Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      434


  2. dekiel 13

    dekiel 13

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      1436


  3. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      5816


  4. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      22


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/04/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Fajne to mało powiedziane.
    2 punkty
  2. No żarówy w kierunkach srebrne , to rozumiem.
    2 punkty
  3. Adam, to kolejna fotka mam nadzieję, że już u Ciebie na aucie ? Gówno widać przez te odbijające się klosze ?
    2 punkty
  4. Cześć wszystkim, po wielu latach z A4 przyszedł czas na zmiany , na jak długo nie wiem , wszystkie moje A4 były udane i bardzo dobrze je wspominam i nadal śmigają u nowych właścicieli . Tym razem auto na które długo chorowałem i długo polowałem . Na pierwszym miejscu silnik, od początku założenie że ma to być tylko i wyłącznie benzyna, wytrzymały, dający frajde z jazdy, mało dostępny w pl w tej budzie . 2- miejsce w aucie, po przesiadce mega dużo miejsca wszedzie , szczególnie z tyłu , bagażnik ogromny 3. I tu stawiałem na komfort , jak dla mnie mega wygodne auto ze względu na zawieszenie . A więc do rzeczy : Mercedes ML W164 5,5L V8 - 388 koni Rok 2010 wersja poliftowa w pełnym pakiecie AMG Z wyposażenia tak w skrócie : - zawieszenie pneumatyczne -skrzynia automat AMG 4matic 7-dmio stopniowa -4 el. szyby, szyberdach -fotele przód kierowca i pasażer z pamięcią, el. sterowane, automatycznie pompowane boczki , elektryczne zagłówki -kanapa tył oraz przednie fotele pogrzewane - podgrzewana i el. strowana kierownica - navi, zmieniarka , nagłośnienie harman kardon - 3 strefowa klima - podgrzewana przednia szyba -biksenon z doswietlaniem zakrętów -koła AMG 20 cali Wszystkiego nie jestem w stanie powiedziec jest tego dużo , temat będziemy aktualizować , auto było wypadkowe ze strony pasażera błotnik maska i drzwi, te części były wymienione i polakierowane od nowa , ogólnie cało auto w oryginale , oryginalny lakier poza wymienionymi elementami . Przebieg 229 tys , udokumentowany , wszystkie papiery serwisowe z przeglądów i wymian pokrywają się z carfaxem .Więcej info bede wrzucał na bieżąco póki co ciesze z auta i poznaje inna marke od nowa
    1 punkt
  5. Efekt końcowy lampek z honey comb i podświetlaniem soczewki: Tak, ten też już skończony ?
    1 punkt
  6. Rure zdejmij z pasa przedniego po prawej stronie co idzie do turbo. Musisz miec kanał albo podnośnik, ewentualnie mocno podlewaruj samochód. Jak wyleje się olej to masz odpowiedz. Ja nie mam zamiaru Cię prowadzić za rączkę. Wujek google dziala doskonale i pełno podobnych tematów, schematów i czego jeszcze chcesz. Nie masz pojecia oddaj do mechanika.
    1 punkt
  7. @Ania9682 @Dr.Vee WAUZZZF43GA085865.pdf WAUZZZ4G3HN023308.pdf WAUZZZ4G8JN050249.pdf
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Tak, trzeba wymieniać. Szukaj warsztatu z maszyną do wymiany dynamicznej.
    1 punkt
  10. No i rozsądek wygrał... Płynie do mnie... a z resztą sami zobaczcie... Dodge Journey Crossroad 2016 3.6 Pentastar V6 283 KM AWD. Auto jak widać lekko uszkodzone. Mam nadzieje, że nie będzie niespodzianek. Długo się biłem z myślami, serducho wzdychało do A4 2.0 TFSI Quattro 2014-2015 w Avancie a rozum mi mówił, że dalej miejsca będzie mało... Do tego żona zawsze chciała mieć SUV'a. Czego się nie robi dla żony
    1 punkt
  11. Haha znam ten dylemat… ja u siebie zrobiłem atrapę i ramki na czarno. Reszta została w chromie
    1 punkt
  12. Zapamiętuje ale gdy nie ma zasięgu sieci komórkowej przestawia się automatycznie na mapki nawigacji. U mnie po odstawieniu auta i po ponownym uruchomieniu trwa to parę sekund by załadował GE. Widać wtedy na monitorze w prawym dolnym rogu postęp ładowania Google Earth. Jeżeli parkujesz auto w miejscu gdzie nie ma zasięgu i auto nie może załadować GE to przełącza automatycznie na mapki nawigacji.
    1 punkt
  13. Oczywiście dorzucam coś od siebie... Adam wytrwałości i siły w odbudowie, mam nadzieję, że nikomu nic się tam nie stało?
    1 punkt
  14. Nie psuj radia,tylko kup sobie tą wefe z allegro i problem się rozwiąże.
    1 punkt
  15. Ostatnio bardzo modna zmiana , zaślepki założone udanej majówki
    1 punkt
  16. Sprawdź czy masz zasilanie po światłach na 1 pinie żółtej wtyczki. Jak jest to do sprawdzenia ściemniacz w liczniku. Jeżeli i to sprawne to upalona jest gdzieś ścieżka płytki licznika po stronie żółtej wtyczki.
    1 punkt
  17. Cześć W oryginale zasilanie do kubka idzie z BCM, jest po lewej stronie w nogach, do tego musisz zakodować sterownik Druga ewentualność to możesz wpiąć się w zasilanie zapalniczki przy kubku (najbliżej) W pierwszej opcji po zakodowaniu masz możliwość regulacji jasności w MMI poszczególnych elementów. W drugiej opcji regulacja będzie poprzez pokrętło przy włączniku świateł.
    1 punkt
  18. Tu jest taki link do przeczytania na temat odpowietrzania. Ja się do tego stosuję i kółeczka się lekko kręcą i nie grzeją. I robiłem to w wielu autach. Odpowietrzam zawsze jedna osoba pompuje pedałem hamulca, a druga kluczykiem kręci odpowietrznik i tyle. http://www.motofakty.pl/artykul/odpowietrzanie-ukladu-hamulcowego.html
    1 punkt
  19. Panowie jakie macie zdanie odnośnie mieszania płynu hamulcowego ? Dostałem w zestawie do klocków taki płyn DOT4 Girling http://oi61.tinypic.com/2lk5p1w.jpg Pisze DOT4 więc właściwości powinien mieć takie same jak zalany Organika.
    1 punkt
  20. Kupiłem na próbę jedną śrubę stożkową i zachowywała się dokładnie tak samo - też miała luzy :/. Oczywiście dopiero 5 min później wymysliłem żeby włożyć do otworu w feldze trochę plasteliny, wyciągnąć ją i zobaczyć elegancko profil...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...