Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MCE 09 Moduł Centralnej Elektryki lusterko włącznik świateł czujnik światła Coming Leaving Home


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

WRC ma rację, ale nie do końca :wink4: Jeśli przekładacie moduł z E na F to fakt faktem będzie plug&play, ale pod instalację którą macie w aucie. Nie będą wam działały Auto-światła, CLH, fotochrom. Tutaj trzeba dorezać całą instalację. Pamiętajcie, że po wymianie MCE trzeba go przyuczyć nowego VIN. Chociaż i bez tego przyuczenia moduł będzie pracował prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

WRC ma rację, ale nie do końca :wink4: Jeśli przekładacie moduł z E na F to fakt faktem będzie plug&play, ale pod instalację którą macie w aucie. Nie będą wam działały Auto-światła, CLH, fotochrom. Tutaj trzeba dorezać całą instalację. Pamiętajcie, że po wymianie MCE trzeba go przyuczyć nowego VIN. Chociaż i bez tego przyuczenia moduł będzie pracował prawidłowo.

Hmm czegoś tutaj nie rozumiem, czytałem że tylko ciągnie się kabelki od fotochromu i clh? Czyli jak mam włącznik auto z literką B i zmienię moduł to nie będzie działał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ja głupi miałem okazję kupienia modułu ale chciałem jeszcze poczekać i teraz patrzę że już druga okazja mi przeszła koło nosa :wallbash: no a z lustrem tak jak mówisz masakra jakaś...mówisz że już masz wszystko ale założyłeś czy czekasz na lustro?

Włącznik z auto już założyłem i śmiga, clh też mam założone ale jeszcze nie podpięte. Znajdę lustro to dopiero wezmę się za rezanie całego moda.

Ps. ten moduł był za 180zł co go chciałeś kupić? Jeżeli tak to chyba ja Ci go sprzątnełem.

WRC ma rację, ale nie do końca :wink4: Jeśli przekładacie moduł z E na F to fakt faktem będzie plug&play, ale pod instalację którą macie w aucie. Nie będą wam działały Auto-światła, CLH, fotochrom. Tutaj trzeba dorezać całą instalację. Pamiętajcie, że po wymianie MCE trzeba go przyuczyć nowego VIN. Chociaż i bez tego przyuczenia moduł będzie pracował prawidłowo.

To wiadomo, że trzeba ciągnąć instalację tu jest wszystko opisane:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73634.0;highlight=fotochrom

Mi najbardziej chodziło o przejście z E na F i jeżeli jest p&p to :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem, przejście z E na F jest bezproblemowe, ale pod istniejącą waszą instalację. Auto-światła będą działały prawidłowo z lusterkiem fotochrom. Prawidłowo tzn.,że światła włączą się automatycznie przy zapadaniu zmierzchu. Bez czujnika światał przy włączeniu w pozycji AUTO światła zapalą się z automatu zawsze po przekreceniu stacyjki (taki tryb skandynawski :cool1:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. ten moduł był za 180zł co go chciałeś kupić? Jeżeli tak to chyba ja Ci go sprzątnełem.
No był był :naughty: ale luzik prędzej też miałem okazję i czekałem czekałem aż sprzedał koleś :confused4: Ja też będę przechodził z E na F i chodzi mi o to czy jak założę nowy moduł to będzie włącznik auto chodził? Bo do reszty to wiem że trzeba pokombinować z kabelkami...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, będzie Ci chodził bez żadnego problemu.

No i o to mi chodziło :notworthy: a resztę trzeba będzie wyrezać jak już skompletuję resztę gratów :gwizdanie: narazie na półce leży sobie włącznik drl i clh...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o to mi chodziło :notworthy: a resztę trzeba będzie wyrezać jak już skompletuję resztę gratów :gwizdanie: narazie na półce leży sobie włącznik drl i clh...

