Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MCE 09 Moduł Centralnej Elektryki lusterko włącznik świateł czujnik światła Coming Leaving Home


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  • Odpowiedzi 3.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak, bierz go :good:

Opublikowano

Witam panowie. :)

Mam problem, wypalił mi sie ksenon (jedno ze swiateł zmieniło barwę na taką jakby fioletową) muszę kupić nowe.

I tu zaczynaja się schody, który powinienem kupić d2r, d1s czy może jakiś inny ?

Chodzi o A4 1,9 tdi rok produkcji 2004, gdzies tam wyszperałem ze niby d1s, ale proszę mnie w tym upewnić, albo wybić to z głowy :decayed:

Opublikowano

D1S. Pisze to też na lampie

Opublikowano

Podziękowania za pomoc i namiar na sprzedajacego dla KFX

Kupilem wklady i kostki oryginalne z przewodami od sprzedawcy siwuspl1 na allegro

Wklady idealne, wszystko podpiołem wg instrukcji w poscie i działa takze polecam nastepnym :)

Opublikowano

Gratuluję Bartowi-S ciekawego postu. Ja jestem posiadaczem amerykańskiej wersji B7 z bixenonami ale bez żadnej regulacji (w kabinie tylko włącznik okrągły świateł.Chciałbym powoli dostosować swój sprzęt do obowiązujących w kraju przepisów tzn. albo uruchomić samopoziomowanie reflektora albo dodać manualną regulację z kabiny. Żarówki 21 W w reflektorze również działają ze światłami drogowym a wiem że można ponoć ustawić aby działały jak dzienne. Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł od czego powinienem zacząć aby nie zepsuć to bardzo proszę o podpowiedź.

Opublikowano

Gratuluję Bartowi-S ciekawego postu. Ja jestem posiadaczem amerykańskiej wersji B7 z bixenonami ale bez żadnej regulacji (w kabinie tylko włącznik okrągły świateł.Chciałbym powoli dostosować swój sprzęt do obowiązujących w kraju przepisów tzn. albo uruchomić samopoziomowanie reflektora albo dodać manualną regulację z kabiny. Żarówki 21 W w reflektorze również działają ze światłami drogowym a wiem że można ponoć ustawić aby działały jak dzienne. Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł od czego powinienem zacząć aby nie zepsuć to bardzo proszę o podpowiedź.

Ksenon bez autopoziomu? :mysli:

A są spryskiwacze reflektorów? VAG łączy się z adresem 55?

Opublikowano

Nie mam spryskiwaczy. Jak robiłem przegląd to też nie zauważyłem czujników poziomu. A jeśli chodzi o same ksenony no to wszystko fabryczne.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 10:51_________________________________________________W necie znalazłem coś takiego http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p113_c118_aLWR-Komplettset-Bi-Xenon-Audi-A4-B7.html

- może to warto kupić i zacząć od początku

Opublikowano

mam takie może trochę głupie pytanie, nie wiem też czy w dobrym temacie :embarrassed:. Ze zdjęć z neta wynika, że mam lustro wewnętrzne fotochrom 4B0 857 511 C. Mam tylko taki problem, cały czas jest jakby takie żółte, rozumiem, że tak ma być, tylko że lusterko się chyba nie ściemnia, tzn. np. jak ktoś za mną jedzie w nocy to i tak mnie oślepia, o co może z tym chodzić ;)

Opublikowano

mam takie może trochę głupie pytanie, nie wiem też czy w dobrym temacie :embarrassed:. Ze zdjęć z neta wynika, że mam lustro wewnętrzne fotochrom 4B0 857 511 C. Mam tylko taki problem, cały czas jest jakby takie żółte, rozumiem, że tak ma być, tylko że lusterko się chyba nie ściemnia, tzn. np. jak ktoś za mną jedzie w nocy to i tak mnie oślepia, o co może z tym chodzić ;)

Przyklej taśmę na czujniku lusterka (tym który znajduje się po stronie szyby) i zaświeć czymś w sensor po stronie szkła - sprawdzisz czy lusterko reaguje.

Inna sprawa - jak masz za wysoko ustawiony środkowy zagłówek w tylnej kanapie to sensor nie będzie łapał światła.

