nanek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam Mam takie pytanie. Silnik przy jeżdzie w miescie ma temperature 90 stopni C. A gdy tylko wyjade na trase temperatura spada do 70-80 stopni, niezależnie od predkości. Czy to jest normalne?
Wihajster Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 termostat pada tak nie powinno byc A poza tym zapraszamy kolege do newbie
edziodz Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam A moja piękność tak samo utrzymuje niecałe 90 C temperatura spadaniewiele na trasie (niewiele), ale wiatrak bardzo rzadko sie włącza. A morze te silniki utrzymują taka temperature???jestem ciekaw jak powinny utrzymac???
MAJKI Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Panowie ja mam ten sam problem na trasie temperatura spada do 70 C a w mieście wraca na 90 C ale teraz to juz tak bardzo topornie idzie w góre i nie chce dojść do tych 90. Moje pytanie a gdzie jest ten termostat w 1,6 bo nie moge go zlokalizować ????
Gość zdeniu Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 tak jak napisał spanky, to musi byc termostat
nanek Opublikowano 7 Września 2006 Autor Opublikowano 7 Września 2006 Wymieniłem termostat i wszystko jest ok. Tyemperatura 90. Kosztowało mnie to 25 zł. A wymieniłem sobie sam. Dzieki serdeczne za porade.
bulinek Opublikowano 9 Września 2006 Opublikowano 9 Września 2006 a ja mialem temp 90 stopni prawie caly czas ... nadeszla pora gdy wymienilem chlodnice i teraz temp skacze od 75 na trasie do 90 stopni czy to tez termostat? czy to przez to ze jest nowa chlodnica zamotowana ... (przed wymiana byla valeo teraz jest zamiennik:) )
jacek Opublikowano 27 Września 2006 Opublikowano 27 Września 2006 Hallo.mam a4 v6 v2,5 tdi 98.Wskaznik nie pokazuje temperatury silnika,wie ktos gdzie sa w v6 czujniki temperatuty? i ktory czujnik wplywa na pokazywanie temperatury? Siadlo tez ogrzewanie,czy to ma jakis zwiazek .Z gory dzieki za pomoc jacek
hutto Opublikowano 7 Października 2006 Opublikowano 7 Października 2006 Panowie ja mam ten sam problem na trasie temperatura spada do 70 C a w mieście wraca na 90 C ale teraz to juz tak bardzo topornie idzie w góre i nie chce dojść do tych 90. Moje pytanie a gdzie jest ten termostat w 1,6 bo nie moge go zlokalizować ???? przylacze sie do prosby gdzie szukac termostatu w a4 1.6 95r silnik ADP to bym sobie wymienil bo na trasie teraz to mam tem jakies 62st C a i jeszcze jedno gdzie jest korek lub kranik lub cos innego od spuszczenia plynu chlodniczego bo chyba moja niunia ma zalana wode przez helmuta
maciekmpl Opublikowano 7 Października 2006 Opublikowano 7 Października 2006 przylacze sie do prosby gdzie szukac termostatu w a4 1.6 95r silnik ADP to bym sobie wymienil bo na trasie teraz to mam tem jakies 62st C Zanim wymienisz termostat to się podepnij pod VAGa i sprawdź czy to nie czujnik temperatury. M
hutto Opublikowano 7 Października 2006 Opublikowano 7 Października 2006 nie bo na postoju od razu skacze mi temp do 90 st wiec a przy wolnej jezdzie tez sie podnosi tylko ponad 80 km/h jak jade to spada do okolo 60-70 st wiec racze termostat sie nie domyka i caly czas duzy obieg jest. a wie ktos cos o korku spustowym? czy jest jakis inny sposob spuszczenia plynu a poza tym jakim plynem najlepiej zalac niunke?
ilo Opublikowano 7 Października 2006 Opublikowano 7 Października 2006 Witam ja też szykuje sie na wymianę płynu i też bym chciał jakiejś porady a co do temperatury to cały czas 90 nawet po krótkim postoju.
RaCZeK Opublikowano 14 Października 2006 Opublikowano 14 Października 2006 orientuje sie ktos czy w 2.6 v6 zeby wymienic termostat trzeba rozbierac rozrzad? bo takie zdanie ma moj mechanik a wiadomo za robocizne wtedy odpowiednio duzo sobie policzy ... prosze o pomoc
jacek Opublikowano 14 Października 2006 Opublikowano 14 Października 2006 WITAM,nie trzeby rozbierac rozrzadu,tylko oslone paska rozrzadu,a co sie z tym wiaze,zderzak,odchylic klime i opuscic chlodnice odkrecic pas przedni z lampami,prawie tak jakbys robil rozrzad ale w tym wypadku bez ruszania rozrzadu. jacek
BEKACZU Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 Czesc!! Mam nastepujące pytanie: czy w waszych A4 B5 (poj 1600, 101KM) tez przez caly czas chodzi wentylator chłodnicy?? U mnie chodzi bez przerwy... ten biedny silnik nie ma kiedy sie zagrzac w dodatku teraz gdy zaczynają sie mrozy... optymalną temperaturą podobno jest 90 stopni, zeby uzyskac taką temperature musze zrobic conajmniej 40 kilometrow w zwyklej jezdzie po miescie (a jak silnik zimny to podobno wiecej pali) Do pracy mam 15 km i nie ma opcji zeby wskazowka temperatury podniosła sie z polozenia 60 stopni. Czy cos jest nie tak?? Czy ten wentylator ma ciągle chodzic?? Ojciec ma mitsubishi carisme i jak tylko wyjedzie z garazu i idzie otworzyc brame to juz ma 90 stopni...
pre_pl Opublikowano 2 Listopada 2006 Opublikowano 2 Listopada 2006 BEKACZU, a to co ? deja vu ? http://frakir.man.lublin.pl/~hugo/forum/viewtopic.php?p=44618&highlight=#44618
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się