Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34524


  2. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      5816


  3. siemian

    siemian

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      2655


  4. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      318


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/29/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przyjemny ten plaster, chyba też się zdecyduje ? lampy już bliżej niż dalej, będzie ładniej i duża lepsza widoczność zapewne ?
    2 punkty
  2. Szczerze to mi już te chromy się przejadły, to już by było moje 3 czarne auto z chromami i potrzebowałem zmiany wizerunku na "gangusa". Dzisiaj lecę dalej z dechromingiem, folia kupiona, działamy
    2 punkty
  3. Pierwsza awaria - padło łożysko. Odkryte przypadkiem, znajomy mechanik chciał sobie pooglądać auto od spodu, dałem się namówić bo miałem chwile. Po podniesieniu wyszły luzy na prawym tylnim kole, auto odstawione na nocne grzebanie o 21 , zaraz odbieram i gonię na umówioną geometrie, bo coś mi tam i tak nie grało od dłuższego czasu. Przy okazji okazało się, że mam na aucie Bilsteina B16 z 9-cio stopniową regulacją twardości i siły odbicia, zobaczyłem ile ten gwint chodzi - już mam powód żeby w weekend się napić. Nie muszę szukać okazji na siłę, jak co weekend..
    2 punkty
  4. Jakby ktoś się zastanawiał jak działają światła matrix to jakiś czas temu udało mi się nagrać fajny filmik we mgle :-)
    2 punkty
  5. Witam Czas leci, motoryzacja się zmienia, kto wie czy to nie ostatnie chwile kiedy będzie można nacieszyć się dźwiękiem spalinowego auta z V6 czy V8 Tak wiec całkiem spontanicznie nastąpiła zmiana z A4 B8 na S4 B8 Avant Wyposażenie trochę słabsze niż w mojej B8 ale nadrabia innymi walorami Wszystko co potrzebne to jest a resztę się doreza Wyposażenie : - elektryczna klapa - elektryczne składane lusterka - grzane fotele przód - panorama - bixy - mmi 3g + - teoretycznie 477km i 575Nm Chyba wystarczy, z czasem jak trochę ogarnę to będę uzupełniał na bieżąco bo nawet nie ma konkretnych fotek, taka jedna na zachętę : Planowany mody : - szyny w bagażniku ( zrobione ) - detailing wnętrza - wymiana oświetlenia wewnętrznego na ledy - nowe koła na 2022r - dokładki - hamownia - wymiana oleju w skrzyni ( zrobione ) - nakładki na pedały ala S4 - dekory wewnętrzne carbon - rozpórka Pozdrooo
    1 punkt
  6. Cześć wszystkim, po wielu latach z A4 przyszedł czas na zmiany , na jak długo nie wiem , wszystkie moje A4 były udane i bardzo dobrze je wspominam i nadal śmigają u nowych właścicieli . Tym razem auto na które długo chorowałem i długo polowałem . Na pierwszym miejscu silnik, od początku założenie że ma to być tylko i wyłącznie benzyna, wytrzymały, dający frajde z jazdy, mało dostępny w pl w tej budzie . 2- miejsce w aucie, po przesiadce mega dużo miejsca wszedzie , szczególnie z tyłu , bagażnik ogromny 3. I tu stawiałem na komfort , jak dla mnie mega wygodne auto ze względu na zawieszenie . A więc do rzeczy : Mercedes ML W164 5,5L V8 - 388 koni Rok 2010 wersja poliftowa w pełnym pakiecie AMG Z wyposażenia tak w skrócie : - zawieszenie pneumatyczne -skrzynia automat AMG 4matic 7-dmio stopniowa -4 el. szyby, szyberdach -fotele przód kierowca i pasażer z pamięcią, el. sterowane, automatycznie pompowane boczki , elektryczne zagłówki -kanapa tył oraz przednie fotele pogrzewane - podgrzewana i el. strowana kierownica - navi, zmieniarka , nagłośnienie harman kardon - 3 strefowa klima - podgrzewana przednia szyba -biksenon z doswietlaniem zakrętów -koła AMG 20 cali Wszystkiego nie jestem w stanie powiedziec jest tego dużo , temat będziemy aktualizować , auto było wypadkowe ze strony pasażera błotnik maska i drzwi, te części były wymienione i polakierowane od nowa , ogólnie cało auto w oryginale , oryginalny lakier poza wymienionymi elementami . Przebieg 229 tys , udokumentowany , wszystkie papiery serwisowe z przeglądów i wymian pokrywają się z carfaxem .Więcej info bede wrzucał na bieżąco póki co ciesze z auta i poznaje inna marke od nowa
    1 punkt
  7. Słów mi brak, pięknie Ja chłodnicę miałem do wymiany i od razu wpadła czarna. Faktycznie zdecydowanie lepiej to wygląda. Jak wrażenia z rzeźbienia dolnej kratki?
