Niekoniecznie. Może byc tez czujnik położenia wałka rozrządu jak kiedyś u mnie. Błąd wywołało sporadyczny i to długo po tym jak już usterka występowała.
Panowie, jeszcze jestem przed mapa ale jak to sie qr** odpycha na obecnym secie.
Do porownania mam F30 330e hybryde, ktora ma 252 KM i po poprawie mapy powinienem ja objechac w miejscu (Audi 1450kg, BMW ponad 1700kg).
Pojawiła się za to jeden problem -> ciepełko od turbiny. Koc termoizolacyjny + osłona termiczna na DP. Ktoś to testował?
Fota dla zachety.
Z tym econ to jest różnie. W a3 8l miałem zdemontowaną sprężarkę, bo się zatarła i econ nie świecił z braku czynnika.
Powinno się zrobić jak napisałeś ale lepiej posłuchać wróżbitów z forum niż zacząć od podstawowych czynności
Wiecie co problem jakby ustał, a powodem najprawdopodobniej były uszelnienia 2 pompowtryskiwaczy które wymieniał mój poprzednik, ok 3 lata temu. Niestety były stare, posiekniete i już na tyle twarde że nawet nie przypominały gumy. Nie wiem jak to możliwe w ogóle.
A o dziwo wszystkie parametry czyli korekty i bip na vagu były ok.