Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/21/22 uwzględniając wszystkie działy
-
Siemanko towarzysze Temat tej kanapy został zamknięty tak że nasmarowałem zamek i muszę jebnąć kanapą żeby się zatrzasnął W ostatnim czasie mało się dzieje. Porobiłem to co miałem w zalełościach i co wymagało zrobienia. Auto za dużo nie jeździ. - Wsadzone fotele z S5 + dorobione mocowanie pasa z B7 + przerobiona elektryka pod moduł fotela 8E0 tak żeby szło dołożyć pamięć. Wszystko działa i jeździ już ponad miesiąc. Problem jest z airbagami. Pierwsze myślałem że jeden fotel nie ma airbaga bo biło błędem ale ten sam błąd pojawił się po tyg na drugim fotelu więc na razie ogarniam to rezystorem. Na koniec fotele wyczyszczone i zabezpieczone i od razu są nie do poznania - Zamówiłem kolejny zestaw żarówek ledowych do wnętrza bo to co ostatnio przyszło było gówno warte. - założyłem gałkę z B8 z czerwoną nicią + mieszek od bigmana + nakładkę ręcznego. - Dołożyłem klappy do kolektora ssącego w celu poszukiwania lepszego dołu tego silnika ale wydaje mi się że jest gorzej. Musze go teraz hamować. Przy wyciąganiu kolektora możecie zobaczyć co się dzieje z odmą w samochodzie który nie jeździ w zimę i jest okazyjnie przepalany. Dodam że w lipcu 2021 cały piec był wyczyszczony i odma jest zrobiona na nowo. UPG sprawna a olej jest z górnej półki. - W wolnych chwilach czyli w nocy siedzę nad nowym projektem bbk na platformę 8E0 bo te co mam potrzebuję do innego wozu. - Wymieniłem tez czujnik temp bo leciał w kulki oraz przełącznik sprzęgła bo miałem problemy ze starym i nie działał tempomat. Niestety dalej nie działa błąd się powiela więc muszę sprawdzić jeszcze raz instalację. - No i w piątek wjechał pokaźny zestaw kosmetyków od chemotion bo lubię dbać o to żeby nie gruzować moich samochodów.4 punkty
-
3 punkty
-
Jakoś tak inaczej , trzeba się teraz napatrzeć , bo potem może być różnie2 punkty
-
2 punkty
-
Już niedługo coraz bliżej1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Można było jeszcze troche więcej wyciągnąć ale wolałem delikatny program. W głównej mierze chodziło mi o dopasowanie ciśnienia oleju a program był przy okazji, jak już zmieniać coś w mapkach1 punkt
-
Na końu numeru części jest ...702 a nie tak jak napisałem 701 A. Sorry. Stecker - spritzwassergeschützte Steckverbindungen WWW.PASSATPLUS.DE1 punkt
-
1 punkt
-
Moim zdaniem złote felgi tylko do Subaru, ale to tylko moje zdanie1 punkt
-
Jak masz za dużo PLN to kupuj ORI @DevCi podał nr oleju do skrzyni, wchodzi go 3,5 litra. Do dyfra wchodzi 1,5 litra oleju G052145S2. Jak kupisz 5 litrów RAV MTF2 75W80 to starczy Ci do skrzyni i do dyfra i możesz go spokojnie wlać tu i tu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Koszt samych łopatek jest mały bo do 100zl już kupisz tylko kwestia czy masz przyciski multifunkcji z gniazdem pod podłączenie łopatek, jeśli nie masz to multifunkcja 300+... Montaż łopatek w sumie jest bardzo prosty, oryginalnie w kierownicy masz mocowania tylko zalane są tą pianka którą trzeba usunąć1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Właśnie też chciałem zapytać o podstopnicę Może bardzo się zdziwisz, ale ten temat bawi chyba każdego na tym forum1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dotrzymałem danego słowa i zebrałem w sobie resztki pokładów cierpliwości, aby wreszcie doprowadzić podwozie B6-ki do perfekcji. Pierwotny plan odbiegał znacząco od tego, który finalnie jest realizowany z uwagi na doedukowanie się w dziedzinie korozji, konserwacji i dostępnych środków chemicznych. Czyszczenie mechaniczne, neutralizator rdzy, epoksyd i słynną "Cobrę" zastąpiła następująca technologia: Demontaż wszystkiego, co możliwe, aby zapewnić możliwie jak najlepszy dostęp do płyt podłogowych, progów, błotników i nadkoli. Zabezpieczenie elementów lakierowanych i wrażliwych. Obróbka strumieniowo-ścierna skorodowanych i wątpliwych miejsc. Zastosowanie neutralizatora rdzy na wypiaskowane powierzchnie, na których