Skocz do zawartości

Ranking

  1. Prezes_ATNT

    Prezes_ATNT

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      20


  2. kosik25

    kosik25

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      47


  3. gagat3k

    gagat3k

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      23


  4. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      434


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/06/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć, Na forum jestem już dłuższy czas ale dopiero teraz zdecydowałem się założyć temat na forum. Mam na imię Jakub, a to moja A4 B8, której właścicielem jestem od 2017 roku 2009r. 2.0 TDI (CAHB) 163KM Seryjnie na pokładzie: - S-Line - wewnętrzny (kierownica 3 ramienna multi, fotele półskóra z materiałem, czarny sufit) - MMI 2G High - HIGH BEAM ASSIST - Elektrycznie składane lusterka - przyciemnione tylne szyby - 1BE - 19" - BI - XENON Na początku przygody z autem zrobiony standardowy duży seriws. Rozrząd, filtry, oleje + wymiana pompy oleju na wersję z imbusem 100mm I w takiej wersji zakończyliśmy sezon 2017 2018 Sezon 2018 to pierwze modyfikacje wizualne - Grill à la RS - Kratki à la RS oraz kompletowanie zewnętrznego pakietu S-Line na 2019 rok. Dodatkowo w ciągu roku wymiana oleju i bezawaryjny sezon 2019 Sezon 2019 to zewnętrzny pakiet S-Line - Listwy progowe - Zderzak tył z wersji poliftowej - I fartem zakupiona oryginalna lotka z RS4 B8 - chromowane końcówki wydechu - zmiana oświetlenia wnętrza i podświetlenia tablicy na LEDowe od PROLUMO Sezon 2019 to również pierwsza zmiana setupu jeśli chodzi o koło. Padło na JR24 19" 9,5J ET 40 Zakupione "klamoty" poszły w kolor, a efekt był następujący : Żeby nie było tak kolorowo 2019 rok to: - awaria kompresora klimatyzacji - zerwane cięgienko czujnika poziomowania świateł - wymiana tylnych łożysk razem z piastami 2020 Rok 2020 rozpoczeliśmy zakupem kół zimowych, takich w razie czego ponieważ, A4 nie jest daily ale zimą w garażu też musi na czymś stać Udało się dorwać w fajnej cenie 17" A że apetyt rośnie w miarę jedzenia... kolejne mody wpadły do auta - Dokładka zderzaka przód Maxton Design - Zawieszenie gwintowane BC-Racing z regulacją twardości - Osłona tunelu środkowego - Kubeczek Audi Efekt na nowym zawieszeniu Filtry, oleje standardowo... a co do awarii w 2020 to... - Padł akumulator - Przestało działać zamykanie klapki wlewu paliwa - Prawy tylny głośnik przestał działać - Dodatkowo wymieniłem plastik wlotu powietrza do filta powietrza 2021 Zaczynamy sezon 2021, a w nim.. - Pierwszy raz załozone koła zimowe, ponieważ JR24 zmieniły właściciela Co do modyfikacji.. idziemy dalej. - Zmiana tylnych lamp na poliftowe - Splittery nad kratki halogenów - custom - Splittery tylnego zderzaka Maxton Design - Zmiana felg na 20" Japan Racing JR38 (20" 9J ET35) - Nowe opony Nexen 245/30/20 - Malowanie zacisków w żółty kolor To jest ten moment w którym wybrałem w jaki kolor dodatków pójde w mojej B8 . Kontynuacja dalej - Zmiana kierownicy na poliftową + żółta nić obszycia (wykonana przez: Kierownica Audi z FB) I żółty kompan podróży W 2021 udało się też wyskoczyć na kilka zlotów Nawet udało się zgarnąć nagrody: - Najładniejsza felga zlotu - Auto zlotu Nagrody zdobyte na zlocie fanów marki Audi organizowanym przez Audi Club Włocławek Sezon zakończyliśmy bez awarii 2022 Sezon powoli się rozkręca, a choroby związanej z modami nie da się wyleczyć Na początek sezonu wpadło: - Gałka zmiany + zółta nić oraz zółty pierścień - Zmiana koloru pasów na... żółty (Wykonanie Kolorowe Pasy) Fotki na tę chwilę tylko takie ponieważ mody dosłownie z wczoraj i jeszcze muszę dopieścić wnętrze. Ten kto wymyślił te spinki w VAGu niech się... oraz A4 przeszła korektę lakieru z zabezpieczeniem przed rozpoczęciem sezonu Sezon 2022 dopiero się rozpoczął więc jeszcze kilka smaczków czeka na ogarnięcie i montaż tak więc temat będzie aktualizowany. Co do planów nie chcę sie rozpisywać ponieważ, często się zmieniają. Zobaczymy co przyniesie czas Swoją B8 ogarniam dzięki wsparciu mojej ukochanej narzeczonej oraz dzięki ogromnej pomocy moich braci, którzy również jeżdżą A4 i mam nadzieję, że moj temat zachęci ich do załozenia swoich. To nasza ekipa na jednym ze zlotów Dodatkowo (mała reklama) prowadzę lokalny klub fanów marki Audi Zapraszam na naszego FP i na nasze spoty/zloty https://www.facebook.com/audi.team.nt Dziękuję tym, którzy dotarli do tego momentu i do usłyszenia, zobaczenia