    1 punkt
  8. Autko śmiga... Oprócz serwisu, kilka rzeczy idzie do przodu... @kamil-vag komponuje lampy dlamnie. Już w sumie jeden kpl. zrobił, ale niestety był za bardzo za***isty.. Dziś przodzik troszkę zyskał dzięki podpowiedzi @R4xx Pisałem troche z Kamilem i doszliśmy do wniosku, żeby 'przyciemnić' chłodnice. Bardzo prześwitywały przez ten grill... Więc, chlodniczki zostały delikatnie potraktowane szprajem Spray czarny mat dwie cienkie warstwy i pomogło...
    1 punkt
  9. tak jak Tkoczu pisze lampeczki tez fajnie zaszprejowac
    1 punkt
  10. Moim zdaniem taki „must have” poza listwami z s4 to czarne lampy
    1 punkt
  11. Najprawdopodobniej czujnik padł, bo po nabiciu czynnika nawet jakby duża nieszczelność była to by pracowało kilka minut aż do wykrycia zbyt niskiego ciśnienia.
    1 punkt
  12. Zdrowe pierdzipudło Jeszcze tylko podtlenek biedy i auto jak ta lala
    1 punkt
  13. Wygodniej jest bez mechanizmu, a wyciągnięcie ramki to kilka minut. Dobrze jest też taki mechanizm wyczyścić i na nowo przesmarować. Jestem trochę przewrażliwiony, bo w poprzednich samochodach zdarzyły się sytuacje, w których mechanizm podnoszenia szyb uległ awarii i samochód został uziemiony. Wydaje mi się, że problemem jaki pojawia się z wiekiem, jest zwiększony opór towarzyszący działającemu mechanizmowi., który doprowadza później do uszkodzeń. Drzwi bez mechanizmu: Drzwi z mechanizmem: Po wyjęciu ramki od góry robi się bajeczny dostęp do wygłuszania drzwi.
    1 punkt
  14. W ciągu tygodnia zderzak out poraz czwarty Ustawienie tych lamp i zgranie wszystkiego po zamontowaniu jest nie wykonalne ! Więc całość trzeba było rozczłonkować ponownie i ustawić jak należy, no ale teraz to gra.
    1 punkt
  15. Piękne auto, świetnie się prezentuje na tych felgach. Perspektywa zdjęć bardzo ciekawie wykonana, która przykuwa oko Najlepsze zestawienie z b7, niby dziadek ale robią robotę Pogratulować
    1 punkt
  16. Ja dokładnie tak robiłem, odmierzyłem sobie wysokość do środka feli, potem podniosłem do góry na tą samą wysokość za tarczę. Kilka wskazówek: Tulejki metalowo-gumowe posiadają ograniczony obszar dokręcenia. Elementy osi z tulejkami metalowo-gumowymi muszą być przed dokręceniem ustawione w pozycji odpowiadającej ich normalnej pracy (nieobciążony samochód). W przeciwnym razie tulejka metalowo-gumowa będzie naprężona, następstwem tego jest zmniejszenie jej żywotności. Zmierzyć przed rozpoczęciem prac, na przykład za pomocą taśmy mierniczej, wymiar -a- od środka koła do dolnej krawędzi nadkola. Pomiar należy przeprowadzić przy nieobciążonym samochodzie (niezaładowanym) Zanotować zmierzoną wartość. Wartość ta jest potrzebna do dokręcenia śrub/nakrętek Odpowiednie śruby / nakrętki można dokręcać tylko wtedy, gdy osiągnięty zostanie zmierzony przed rozpoczęciem prac wymiar -a- pomiędzy środkiem piasty koła a dolną krawędzią nadkola. Zestawienie montażowe: Głównie momenty dokręcania śrub Zawieszenie - Zestawienie montażowe.pdf Górne wahacze: Tu pewnie mało kto wie, że te wahacze można ustawić na sztywno względem kolumny, co znacznie ulatwia montaż. Bo dostep do tych śrub gdy kolumna jest już w aucie jest dość trudny... Zawieszenie - Wymontowanie i zamontowanie górnego wahacza.pdf Wahacz nośny tzw. prosty: Wymontowanie i zamontowanie wahacza nośnego, wszystkie wersje silników oprócz 3,0 l TDI i 3,2 l FSI.pdf Wahacz prowadzący tzw. banan: Wymontowanie i zamontowanie wahacza prowadzącego.pdf No i tu warto obejrzeć i poczytać: https://www.youtube.com/watch?v=p3t6sii8TDA https://www.youtube.com/watch?v=OSN2KhKjqtE http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/33/ http://turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/32/ http://dailydriver.pl/porady/technika/wymiana-wahaczy-w-audi-a4-b5/
    1 punkt
  17. A możecie powiedzieć którą śrubą się reguluje żeby trochę podnieść w przedlifcie, bo są dwie śruby po lewej i prawej stronie soczewki ?
    1 punkt
  18. RNSE ma podwójne wejście do anteny zobacz czy masz w instalacji takie,jak masz podpięte tylko na jedną to w drugim wykrywa obieg otwarty i wywala błąd,nic to nie przeszkadza,radio i na jednej będzie działać normalnie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...