Skocz do zawartości

Ranking

  1. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1580


  2. Rabbi

    Rabbi

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1144


  3. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8622


  4. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5678


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/26/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zdejmij osłonę bezpieczników i spróbuj wypchnąć od środka
    1 punkt
  2. Trochę poszukać i wszystko jest.... Lepiej na łatwiznę
    1 punkt
  3. Wyjmaki do plastików i podważasz normalnie, one są na wcisk mocowane.
    1 punkt
  4. przez chwile siedzialo to w glowie ale raczej odpuszcze temat, michalki lekko nie maja pare pierdolek ostatnio porobilem próba podlaczenia centalnego glosnika ale narazie fail, sprawdzic musze czy w ogole sprawny jest komplet oslon pod macha robiona geometria chociaz chyba banany szykuja sie do wymiany wymiana polki na te pod suba i jakies tam janusz polozenia mat na probe, jak beda checi chce drzwi i bagaznik robic patent ze 101 napraw, sznurek wsadzony do uszczelek bo powyzej 120 gwizdalo, narazie jest spokoj klasyk z peknieta odma, wleciala cala nowa, dv narazie se poczeka a egzektor wymienie jak dorwe odpowiednie cybanty do poskladania na koniec jakies tam random mycie, czekam na pogode zeby go wysmalcowac
    1 punkt
  5. Dzisiaj zająłem się drobnym mankamentem, a mianowicie "sznurkiem" trzymającym korek wlewu paliwa do klapki. Niby mało irytujący detal, ale mi przeszkadzało. Zamówiłem zamiennik na allegro i czas na wymianę. Przed: i po wymianie:
    1 punkt
  6. Sporo modyfikacji, fajnie działasz ale te jednostki kłują w oczy niemiłosiernie.
    1 punkt
  7. Witam serdecznie wszystkich nowych użytkowników forum i zapraszam do aktywnego udziału w życiu Klubu. Jak zacząć przygodę z forum: 1. Przeczytaj dokładnie regulamin forum - naprawdę będzie to bardzo przydatne, szczególnie na początku użytkowania forum. 2. Jak w każdym miejscu publicznym, dobrze jest przywitać się. Zrobisz to bardzo prosto w wątku powitalnym - https://a4-klub.pl/forum/10-dział-powitań/ Wszelkie sprawy związanie z problemami z autem, proszę zamieszczać w odpowiednich działach forum technicznego https://a4-klub.pl/forum/4-forum-techniczne/ 3. Nazywanie tematów w działach technicznych Jeżeli nazwiesz temat "pomocy" lub "coś się zepsuło" to nie dość, ze nikomu to nic nie powie i nikt Tobie nie udzieli pomocy, to inna osoba mająca podobny problem nie odszuka rozwiązania. Postaraj się nazwać prawidłowo temat, np.: Problem z niedziałającym zamkiem drzwi kierowcy w A4 B6 Brak ogrzewania tylnej szyby w A4 B8 Nie grają głośniki w drzwiach pasażera w A4 B9 Brak mocy w A4 B6 1.8T BEX Życzę miłego użytkowania forum. Hugo
    1 punkt
  8. w 2.0TDI masz immo4 czyli nic nie zrobisz vcdsem , commanderem czy vag epprom programeer - jedyny plus to że liczniki kolor immo4 są bardzo tanie i dużo ich na rynku bez specjalnego sprzetu nic nie zrobisz - jestem w stanie to ogarnąć ale musiałbyś mi ECU przysłać i nowy licznik i do tego kluczyki - mogę na stole wszystko zgrać skąd jesteś? może masz kogoś bliżej?
    0 punktów
  9. To super, że naprawiłeś. Dzięki za odpowiedź i podanie przyczyny. Wiele osób po tym jak znajdą i usuną przyczynę nie informują już w czym był problem
    0 punktów
  10. Dla potomnych.. Problem z dmuchawą rozwiązany bo już od 3 tygodni jest OK. Dmuchawa była sprawna jak i pozostałe dwie również. Problemem był klimattonik i jego sterowanie silnikiem dmuchawy. Po wymianie klimatronika i prawidłowym zakodowaniu jest OK. Jeszcze raz dzięki za schematy..
    0 punktów
  11. Fajny projekt. 80 tka zawsze mi się podobała ale nie wiem czy ten pomysł na lakier indywidual to nie był strzał w kolano. Lepiej było chyba pomalować w jakiś ciekawy fabryczny kolor i efekt byłby genialny. A tak to trochę taki agro tuning z tego wyszedł
    0 punktów
  12. Przerabiałem ten temat (na własnym przykładzie) pod koniec kwietnia. Facet w mercu postanowił wyprzedzić TiRa ma rondzie i tak się na tym skupił, że nie zauważył mojej A6. Dostała przed przednim kołem, ale zderzak, maska, reflektory, halogeny, wspornik zamka, oba błotniki i co najważniejsze podłużnice poszły w lewo o cal. Wiedziałem, ze będzie szkoda całkowita, zatem się przygotowałem. Już zgłaszając szkodę poinformowałem, że korzystam z auta zastępczego, że poniosłem koszt holowania i zabezpieczenia uszkodzonego auta, że płacę za parking strzeżony i że tymi kosztami obciążę ubezpieczyciela. Rzeczoznawca był już następnego dnia rano, a wycenę szkody dostałem wieczorem - "całka". Wartość auta ustalono na kwotę wyższą o trzy tys niż cena zakupu ( używane auta podrożały). A gdy po tygodniu oczekiwania nie dostałem kasy na konto wysłałem maila z zapytaniem, co z kwotą bezsporną. W odpowiedzi znalazłem informację, że wysłali do sprawcy pismo i czekają na potwierdzenie udziału i okoliczności zdarzenia. Odpisałem, że na oświadczeniu o winie mają nawet jego nr telefonu, a auto jest leasingowane i zapewne mają u siebie zgłoszenie szkody likwidowanej z AC pojazdu, gdzie znajdą także oświadczenie i opis okoliczności zdarzenia. Pomogło, po trzech dniach (był weekend) miałem kasę na koncie. dorzuciłem jeszcze wezwanie do zapłaty za holowanie, parkowanie i zabezpieczenie pojazdu, za najem samochodu zastępczego i znów po trzech dniach kasa przeszła na konto. W sumie jestem piątkę do przodu, bo auto zastępcze miałem od brata za free, ale koszt najmu udokumentowałem umową z osobą prywatną.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...