Skocz do zawartości

Ranking

  1. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      626


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      22925


  3. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      434


  4. matyss___

    matyss___

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      358


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/06/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć 22.07.2021r moje wkurwienie w sprawie likwidacji szkody sięgało już zenitu, wiec napisałem temu pier**lonemu likwidatorowi ze z uwagi na jego podejście składam do Prokuratury Rejonowej w Bydgoszczy zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez niego, wiadomość oczywiście wysłałem mailowo. O dziwo, zesranie sięgnęło zenitu i gość odpisał mi po dosłownie kilku minutach, milcząc wcześniej 4 miesiące…. Z resztą proszę : Co ma k**wa autocasco innej ubezp do wyceny auta ? Pewnie jajco, co za dureń…. Odpisałem za rada mecenasa, oczywiście robiąc z niego błazna i zwracając uwagę ze oględziny były z ich ubezpieczalni itp Po wymianie jeszcze kliku wiadomości w których pisałem min ze sprawa już jest zgłoszona u Rzecznika Finansowego i ze widzimy się w sądzie, a jego będę powoływał na świadka, celem wyjaśnienia nieścisłości, opieszałości i wszelkich wątpliwości, miałem wrażenie ze gość chyba zaczynał sobie zdawać sprawę ze stał się moim obiektem zainteresowania na dłuższy czas i jak myśli ze odpuszczę to chyba go pojebało na maxa….. I tak po trzech dniach ciśnięcia gościa,dziś dostałem przelew na konto , oczywiście zaniżony ale jednak udało się wyszarpać większość, co moje. Wcześniej otrzymałem taka wiadomość: I to było powodem zaniżenia kwoty….. Naprawde, brak udokumentowania dodatkowego wyposażenia, ciekawe…. a oględziny Euroins , a oględziny mojego biegłego który jest czynnym i znanym biegłym sądowym ? Teraz to już zobaczymy w Sądzie kto ma racje, bo pozew już został uaktualniony i nie mam zamiaru z nimi więcej dyskutować mailowo…. No cóż, nieskromnie uważam się za zwycięzcę, a w sądzie wycisnę ich jak szmatę, bo będziemy rozmawiać na dokumenty , wartości wycen na podstawie opinii biegłych i wartości rynkowych, wiec zobaczymy czy grill i kierownica kosztuja po 200zl a dekory 168zl, nie mogę się doczekać. Firma od zdrowotnego, zaczyna im wciskać kij w dupe nie dość ze mocno to jeszcze do samego końca, wiec myśle ze długo zapamietają ta szkodę… Tematu nie zamykamy, dam znac jak się skończy w sądzie i ze zdrowotnym
    4 punkty
  2. Dzisiaj odebrałem autko..zostaly wymienione jeszcze świece i cewki..oto wynik
    2 punkty
  3. Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych. Witam, niniejszy wątek zawiera informację jak samemu przeprowadzić aktualizację softu VC do wersji SW 379. Przed aktualizacją : Adresse 17: Schalttafeleinsatz (J285) Labeldatei:* Umleit. fehlgeschl.!-SRI2 Teilenummer SW: 8W5 920 790 C HW: 8W5 920 790 C Bauteil: FBenRDW H15 0307 Po aktualizacji: Adresse 17: Schalttafeleinsatz (J285) Labeldatei:* Umleit. fehlgeschl.!-SRI2 Teilenummer SW: 8W5 920 790 D HW: 8W5 920 790 C Bauteil: FBenRDW H15 0379 Co wnosi aktualizacja? przede wszystkim Virtual Cockpit odpala na ostatnio ustawionej zakładce (np. nawigacja) a nie jak we wszesniejszych wersjach (jak u mnie SW 307) z pierwszej zakładki ( z widocznym samochodem). Dodatkowo możliwość zakodowania pośrednich prędkości na prędkościomierzu (wskazania co 10 km/h). Poza tym pozwala w pojazdach z silnikiem diesla po wgraniu sport layout, poprawnie wyświetlić skalę obrotomierza (do 6000 a nie do 8000 obr/min) . Potrzebne przedmioty to karta SD, sformatowaną w formacie FAT 32, VCDS (odpowiedni dla platformy MLBevo), prostownik do podłączenia do aku. Ściągamy tutaj plik, rozpakowujemy go i wrzucamy na kartę. Plik "KI_FPK_AU491” i plik „metainfo2.txt” muszą znajdować się w katalogu głównym. Podłączamy prostownik do aku (pod maską przednią w miejscach do tego przeznaczonych, plus pod czerwoną plaskikową pokrywą, minus punkt masy na karoserri) aby przypadkiem w czasie aktualizacji nie było niespodzianek związanych z wyczerpanym aku. W skrajnych przypadkach system zarządzania energia (BEM) może odłączyć urządzenia gdy aku będzie rozładowane. Może to spowodować uszkodzenie aktualizowanego urządzenia. Włączamy zapłon (nie uruchamiając silnika). Wyłączamy klimatyzację (dmuchawę), światla oraz wszystkie pożeracze prądu. Wkładamy kartę SD do slotu kart SD 1 - (wyciagamy inne karty ze slotów SD) Wchodzimy w czerwone menu w MMI (Engineering menu), jednocześnie prawy srebrny przycisk pchając w dół (w pozycję MEDIA) a lewy srebrny przycisk pchając w górę (w pozycję NAV/MAP). Przytrzymujemy