x112 Titan Diamond, i teraz pytanie czy nie bd wystawać poza obrys nadkoli, dodam że chciałbym również obniżyć bo jest 1ba to będzie wyglądało średnio.
    1 punkt
  4. czasami lepiej przeboleć cenę w aso i zrobić raz niż grzebać się z tym samy co chwilę gdzie się później okazuje że i tak wydaliśmy więcej.
    1 punkt
  5. Ty nie szukaj po numerze obudowy, potrzebujesz płytkę o numerze 8E1713243H występowała w B7 z 6 biegową skrzynią automatyczną w quattro.
    1 punkt
  6. Ja też nie tak dawno wymieniłem u siebie na Victor Reinz i też się sączy delikatnie. Na katalizator już nie kapie oliwa to chociaż w kabinie nie śmierdzi, jednak nie jest tak jak powinno być. Wydaje mi się, że też robiłem wszystko zgodnie ze sztuką, jednak coś jest nie tak. Następna będzie ORI i Tobie też taką proponuję bo już lepszej jakościowo nie będzie. W getem można ją kupić do BFB za 133 zł (nie wiem czy taka sama jest w BEX), także nie majątek, a może się sprawdzi w 100%.
    1 punkt
  7. jak pisałem, u mnie uszczelka oryginał z aso i zero sylikonu i jest OK z tym że u Ciebie w BEXie uszczelka wygląda tak: a u mnie w ALT tak: moja ori kosztuje 140, do Ciebie 185zł więc u Ciebie może faktycznie być potrzebny sylikon w dedykowanych miejscach, u mnie uszczelka jest sztywna i nie dawałem nic. istotne też jest porządne odtłuszczenie przed nałożeniem sylikonu, i trzeba mieć dobry jakościowo.
    1 punkt
  8. Jestem żywym przykładem na to że Kamil po prostu robi pełną profeskę, a nie ulepy rzeźbione siekierą, jak moje poprzednie lampy. Mam od niego lampy i naprawdę z czystym sumieniem polecam wszystkim, którzy chcą mieć porządnie ogarnięte lampiony, a nie zrobione byle jak (byle skasować i byle się nie napracować) PS. Ciągle uważam że się Kamil za mało cenisz za tą swoją robotę.
    1 punkt
  9. I przestaw po lewej stronie z A/C eco na tylko A/C
    1 punkt
  10. Musisz tym przyciskiem wybrać "SYNC"
    1 punkt
  11. W dwumasie może też być uszkodzona panewka/łożysko między kołem pierwotnym a wtórnym przez co pojawia się nadmierny luz na tym łożyskowaniu (luz krawędziowy) i to również świadczy o uszkodzeniu.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Dwumase sprawdzasz liczac luz od jednego skrajnego polozenia do drugiego do momentu pierwszego oporu, bez użycia nadmiernej sily. W nowym to jest około 3 ząbki ale to tez zależy od rodzaju dwumasy. Ponoć luk ma katalog z tymi odchyłkami ale nie mogłem znaleźć ale jest instrukcja jak sprawdzac te koła.
    1 punkt
  14. Tuner bez diagnostyki? To popierdółka, a nie tuner
    1 punkt
  15. Ja na dwumasie z nalotem ponad 300k miałem luz poniżej 1cm, z twoim jest ewidentnie cos nie tak Oczywiscie luz to ten zakres gdzie ruch kola jest bez uzycia sily, jak juz czuc opor to to jest zakres pracy dwumasy
    1 punkt
  16. Lotka na klape siedzi, kolor pasuje igła. Lakiernik się postarał. Dystansów musiałem się pozbyć nie dało się rozwiązać problemu z dudnieniem przy hamowaniu. Wygląd na minus ale co zrobić.
    1 punkt
  17. Dokładnie w poliftach już jest to o czym wspomniałem. Łapcie numer robaczki 8W0-803-593. Lewa i prawa to samo
    1 punkt
  18. Siemka Jako, że jestem wreszcie w Polsce, to można było założyć koła lato Fotki narazie wieczorne, ale z wrażenia odrazu musiałem wstawić post Ciekaw jestem jak wam się spodoba wzór, bo ja gdy zobaczyłem pierwszy raz to koło, to powiedziałem, że muszę je mieć A więc... JR28 w kolorze Hyper Black, rozmiar raczej oczywisty do tej budy tj. 19'. Parametry: 9.5J ET35, a oponki 225/35...
    1 punkt
  19. Na pewno zmień firmę, bo castrol to do kosiarki się nadaje. Od dawna w kulki lecą ze swoimi olejami. Jak masz GPF to lej 0W30, jak nie masz to 5W30.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...