Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22934


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  3. Kangar0

    Kangar0

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      6


  4. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/16/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kwinto ... kto to jest ?
    1 punkt
  2. Ty to @NelsonPL jesteś jednak ... . Pisać "Moja" z dużej a "niego" z małej o czymś świadczy
    1 punkt
  3. Nie wiem jak na ori zawiasie ,ale u mnie w a4 b7 na powietrzu sprawność amorów taka sama jak na sprężynie, ale obstawiam że różnicy nie powinno być .
    1 punkt
  4. Od jutra słoneczko tam i na plusie Myślę, ze do 8 kwietnia pogoda jeszcze bardziej się wyklaruje
    1 punkt
  5. Dzięki to teraz tylko dołożyć radary ?
    1 punkt
  6. A co tam jest do rzezbienia? Tarcze roztoczyc o 1mm…. Jak kogos to przerasta to faktycznie lepiej dac sobie spokoj i jezdzic na seryjnych zaciskach od roweru.
    1 punkt
  7. A to problem odczekać wg informacji te 5 dni? Jak nic się nie zmieni to na reklamację. Tyle.
    1 punkt
  8. Popękane przewody w przelotkach drzwi.
    1 punkt
  9. Masz MCE high i led będzie wyrzucał błąd.
    1 punkt
  10. Właśnie pasuje, dopiero wtedy fajnie wyglada ta felga, no ale wiadomo , każdy lubi coś innego
    1 punkt
  11. Na multi nie będę się porywać. Tak więc trójramienną poszukam i jak poleci do mechanika to już komplet myślę będzie jak na razie do zmian na cito
    1 punkt
  12. Panowie mam pytanie. Myślę nad zmianą dyfuzora na s-line i nie wiem jaki kolor wybrać.. czy zostać przy srebrnym i kupić w srebrnym kolorze czy ori czarny lz9y? oglądam, przeglądam i nie wiem .. jak myślicie ?:)
    1 punkt
  13. łożysko przedniego koła to już troszeczkę cięższy kaliber - najlepiej jedź z tym na warsztat, kosztojue to z 50 zł i zaoszczedzisz sobie kupe nerwów ale tlumacze jak to zrobić - odkręcasz tą śrubę która jest na środku koła, wypychasz półoskę z dziury (bez rozpiecia dolnego tylnego wachacza sie nie obejdzie), potem wybijasz do wewnątrz samochodu lożysko (często własnie tutaj jest najwiecej problemów), wbijasz delikatnie nowe lozysko, srawdzając caly czas czy równo wchodzi (najlepiej to zrobią w warsztacie, bo zrobia to na prasie i na pewno idealnie siądzie w gnieździe)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...