    2 punkty
  2. Cześć! Wczoraj była słoneczna sobota więc przy granatowej audi można było trochę pogrzebać. Auto po zakupie przyjęło nowe imię Jagoda. Audi jest już przerejstrowane i zrobiło od zakupu tysiąc kilometrów. Był to bardzo dobry zakup i tutaj podziękowania dla Kamila za tak dobrze utrzymane auto mechanicznie oraz wizualnie. Największy problem był w wyborze, którym autem ma teraz jeździć moja. Jeździła tydzień tym i tydzień tym i finalnie bierze moje audi bo ma zawieszenie 1be i lżej chodzi kierownica. Ja wziąłem Jagodę i zamierzam ją za zgodą Kamila trochę zmienić. Tutaj kilka fotek z zmian : - schowek z lodówką i zmieniarką, - nowe rnse, klimatronik 2din oraz popielniczka, - fotele sline z audi a4 b7 połskóry z materiałem speed, - oryginalna kierownica z audi a4 b7 sline, ścięta u dołu oraz dołożone bicepsy, kolor nici sline,
    2 punkty
  3. Palnik do aluminium i Jeszcze smar miedziany do aluminium... ludzie, skąd się bierzecie ?
    1 punkt
  4. Najłatwiejszy do nabycia jest KYB SG-700.
    1 punkt
  5. Jak przy odpalaniu nie hałasuje to nie ma co ale zawsze przy np. wymianie uszczelki pokrywy można sprawdzić, czy nie jest jakoś mega luźny
    1 punkt
  6. Gaz też jest paliwem. Jego ceny też pójdą go góry.
    1 punkt
  7. @kosik25 dzięki za fotki, miło się to ogląda fotele to akurat była najsłabsza strona tego wnętrza, więc fajnie, że zmienione Dopieścisz ją i będzie jeszcze służyć ja dopiero teraz widzę, w tym Touranie jaka jest przepaść pomiędzy autami, wygłuszenie, blacharka, pod spodem jedna wielka korozja, ogólnie wieje tandetą hehe, będzie mi brakować tej elegancji, ale może z tęsknoty jeszcze kiedyś wrócę do B6/B7 kupiłem auto i na start już dołożyłem 2 tys, ale B6 uratowała mi sytuację bo mam i czym jeździć i kupiony styropian na dom i jeszcze trochę zostało na budowę... czekamy na dalsze fotki Dawid !!!
    1 punkt
  8. Pin 3 czarny - wsteczny Pin 2 szaro-żółty - lampa pozycyjna i przeciwmgielna Pin 1 brązowy - masa
    1 punkt
  9. Jest jest , ale pomału zaczynam się zastanawiać czy mi hajsu starczy na te świecidełka Mówisz masz pierwsze przywitanie z budą , jest ciasnawo ...
    1 punkt
  10. Dużo ciekawych aut, polecam obejrzeć Kto bystry znajdzie tu klubowe auto ?
    1 punkt
  11. Więc tak + czysto w warsztacie, szef jest w porządku reszta chłopaków również mówią dzień dobry miałem robioną wymianę głowicy i złożyli ją nawet nieźle ale... udało mi się odzyskać osłonę skrzyni biegów ale... - raz wróciłem z reklamacją, bo nie działała klima (wtyczka) drugi raz wróciłem z reklamacją bo leciał olej spod śruby ośki dźwigienek zaworowych popychaczy koszty robocizny w miarę ale koszty części = iparts dla człowieka z ulicy +10-20% osłona jest krótsza i z jakiegoś innego VAGa w zależności od poziomu tolerancji, dla mnie akurat to minus, dolot złożony średnio, nie zamontowano kątownika z uchwytami na podciśnienie, przez co przewody podciśnienia przetarłyby się zapewne po pewnym czasie w tym miejscu. Na szczęście miałem starą głowicę i ta część tam pozostała. W warsztacie byłem 2x po wymianie głowicy z reklamacjami. Więc not bad not terrible ale mogło być lepiej.
    1 punkt
  12. A na przód też posiadasz 320?? Jak coś to napisz na priv cenę
    1 punkt
  13. Dzięki, 18 sierpnia pierwsze zmiany Czujniki bym walnęła, ale nie wiem co dobrego by było, bo zawsze miałam fabryczne.
    1 punkt
  14. Wygląd ? z czasem będzie sztywny dolot z customową osłoną, teraz się trafiła okazja, więc jest. Wg badań jest lepszy od serii, ale szału nie robi, żeby 400+ robić
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...