Od czegoś trzeba zacząć. Z resztą ja od włącznika clh taż zaczynałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zbierałem graty przyjąłem inną strategię - ze względu na problem ze znalezieniem lusterka do B6 postawiłem sobie ultimatum, że nie zaczne zbierania gratów, zanim nie znajde lusterka. Graty bez lusterka to jak kran bez wody :decayed: Poza tym żona mi wydzielała kase na poszczególne elementy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czegoś trzeba zacząć. Z resztą ja od włącznika clh taż zaczynałem...
Nie no kupię jeszcze moduł i narazie chociaż to założę żeby clh chodziło, a potem jak już się trafi lustro to dołożę :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciezko dorwać lustro z czujnikiem swiatła a zwłaszcza kolor czarny :( Jak tylko sie pojawi moment znika :)

Jak coś sie pojawi to wkleje tu linka :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciezko znalzezc lustro z czujnikiem swiatła a zwłaszcza kolor czarny :( Jak tylko sie pojawi moment znika :)

Jak coś sie pojawi to wkleje tu linka :wink4:

Nono to będzie wojna na forum hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chyba jest :mysli: tylko trzeba spytać czy ma małe mocowanie sprzedajacego .

http://moto.allegro.pl/lusterko-wsteczne-wewnetrzne-fotochrom-audi-a3-8p0-i2042963011.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało czarne dorwać za 250 zeta. Ale to był fart. Tak jak WRC pisze, tylko jak się pokazało - od razu kupiłem bez chwili zastanawiania się. Potem troche robiłem w gacie czy wszystko będzie śmigało. Ale po podłączeniu wszystko OK więc micha sie śmieje :kox::naughty::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu chyba jest :mysli: tylko trzeba spytać czy ma małe mocowanie sprzedajacego .
No tak tylko ja potrzebuję czarne :confused4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany okazyja ale niestety do B7:

http://allegro.pl/audi-a4-b7-kombi-lusterko-wewnetrzne-i2079309550.html

Jakby ktos potrzebował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie MCE na wersję High z B7 i do jeśli chodzi o kabelkomanię to opiszę kilka własnych spostrzeżeń:

1. światła mijania - tutaj w ogóle nie musimy ciąć, kabli. Jako że w wersji High nie idą one przez bezpieczniki to można zrobić taki myk, że kable żółto-biały i żółto-czarny wypinamy ze skrzynki z bezpiecznikami i prowadzimy bezpośrednio do MCE, piny są takie same więc wystarczy wypiąć z jednego miejsca i wpiąć w drugie. Możemy wtedy zlikwidować gruby żółty kabel idący od włącznika do skrzynki z bezpiecznikami oraz obydwa bezpieczniki. Jest to rozwiązanie takie jak w oryginalnej wiązce High. Pozostaje tylko dodatkowy żółty cienki kabel idący do pokrętła regulacji wysokości świateł - można go podłączyć pod np. kabel żółto-czarny lub wsadzić na osobnym bezpieczniku (S10) - tak to jest rozwiązane w B7.

2. światła stop -W przypadku przeróbki na B7 nie trzeba ciągnąć żadnego przewodu na prawą stronę. Punkt zbiorczy dla przewodów świateł stop znajduje się w wiązce tuż pod grubymi czerwonymi kablami idącymi od szyny zasilania. W tym miejscu przychodzi kabel od czujnika przy pedale i połączony jest ze wszystkimi trzema światłami oraz kablem idącym do komputera silnika. Wystarczy w tym miejscu rozdzielić poszczególne światła i podciągnąć do MCE. W B7 nie występuje przewód biało-czerwony.

Jeszcze kilka rzeczy znalazłem, które można było zrobić inaczej, ale jako że robiłem to miesiąc temu, zdążyłem już zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobikos, wątki Ci się pomyliły :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobikos, wątki Ci się pomyliły :decayed:

W zasadzie i tak i nie... Sprawa świateł mijania jest aktualna zarówno dla B6 jak i przy przejściu z B6 na B7, ale masz rację że może bardziej post pasowałby do swapu MCE do B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...