Opublikowano

Nic się nie dzieje, lusterko cały czas jest jakby żółte, zdjąłem obudowę i kable też wszystkie podłączone, chyba coś jest uwalone co? A mogę je wymienić na to nowsze z przyciskiem?

mozesz wymienic na nowsze :good:

ja mam od audi a8 2011 i dziala

Opublikowano

Ok, super, w takim razie jak się je wymienia? Trzeba odklejać i przyklejać od nowa, czy można jakoś po prostu zdjąć i założyć inne?

Pamietaj ze ty masz male mocowanie lusterka i tylko takie mozesz zalozyc :) ...chyba ze bedzie rezal cos takiego :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.180

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175595.0

Opublikowano

Dziś zakończyliśmy drugą już przesiadke z modułu C na F :naughty:

pacjent z 2001 roku modelowo 2002 no i jest troszke inaczej niż to było w moim autku z 2004 roku :disgust:

generalnie różnice w instalacji występują w światłach stopu i światłach mijania

2001 - rozdzielenie świateł stopu znajdowało się w bagażniku w boczku(avant) tuż koło wzmacniacza FM(kolor kabli czerwono-czarny)

2004 - światła stopu już podzielone w grubej wiązce w lewym słupku(kolor czerwono-czarny)

2001 - światła mijania nie są podzielone we włączniku świateł (tylko jeden przewód) ale za to można złapać się z bezpieczników tam są oddzielnie (bezpiecznik 20 i 21) w 2004 podzielone są w włączniku świateł(odrazu dwa przewody)

cała reszta zgadza się z opisami i schematami :cool1:

Przymierzam się do wymiany MCE z LOW na HIGH z końcówką F i montażu fotochromu z czujnikiem światła.

Trzy pytania do znających temat:

1. Czy wiecie może czy w sedanie rozdzielenie świateł stopu też jest w podobnym miejscu jak w avancie?

2. Po obcięciu kabelków idących do skrzynki bezpieczników tkóre kabelki gdzie wyprowadzamy - tzn. w którą stronę jest wyjście na światła a w którą wejście (jak obetniemy kabelki to wyjściem na światła są te kabelki które zostały przy skrzynce bezpieczników czy te dłuższe co zostały obcięte)?

3. Proszę o potwierdzenie(lub zaprzeczenie) mojego toku rozumowania (na przykładzie świateł przeciwmgielnych przednich):

a) obcinam kabelki dochodzące do pinu nr 8 włącznika świateł

B) mostkuje to co zostało przy włączniku świateł i prowadze do pinu MCE C28

c) te dłuższe kabelki co zostały odcięte od włącznika świateł prowadze odpowiednio do MCE B21 dla lewego p.mgielnego i do MCE B19 dla prawego

Poprawny jest ten schemat?

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

pozdr :hi:

Opublikowano

1) Tak światła identycznie jak w avancie w lewym słupku(tamten podział w boczku dotyczył avanta z instalką pod hak)

2) i 3) bardzo dobrze rozumujesz , chodzi o to że każdą żarówe musisz puścić przez MCE a wtej chwili wyłazi to wszystko z włącznika świateł lub skrzynki bezpieczników

Opublikowano

Dzięki Dominik za rozwianie moich wątpliwości i szacun dla Ciebie za tego moda. Jakby co jak już się będę zabierał za wymiane tego modułu to pewnie troche Ci zawróce pupke w tym temacie:P

Proszę cię jeszcze o odpowiedz na moje drugie pytanie - w którą stronę jest wyjście na światła mijania ze skrzynki bezpieczników.

pozdr :hi:

Opublikowano

Dzięki Dominik za rozwianie moich wątpliwości i szacun dla Ciebie za tego moda. Jakby co jak już się będę zabierał za wymiane tego modułu to pewnie troche Ci zawróce pupke w tym temacie:P

Proszę cię jeszcze o odpowiedz na moje drugie pytanie - w którą stronę jest wyjście na światła mijania ze skrzynki bezpieczników.

pozdr :hi:

...spoko zawracaj poto tu jestem :decayed:

co do tych świateł to już niezbyt pamiętam ale napewno były to 2 żółte przewody , w razie coś wspomóż sie miernikiem :cool1:

w sobote będe rezał takie cudo to lukne co i jak i napisze dokładnie :wink4:

Opublikowano

Mam modul 8E0 907 279 E. Czy zeby dolozyc CLH musze wymienic na F?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...