numen1 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 A ma to jakieś znaczenie czy Moduł jest Made in Romana ? ( mój jest Made in Germany ) ten sie nada? http://allegro.pl/show_item.php?item=1744136473&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62
tolek85 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Koledzy, powoli przymierzam się do swapa MCE z wersji LOW na HIGH. Mam pytanie, jakie piny (rozmiar) wchodzą do kostek A, B oraz C? http://allegro.pl/piny-pin-konektorki-fakra-vw-audi-seat-skoda-bmw-i1734479884.html http://allegro.pl/piny-pin-konektorki-iso-vw-audi-seat-skoda-bmw-i1734479885.html http://allegro.pl/piny-pin-konektorki-mini-iso-vw-audi-seat-skoda-i1756166451.html http://allegro.pl/piny-pin-konektorki-mini-iso-vw-audi-seat-skoda-i1759813975.html ?
nestaz Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Witam panowie. Mam problem, wypalił mi sie ksenon (jedno ze swiateł zmieniło barwę na taką jakby fioletową) muszę kupić nowe. I tu zaczynaja się schody, który powinienem kupić d2r, d1s czy może jakiś inny ? Chodzi o A4 1,9 tdi rok produkcji 2004, gdzies tam wyszperałem ze niby d1s, ale proszę mnie w tym upewnić, albo wybić to z głowy
ZAPi Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Podziękowania za pomoc i namiar na sprzedajacego dla KFX Kupilem wklady i kostki oryginalne z przewodami od sprzedawcy siwuspl1 na allegro Wklady idealne, wszystko podpiołem wg instrukcji w poscie i działa takze polecam nastepnym
xmen66 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Gratuluję Bartowi-S ciekawego postu. Ja jestem posiadaczem amerykańskiej wersji B7 z bixenonami ale bez żadnej regulacji (w kabinie tylko włącznik okrągły świateł.Chciałbym powoli dostosować swój sprzęt do obowiązujących w kraju przepisów tzn. albo uruchomić samopoziomowanie reflektora albo dodać manualną regulację z kabiny. Żarówki 21 W w reflektorze również działają ze światłami drogowym a wiem że można ponoć ustawić aby działały jak dzienne. Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł od czego powinienem zacząć aby nie zepsuć to bardzo proszę o podpowiedź.
Bart-S Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Gratuluję Bartowi-S ciekawego postu. Ja jestem posiadaczem amerykańskiej wersji B7 z bixenonami ale bez żadnej regulacji (w kabinie tylko włącznik okrągły świateł.Chciałbym powoli dostosować swój sprzęt do obowiązujących w kraju przepisów tzn. albo uruchomić samopoziomowanie reflektora albo dodać manualną regulację z kabiny. Żarówki 21 W w reflektorze również działają ze światłami drogowym a wiem że można ponoć ustawić aby działały jak dzienne. Jeśli ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł od czego powinienem zacząć aby nie zepsuć to bardzo proszę o podpowiedź. Ksenon bez autopoziomu? A są spryskiwacze reflektorów? VAG łączy się z adresem 55?
xmen66 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Nie mam spryskiwaczy. Jak robiłem przegląd to też nie zauważyłem czujników poziomu. A jeśli chodzi o same ksenony no to wszystko fabryczne.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 10:51_________________________________________________W necie znalazłem coś takiego http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p113_c118_aLWR-Komplettset-Bi-Xenon-Audi-A4-B7.html - może to warto kupić i zacząć od początku
tomek20stencel5 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 mam takie może trochę głupie pytanie, nie wiem też czy w dobrym temacie . Ze zdjęć z neta wynika, że mam lustro wewnętrzne fotochrom 4B0 857 511 C. Mam tylko taki problem, cały czas jest jakby takie żółte, rozumiem, że tak ma być, tylko że lusterko się chyba nie ściemnia, tzn. np. jak ktoś za mną jedzie w nocy to i tak mnie oślepia, o co może z tym chodzić
Bart-S Opublikowano 15 Września 2011 Autor Opublikowano 15 Września 2011 mam takie może trochę głupie pytanie, nie wiem też czy w dobrym temacie . Ze zdjęć z neta wynika, że mam lustro wewnętrzne fotochrom 4B0 857 511 C. Mam tylko taki problem, cały czas jest jakby takie żółte, rozumiem, że tak ma być, tylko że lusterko się chyba nie ściemnia, tzn. np. jak ktoś za mną jedzie w nocy to i tak mnie oślepia, o co może z tym chodzić Przyklej taśmę na czujniku lusterka (tym który znajduje się po stronie szyby) i zaświeć czymś w sensor po stronie szkła - sprawdzisz czy lusterko reaguje. Inna sprawa - jak masz za wysoko ustawiony środkowy zagłówek w tylnej kanapie to sensor nie będzie łapał światła.
tomek20stencel5 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Nic się nie dzieje, lusterko cały czas jest jakby żółte, zdjąłem obudowę i kable też wszystkie podłączone, chyba coś jest uwalone co? A mogę je wymienić na to nowsze z przyciskiem?
