Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemian

    siemian

    Klubowicze


    • Punkty

      4

    • Postów

      2655


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      608


  3. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      8623


  4. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/20/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Obiecałem Ci, że dla tych zdjęć "zmartwychwstanę" Wiec jestem i ja Kamilu, zdjęcia przekozackie jak już Ci pisałem Do kalendarza obowiązkowo!
    4 punkty
  2. lewa osłona (strona kierowcy) jak najbardziej podejdzie do wszystkich (czasem wymaga drobnego podcięcia) z tym że trzeba uważać co zamawiamy bo są różne. Np do v6 jest inny kształt z uwagi na korek wlewu oleju jak dobrze pamiętam. edit. 8E0 103 927 D ---> 8E0 103 927 E Silnik T79 4.2 V8 8E0 103 927 B ---> 8E0 103 927 C Silnik 3.0 V6 (06C ALU) 8E0 103 927 F Silnik 4.2 V8 (RS B7) Tak to szło oryginalnie jest jeszcze mała osłona tylko na zbiorniczek płynu do wspomagania i ona mu numer 8E0 103 927 A.
    2 punkty
  3. w aucie w sumie kilka rzeczy "rozkopanych" i bardzo powoli coś się rusza. wymienione koło zmiennych faz rozrządu, koszt 109zł i 5 minut pracy. Wymieniona pompa hpfp póki co na używke, aby wyeliminować źródło błędu i problem rozwiązany. wymieniłem również front licznika na taki z A5, wskazówki białe z S oraz podświetlenie wskazówek w moich zegarach na białe. Obecnie czekam na stelaż i dekor licznika. Będzie lakierowany w piano lub pójdzie w carbon. na lampy wpadły też nowe klosze i folia ppf.
    2 punkty
  4. Był moment kilka lat temu że przeszło mi Quattro przez myśl ale po zasięgnięciu opinii na forum szybko pomysł zarzuciłem. Zbyt kosztowna inwestycja.
    1 punkt
  5. AMI było opcją więc możliwe, że są ata bez złącza AMI. Wszystko zależne jak pierwszy właściciel skonfigurował.
    1 punkt
  6. Miernoty z wulkanizacji , królowie januszów oponiarskich. Masz paragon /fakturę zakup/ pudełka , fele są fabrycznie nowe , nie ma śladów zakładania na auto. Nawet jakby były malowane to oni uszkodzili felgi. Na 20ki trzeba umić zakłądać opony a te dwa jełopy zatrzymały się z robotą w PRLu Zaierz te koła od nich bo i tak nic zrobią/
    1 punkt
  7. No masakra jakaś. Dziwne uczucie jak byleś przekonany ze coś będzie wyglądało kozacko a okazuje się nijako. I stoisz 5 minut przed tymi drzwiami, patrzysz i myślisz o co kuzwa kaman… Jak bym nie założył to bym nie uwierzył. Także narazie wszystko zostaje tak jak jest… tzn do poniedziałku bo wtedy chromy w okol szyb idą w black piano
    1 punkt
  8. nie pozwól mu dotykać kół żeby nie zmył tej pasty do zakładania felg bo ewidentnie na oponie widać dzięki klejowi, że źle to założył i są obite i się to zgrywa
    1 punkt
  9. Przecież ewidentnie widać uszkodzenie samej opony w miejscu, gdzie jest felga uszkodzona..
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Ori była w 4.2 ale tak jak Adaś napisał, podejdzie, chyba nawet do każdej wersji
    1 punkt
  12. Na czarnym to wygląda bajecznie, jeszcze naciąg, mokro mam
    1 punkt
  13. Dobra rolka i nie trzeba nic rolowac. B6 ma nadkola mocniej uwydatnione niż B7, dopiero w RS4 poprawili te kwestie i jest bardzo przyzwoicie
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Jak ktoś wie co robi i zrobi to poprawnie to nie ma tu nic skomplikowanego, jest poradnik tu na forum jak przeprowadzić taką adaptację.
    1 punkt
  16. No tak długo, jak nie przypiszesz go do swojego auta, nie ma co 'naprawiać' bo możliwe, że cała ta praca była niepotrzebnie zrobiona.
    1 punkt
  17. Dla mnie jest komfort jak jest k**ewsko sztywno :-D
    1 punkt
  18. Tak... gówno. Prosiłeś o dobre zamienniki, a wsadzili Ci najtańszy badziew.
    1 punkt
  19. Bardzo dobra i fachowa robota. Tylko brakuje mi tu jeszcze paru bloków o których warto by było napisać. Opisałeś 002, 031, 032 i 033. Moim zdaniem powinieneś jeszcze poszerzyć swój post o między innymi 016 gdzie pojawiają się braki zapłonów ponadto jeszcze o bloki gdzie robi się test sondy i grzałki sondy chyba również. Bloki gdzie widnieją wskazania temperaturowe czujników i jak je sprawdzać jak się zachowują na zimnym silniku po nocy czy dłuższym postoju i jak po odpaleniu i stopniowym nagrzewaniu silnika. ALT oprócz G2/G62 posiada jeszcze jeden czujnik temperatury wody który załącza wentylator - również powinno być o tym wspomniane itp itd.Jeśli masz bloki wartości mierzonych dla ALT to fajnie by było jakbyś je wrzucił. Jak dla mnie mało wiadomości przekazałeś o ALT w tym poście , co prawda już wiele by można było sobie co nieco sprawdzić ale można sporo więcej opisać ten silnik. Ja mogę pochwalić się swoim postem na temat diagnostyki ogólnej TDI.Spójrz na mój post może po przeczytaniu jego coś Ci się jeszcze przypomni co możesz dorzucić do ALT. Mój post o diagnostyce TDI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=299803
    1 punkt
  20. niewiem czy bylo czy nie ale ozna tu wrzucic 8D0953053 oprawka kierunku US - 3 pinowa 813972927 wtyczka 3 pin do tej oprawki
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...