znajdowała się rdza (najprawdopodobniej nie pomoże, ale nie zaszkodzi). Aplikacja pierwszej warstwy farby podkładowej, przemysłowej na obrobionych powierzchniach. Aplikacja kolejnych warstw farby. Zabezpieczenie zgrzewów masą uszczelniającą. Aplikacja masy uszczelniającej na progi, nadkola i miejsca podłogi niechronione osłonami. Malowanie całej podłogi farbą poliuretanową w kolorze nadwozia. Konserwacja profili zamkniętych woskiem. Piaskowanie i malowanie tylnej belki. Odświeżenie wahaczy (malowanie i wymiana tulei). Uzupełnienie brakujących/zniszczonych spinek, zaślepek i śrub. Złożenie całości na nowych amortyzatorach. Środki, które wybrano do wykonania konserwacji: Piasek kwarcowy 0,1 - 0,4 mm (100kg - 100zł). Neutralizator rdzy FORCH L237 korroplex (1l - 85zł). Farba podkładowa BARIL 816 Steelkote IM Mastic Miox (20l - 850zł, niestety farb przemysłowych w mniejszych ilościach dostać nie można, ale chętnie odsprzedam każdą ilość). Masa uszczelniająca Innotec Spray-Seal (15szt - 850zł, duża ilość ze względu na chęć "zaklejenia" tylnych nadkoli w całości z uwagi na izolację materiałowego, wiecznie mokrego nadkola względem blachy). Preparat konserwujący przestrzenie zamknięte Innotec Hi-Temp Wax Pro (5szt - 580zł). Tyle tytułem wstępu. Pora zniechęcić Was do przeprowadzenia tej operacji Pierwszy mój krok to demontaż widocznych osłon i wizyta u blacharza celem naprawy pogiętych progów po działaniach ukochanych wulkanizatorów. Same osłony również do naprawy - miejscami zostały wgniecione. Opalarka daje radę. Następny do wylotu - wydech. Pozytywnie zaskoczył mnie jego stan. Ciekawie brzmi ten silnik bez tłumików. Szkoda, że dziś budowa wydechu z nierdzewki to tak droga inwestycja. Po demontażu wydechu, zyskuje się dostęp do wszelkich osłon zarówno plastikowych, jak i aluminiowych. Plastiki miejscami połamane (do spawania), aluminium w miejscach przykręcenia utlenione (rozwiązaniem duże, blaszane podkładki i plastikowe nakrętki). Kolejno demontaż przednich błotników. Skoro i tak wymieniane są amortyzatory, szkoda nie skorzystać z okazji i nie ogarnąć fartuchów. Zwrotnice do wyciągnięcia. 18 lat stania na kołach - pora odpocząć: Najbardziej wredna i niewdzięczna rozbiórka - zawias ze zbiornikiem paliwa. Wszystko ładnie się odkręciło, jestem w ciężkim szoku. Tuleje wahaczy do wymiany, całość do piaskowania, ale wciąż zastanawiam się jeszcze nad metodą malowania - proszek czy natrysk? Główne tuleje wyglądają dobrze, szkoda byłoby je wymieniać tylko przez wzgląd na piec. Po demontażu samochód do zabezpieczenia dla własnego komfortu psychicznego. Całe nadwozie finalnie zostanie pokryte dodatkowo grubą folią, zabezpieczając lakier przed farbą podkładową. Chwila kręcenia i pacjent gotów do rozpoczęcia obróbki. Pracy jest ogrom. Dotyczy to zarówno rozbierania samochodu jak i przygotowywania na bieżąco zdemontowanych elementów (czyszczenie, wymiana, naprawa). Proces piaskowania również niszczący psychikę, ale za to malowanie już niczym nagroda. Na chwilę obecną podłoga oczekuje na piaskowanie. Następny post będzie już z finałem1 punkt
-
1 punkt
-
Dzisiaj nie o modach a….. Mam nadzieje ze ta j**ana k**wa zdechnie w piekle za to co robił wcześniej i za to co robi teraz na Ukrainie a w szczególności dzieciom…. Mam dość duża styczność z Ukraińcami i powiem Wam że ciężko się z tymi ludźmi rozmawia kiedy maja łzy w oczach bo nie wiedza co z ich rodziną kiedy słyszą o bombardowaniu miejscowości z której pochodzą. Jeśli możecie to pomagajcie….1 punkt
-
No teraz to tak? Te głośniki to na mdfie?1 punkt
-
Jeżeli to nie będzie końcówka to magiel do regeneracji1 punkt
-
ładowanie 14v,styki nie sa wypalone i ciasno siedza na zarówce.Dziwne jest to ze przepalaja sie tylko H7.innym nic nie dolega. na wiosne chciałbym zapodac bixy i troche mi się nie usmiecha zmieniac co miesiąc zarnika.napewno bixy sa stabilniejsze ale wolałbym znac przyczyne pzred załozeniem innych lamp.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00