w tej pozycji do momentu pokazania się czerwonego menu. Wybieramy "Standard" Przewijamy w dół do pozycji "uruchom update" Gdy aktualizacja rozpocznie się VC zrobi sie szary i kontrolki zaczną migać Aktualizacja potrwa w zależności od szybkości karty ok. 15-20 min. W tym czasie nic nie dotykamy lub uruchamiamy. Przed zakończeniem pojawi się pytanie o dokonaniu dokumentacji wstecznej. W tym momencie podpinamy i odpalamy VCDS. Wchodzimy w sterownik 5F i w adaptację. Wyszukujemy kanału adaptacji "IDE02502-Bestätigung der Verbauänderung" (IDE02502-Potwierdzenie zmiany konstrukcji) , odczytujemy i notujemy sobie zapisana tam wartość. U mnie była ona 64 DD Uruchamiamy na komputerze kalkulator XOR lub wchodzimy na stronę www.xor.pw Otworzy nam się kalkulator W pierwszym polu wpisujemy wartości (xx xx) z VCDS w „I. Input” (bez spacji między 2 a 3 cyfrą) i pozostawiamy je na „hexdecimal (base 16)”. W drugim polu zmieniamy „II. Input” na „Decimal (base 10)” i wpisujemy 51666. W trzecim polu „III. Output” musi byc ustawiony na „szesnastkowo (base 16)”. Naciskamy "Oblicz XOR" Wyliczona wartość wprowadzamy w "Kanał adaptacji IDE02502" (ze spacją między 2 a 3 cyfrą) (xx xx) Potwierdzamy i zapisujemy w VCDS. MMi zresetuje się i odpali na nowo. Po załadowaniu wyłączamy zapłon, zamykamy auto (pilotem) i pozostawiamy na parę minut. Ponownie otwieramy podpinamy VCDS i przeprowadzamy autoscan. Nie ma co panikować, prawie we wszystkich sterownikach zapisane są błędy (głównie związane z brakiem komunikacji z VC). Kasujemy je wszystkie i sprawdzamy czy powracają. Jeżeli wszystko odbyło się pomyślnie nie powinno już być błędów. Aby zakodować wskazania co 10 km/h na prędkościomierzu wchodzimy VCDSem w sterownik VC (17), w długie kodowania, wybieramy Byte 18 i zaznaczamy tam Bit 1 Efekt koncowy
    1 punkt
  4. Co tu dużo pisać... robię przesiadkę z A4 Allroad na Q7 Zastanawiałem się czy wrzucać tutaj tego posta, bo mam wewnętrzny opór przed chwaleniem się takimi rzeczami, ale pomyślałem, że może ktoś będzie miał jakieś pytania techniczne dotyczące tego modelu i będę mógł jakoś pomóc. Sam trochę szukałem i poza pobieżnymi filmami na YT w internecie praktycznie nie ma takich informacji. Z ciekawszych rzeczy na wyposażeniu: Matrix HD LED + lasery night vision tylna oś skrętna webasto wentylowane fotele B&O homelink (na razie na etapie próby zakodowania z bramą garażu osiedlowego...) zabezpieczenie folią PPF full front + ceramika na całość Nie będę się jakoś mocno rozpisywał nad autem, ale chętnie odpowiem na ewentualne pytania
    1 punkt
  5. No już z takimi korkami to bez dwóch zdań - będzie porządnie.
    1 punkt
  6. Nie ma co drutować. Trzeba zrobić to porządnie
    1 punkt
  7. oczywiscie, to jest wiadome od dawna, w naszym kraju wszystko jest k....a na odwrót góry mamy na południu a morze na pólnocy a powinno byc odwrotnie
    1 punkt
  8. Ta niepoprawiona jeszcze gumowa powłoka idealnie schodzi płynem hamulcowym ,potem lekka polerka ręcznie szmatką i jest praktycznie black piano ściągałem tą gumę tym sposobem i z rączek i nawet z elementów wnętrza, np plastiki tylnej klapy...
    1 punkt
  9. Tylko świece. Książka mówi o 60k km tylko że dla benzyny. Jak chcesz już wymieniać częściej i z racji tego że masz LPG to 30k km będzie ok. Do tego auta świece NGK PFR6Q.
    1 punkt
  10. Oto nastała błogosławiona chwila okupiona poparzeniami słonecznymi, przemoczeniami i nastoma godzinami pracy z zezem na facjacie: Jest czarnuch! Zestawik, który mogę z czystym sumieniem polecić: Nie mogłem już na to patrzeć: Czarny Połysk vs Chromian Śniedzianu: Ostatni szlif. Każdemu życzę doświadczenia tego uczucia, które towarzyszy człowiekowi przy wykonywaniu tej czynności: Praca nieprzyjemna, niewdzięczna, czasochłonna, demotywująca i wgl. więc zrobiłem to sobie ponownie: A na koniec zdjęcie, które w piękny sposób nie prezentuje efektu, jaki przyniósł przeprowadzony zabieg a jedynie samo zadowolenie pacjentki:
    1 punkt
  11. Mała modyfikacja stylistyczna ..... Końcówki wydechu w Piano Black Dzięki za ogarnięcie tematu dla @Misiek671 @black4 trochę podkusił no i jest kolejny mod na pokładzie
    1 punkt
  12. Tylko uważaj jak będziesz wyciągał ten czarny plastik z baterią, żeby ci nie wystrzelił ze sprężyny jak mi :-) Dobrze, że znalazłem tą sprężynkę i tą jedną część plastikową do przyciskania. Poskładałem z powrotem do kupy i jest jak było.
    1 punkt
  13. Czas start: 1,2 sek. otwarcie aplikacji YT 3,7 sek. wpisanie w wyszukiwarce YT "A4 B9 Batt..." resztę YT sam podpowiedział 4,6 sek. wybranie pierwszego od góry 5 sek. Oto wynik
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...