HiRide Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Nic się nie dzieje, lusterko cały czas jest jakby żółte, zdjąłem obudowę i kable też wszystkie podłączone, chyba coś jest uwalone co? A mogę je wymienić na to nowsze z przyciskiem? mozesz wymienic na nowsze ja mam od audi a8 2011 i dziala
tomek20stencel5 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Ok, super, w takim razie jak się je wymienia? Trzeba odklejać i przyklejać od nowa, czy można jakoś po prostu zdjąć i założyć inne?
wrclaguna Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Ok, super, w takim razie jak się je wymienia? Trzeba odklejać i przyklejać od nowa, czy można jakoś po prostu zdjąć i założyć inne? Pamietaj ze ty masz male mocowanie lusterka i tylko takie mozesz zalozyc ...chyba ze bedzie rezal cos takiego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.180 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=175595.0
studziany Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Dziś zakończyliśmy drugą już przesiadke z modułu C na F pacjent z 2001 roku modelowo 2002 no i jest troszke inaczej niż to było w moim autku z 2004 roku generalnie różnice w instalacji występują w światłach stopu i światłach mijania 2001 - rozdzielenie świateł stopu znajdowało się w bagażniku w boczku(avant) tuż koło wzmacniacza FM(kolor kabli czerwono-czarny) 2004 - światła stopu już podzielone w grubej wiązce w lewym słupku(kolor czerwono-czarny) 2001 - światła mijania nie są podzielone we włączniku świateł (tylko jeden przewód) ale za to można złapać się z bezpieczników tam są oddzielnie (bezpiecznik 20 i 21) w 2004 podzielone są w włączniku świateł(odrazu dwa przewody) cała reszta zgadza się z opisami i schematami Przymierzam się do wymiany MCE z LOW na HIGH z końcówką F i montażu fotochromu z czujnikiem światła. Trzy pytania do znających temat: 1. Czy wiecie może czy w sedanie rozdzielenie świateł stopu też jest w podobnym miejscu jak w avancie? 2. Po obcięciu kabelków idących do skrzynki bezpieczników tkóre kabelki gdzie wyprowadzamy - tzn. w którą stronę jest wyjście na światła a w którą wejście (jak obetniemy kabelki to wyjściem na światła są te kabelki które zostały przy skrzynce bezpieczników czy te dłuższe co zostały obcięte)? 3. Proszę o potwierdzenie(lub zaprzeczenie) mojego toku rozumowania (na przykładzie świateł przeciwmgielnych przednich): a) obcinam kabelki dochodzące do pinu nr 8 włącznika świateł mostkuje to co zostało przy włączniku świateł i prowadze do pinu MCE C28 c) te dłuższe kabelki co zostały odcięte od włącznika świateł prowadze odpowiednio do MCE B21 dla lewego p.mgielnego i do MCE B19 dla prawego Poprawny jest ten schemat? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. pozdr
domin79 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 1) Tak światła identycznie jak w avancie w lewym słupku(tamten podział w boczku dotyczył avanta z instalką pod hak) 2) i 3) bardzo dobrze rozumujesz , chodzi o to że każdą żarówe musisz puścić przez MCE a wtej chwili wyłazi to wszystko z włącznika świateł lub skrzynki bezpieczników
studziany Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Dzięki Dominik za rozwianie moich wątpliwości i szacun dla Ciebie za tego moda. Jakby co jak już się będę zabierał za wymiane tego modułu to pewnie troche Ci zawróce pupke w tym temacie:P Proszę cię jeszcze o odpowiedz na moje drugie pytanie - w którą stronę jest wyjście na światła mijania ze skrzynki bezpieczników. pozdr
domin79 Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Dzięki Dominik za rozwianie moich wątpliwości i szacun dla Ciebie za tego moda. Jakby co jak już się będę zabierał za wymiane tego modułu to pewnie troche Ci zawróce pupke w tym temacie:P Proszę cię jeszcze o odpowiedz na moje drugie pytanie - w którą stronę jest wyjście na światła mijania ze skrzynki bezpieczników. pozdr ...spoko zawracaj poto tu jestem co do tych świateł to już niezbyt pamiętam ale napewno były to 2 żółte przewody , w razie coś wspomóż sie miernikiem w sobote będe rezał takie cudo to lukne co i jak i napisze dokładnie
letallec Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 Mam modul 8E0 907 279 E. Czy zeby dolozyc CLH musze wymienic na F?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się