Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      22931


  2. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      4

    • Postów

      22


  3. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      434


  4. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/23/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Temat buczącego łożyska załatwiony. Nie powiem troszeczke zabawy z demontażem starego łożyska było ale wszystko sie udało i "dziwne dźwięki" z prawej strony znikneły. Pod koniec miesiąca profilaktycznie lewa strona i można zapomnieć o tym temacie na dłuższy czas. Przy okazji wymieniłem filtr kabinowy.
    2 punkty
  2. Przy 10j nawet ET 29 bez przycierania. Ale to max.
    1 punkt
  3. PQD- to zewn. pakiet s-line PNQ- MMI® Navigation plus PS1- sportowe siedzenia przod
    1 punkt
  4. No lepiej zrobić druga strona zawczasu i miec spokój na lata
    1 punkt
  5. @poczciwy_dejwid moim zdaniem jak szukasz tanich opon to lepiej weź kormorany uhp.
    1 punkt
  6. Tak wkładają tylko opona 235/40, albo 225/40. Twój rozmiar opon jest za duży.
    1 punkt
  7. ad 1. ad. 2. Co do kamery cofania to musisz zmienić radio na RNS-E - obsługujące kamerę cofania - wszystko znajdziesz na forum ładnie opisane Ad 3. "nice-to-have" - szukaj licznika z kolorowym fisem - potem tylko kodowanie, adaptacje, programowanie immo i będzie ok. Licząc na szybko: czujniki przód: zmiana zderzaka, malowanie, czujniki wiązka i jakiś pierdoły - lekko 1500zł kamera cofania: jakaś kamera, RNS-E(najlepiej led) - koło 2500zł bluetooth - jak dobrze poszukasz to koło 350zł za wszystkie niezbędne graty. Po przeglądnięciu zdjęć widzę, że nie masz czujników z tyłu, a czujniki z przodu nie działają bez czujników z tyłu, więc dolicz jeszcze zderzak tył pod czujniki + same czujniki + malowanie
    1 punkt
  8. a tu masz informacje bezpośrednio od producenta czyli katalog Lemfordera. lemforder katalog.pdf
    1 punkt
  9. jak masz blat granitowy to wystarczy na blacie położyć i zobaczyć szczelinomierzem w koło. Granit na 90% będzie gładki i prosty.
    1 punkt
  10. jutro lece na dechroming + audiringe wymiana na czarne
    1 punkt
  11. To jest przycisk do uruchomienia czujników parkowania. Nie mając czujników parkowania przód i tył nie będziesz miał przycisku i nie zastąpisz go kodowaniami. Nawet jakbyś dołożył te czujniki.
    1 punkt
  12. Ostatnio po zmianie kół na letnie, gdy zrobiło się ciut cieplej borykałem się z pewnym problemem... ? Na różnych nierównościach tj. progi, kostka lub na różnych hopkach dochodził dziwny dźwięk: skrzypienie/trzeszczenie/pukanie z prawego tyłu... Najgorsze co można było przypuszczać to amorek ? Wymieniłem gumę stabilizatora, ale jak się okazało to nic nie dało ? Stwierdziłem, że nie ma co iść w koszta i padło jeszcze na łącznik stabilizatora oraz osłona amortyzatora (obecny był rozcięty i jak by nie mieścił się w kołnierz amorka). Czekałem 2 tygodnie na wolny termin do mechanika. Przez tez czas dźwięk się tak nasilił, że praktycznie każda nierówność na drodze lub przechylenie auta wydawało trzeszczenie, które strasznie denerwowało ? (biorąc pod uwagę, że codziennie 100km było robione). Dzisiaj autko zostało oddane i odebrane po południu od mechanika. Po krótkim teście i przejeździe po jednym progu oraz wjeździe do garażu dźwięk zniknął ? W końcu mogę sie cieszyć ciszą i spokojem podczas pokonywania kolejnych km ?☺ W najbliższym czasie, jak pogoda się poprawi zapewne autko dostanie jednoetapową korektę lakieru (wszystko już zakupione co potrzebne) ? Do zobaczyszka ?
    1 punkt
  13. Samym kodowaniem bez przycisku da się ADS uruchomić tylko w polifcie z MMI Plus. Przy MMI Basic konieczny jest przycisk.
    1 punkt
  14. Od początku. W czasie kodowania musisz w Byte 8 zaznaczyć Bit 0 (w przeciwnym razie skrzynia nie będzie w trybie Efficiency przełączać na E1-E7. Oprucz tego gdy go aktywujesz skrzynia w trybie Dynamic przełącza się na S. Następnie w tym samym Byte 8 aktywować Bit 2, aby w trybie individuall występował podpunkt silnik/skrzynia. Jeżeli go nie aktywujesz będzie występował tylko podpunkt silnik (jak na zdjęciu poniżej z manualną skrzynią). Dodatkowo w Byte 17 musisz aktywować Bit 7 aby w ogóle występował tryb individuall (oczywiście w adaptacjach w 5F także w odpowiednich kanałach).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...