Pepin Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 co do fmy z Plewisk to na 90% mają gotowce z V-techu gotowce? gotowy program pod sprawny dany model auta&motoru itd czyli wpadasz z serią, upload i masz gotowe 20% mocy więcej .. chyba tak samo jak w ASO .. kupujesz, przychodzi Pan z komputerkiem wgrywa i mówi Ci że teraz to Pan ma 100 koni więcej
Piechol Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 ja jak już to też się zdecyduje na ECU w Wro, tylko czytam i czytam i piszą, że sprzęgło może sie szybko rozlecieć jak się zrob i ok. 320 nm ja mam praktycznie nowe i szkoda by było
variocustoms Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu
Pepin Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu z mojej obserwacji ... to sprzęgło jak już załączysz to da radę problemy/zużycie pojawić się może gdy: 1. będziesz strzelał - np.3kRPM i potraktujesz sprzęgło 0-1 (wduszone-puszczone) 2. jazda na półsprzęgle w różnych okolicznościach, ale przede wszystkim jak masz duże obroty, jakieś niezdecydowane akcje ze zmianą biegów
Piechol Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu tylko, żę ja mam seryjnie 250 Nm, a po wirusie wychodzi ok 320 Nm Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu z mojej obserwacji ... to sprzęgło jak już załączysz to da radę problemy/zużycie pojawić się może gdy: 1. będziesz strzelał - np.3kRPM i potraktujesz sprzęgło 0-1 (wduszone-puszczone) 2. jazda na półsprzęgle w różnych okolicznościach, ale przede wszystkim jak masz duże obroty, jakieś niezdecydowane akcje ze zmianą biegów nie na tak raczej nie robie i nie zamierzam
variocustoms Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 dopiero auto będzie się odpychało ja seryjnie powinienem mieć 320 ale miałem bonus w postaci over-boost'a, rogal wygładził wszystko i lekko podkręcił, wrażenia z jazdy były super, ekonomika też
Piechol Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 dopiero auto będzie się odpychało ja seryjnie powinienem mieć 320 ale miałem bonus w postaci over-boost'a, rogal wygładził wszystko i lekko podkręcił, wrażenia z jazdy były super, ekonomika też napisałem do Patroxa, zobaczymy co wyjdzie :gwizdanie:
Pepin Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Piechol, tylko uważaj, jak będziesz miał narowiste auto .. http://kontakt24.tvn.pl/temat,samochod-quot-wymknal-sie-jej-spod-kontroli-quot-,144135.html
Piechol Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Piechol, tylko uważaj, jak będziesz miał narowiste auto .. http://kontakt24.tvn.pl/temat,samochod-quot-wymknal-sie-jej-spod-kontroli-quot-,144135.html
Inkognito Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 a więc w poznaniu nikt nie ogarnie mojego auta o każdy się boi no a na poniedziałek jestem umówiony w Agma tuning w Toruniu kolo powiedział że mi to ogarnie... mam taką nadzieję
ohkyomoon Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Ja jednak bym ogarniał w Warszawie u Rogala. Gościu zna się na robocie i krzywdy niuni nie zrobi.
Musashi Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 dobry wieczor [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 22:41_________________________________________________ co do fmy z Plewisk to na 90% mają gotowce z V-techu gotowce? gotowy program pod sprawny dany model auta&motoru itd czyli wpadasz z serią, upload i masz gotowe 20% mocy więcej .. chyba tak samo jak w ASO .. kupujesz, przychodzi Pan z komputerkiem wgrywa i mówi Ci że teraz to Pan ma 100 koni więcej ja tam wem co to. tyle ze gotowce to sa dobre do HM. BTW poprosze taki zestaw do mojego
Pepin Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Ja jednak bym ogarniał w Warszawie u Rogala. Gościu zna się na robocie i krzywdy niuni nie zrobi. w wawie masz jeszcze MAstersa .... http://tdi-tuning.pl/ teraz zmienili lokalizację i nie iwiem z jakiej strony sa .. ale 2 lata temu byli od strony Ursusa, czyli nie trzeba było woóle wjeżdżać do wawy
blind1 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 witam [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 08:02_________________________________________________i milego dnia zycze, narson
Musashi Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 :confused4:jakies chorobsko mnie meczy. [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 11:05_________________________________________________ ja jak już to też się zdecyduje na ECU w Wro, tylko czytam i czytam i piszą, że sprzęgło może sie szybko rozlecieć jak się zrob i ok. 320 nm ja mam praktycznie nowe i szkoda by było obawiam sie ze standardowe sprzeglo u ciebie ze wzgledu na mniejsza srednice 228 mm (BKE,AWX,AVB) w porownaniu do 240 mm przy silnikach 310-320 Nm (AVF,BLB,BRE,BPW), moze miec problem z przeniesieniem tak duzego momentu. zwyczajnie mniejsza srednica => mniejszy promien => ramie mniejsze => wiec wieksza sila zrywajaca dzialajaca na powierzchnie trace sprzegla. Inaczej to bedzie dzialac. ale praktycznie do wykorzystania tylko i wylacznie na najwyzszych biegach. korzystajac na biegach 1-3 szybciej zniszczysz sprzeglo. ( a chyba nie po to robi sie c*pe, zeby PSJ-em jedzic? ) trwalosc, zalezy od indywidualnego stylu jazdy... pomoglo?
Piechol Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 wiem mniej więcej jak to działa ale dzięki u mnie w BLS na bank jest 228mm tak? ale chyba masz racje to chyba odpuszcze kutwa...
Inkognito Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 czy kupię gdzieś w poznaniu filtr ITG stożek??
Musashi Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 wiem mniej więcej jak to działa ale dzięki u mnie w BLS na bank jest 228mm tak? ale chyba masz racje to chyba odpuszcze kutwa... tak u cieibe 229mm ech, no nie chcialem ciebie odwodzic. chcialem uczulic. jest sporo AFN-ow ktore maja 130-135 KM, i ok 290 Nm i jakos nic sie nie dzieje. chodzi o to aby potencjal zamieniac na kinetyke na 4 i 5tym biegu. i bezwglednie nigdy zaraz po puszczeniu sprzegla.[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 15:11_________________________________________________ czy kupię gdzieś w poznaniu filtr ITG stożek?? filtr ew. zakladaj do tuningu, wczesniej nie ma sensu, soft trzeba do niego dostroic. bez tego osiagi sie pogorsza.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się