Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

co do fmy z Plewisk to na 90% mają gotowce z V-techu

gotowce? :mysli:

gotowy program pod sprawny dany model auta&motoru itd

czyli wpadasz z serią, upload i masz gotowe 20% mocy więcej .. chyba tak samo jak w ASO ..

kupujesz, przychodzi Pan z komputerkiem wgrywa i mówi Ci że teraz to Pan ma 100 koni więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

:hi: ja jak już to też się zdecyduje na ECU w Wro, tylko czytam i czytam i piszą, że sprzęgło może sie szybko rozlecieć jak się zrob i ok. 320 nm :mysli: ja mam praktycznie nowe i szkoda by było :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu

z mojej obserwacji ... to sprzęgło jak już załączysz to da radę

problemy/zużycie pojawić się może gdy:

1. będziesz strzelał - np.3kRPM i potraktujesz sprzęgło 0-1 (wduszone-puszczone)

2. jazda na półsprzęgle w różnych okolicznościach, ale przede wszystkim jak masz duże obroty, jakieś niezdecydowane akcje ze zmianą biegów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu

tylko, żę ja mam seryjnie 250 Nm, a po wirusie wychodzi ok 320 Nm :cool1:

Piechol, ja w mojej A4 seryjnie miałem 365 Nm a po wirusie 385 Nm i sprzęgło działało bez zarzutu

z mojej obserwacji ... to sprzęgło jak już załączysz to da radę

problemy/zużycie pojawić się może gdy:

1. będziesz strzelał - np.3kRPM i potraktujesz sprzęgło 0-1 (wduszone-puszczone)

2. jazda na półsprzęgle w różnych okolicznościach, ale przede wszystkim jak masz duże obroty, jakieś niezdecydowane akcje ze zmianą biegów ;)

nie na tak raczej nie robie i nie zamierzam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero auto będzie się odpychało :kox:

ja seryjnie powinienem mieć 320 ale miałem bonus w postaci over-boost'a, rogal wygładził wszystko i lekko podkręcił, wrażenia z jazdy były super, ekonomika też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dopiero auto będzie się odpychało :kox:

ja seryjnie powinienem mieć 320 ale miałem bonus w postaci over-boost'a, rogal wygładził wszystko i lekko podkręcił, wrażenia z jazdy były super, ekonomika też

napisałem do Patroxa, zobaczymy co wyjdzie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piechol, tylko uważaj, jak będziesz miał narowiste auto ..

http://kontakt24.tvn.pl/temat,samochod-quot-wymknal-sie-jej-spod-kontroli-quot-,144135.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc w poznaniu nikt nie ogarnie mojego auta o każdy się boi :tongue4: no a na poniedziałek jestem umówiony w Agma tuning w Toruniu kolo powiedział że mi to ogarnie... mam taką nadzieję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry wieczor :hi:[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 22:41_________________________________________________

:hi:

co do fmy z Plewisk to na 90% mają gotowce z V-techu

gotowce? :mysli:

gotowy program pod sprawny dany model auta&motoru itd

czyli wpadasz z serią, upload i masz gotowe 20% mocy więcej .. chyba tak samo jak w ASO ..

kupujesz, przychodzi Pan z komputerkiem wgrywa i mówi Ci że teraz to Pan ma 100 koni więcej ;)

ja tam wem co to. tyle ze gotowce to sa dobre do HM.

BTW poprosze taki zestaw do mojego :mysli::cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Ja jednak bym ogarniał w Warszawie u Rogala. Gościu zna się na robocie i krzywdy niuni nie zrobi.

w wawie masz jeszcze MAstersa ....

http://tdi-tuning.pl/

teraz zmienili lokalizację i nie iwiem z jakiej strony sa .. ale 2 lata temu byli od strony Ursusa, czyli nie trzeba było woóle wjeżdżać do wawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 08:02_________________________________________________i milego dnia zycze, narson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

:confused4:jakies chorobsko mnie meczy. :mysli:[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 11:05_________________________________________________

:hi: ja jak już to też się zdecyduje na ECU w Wro, tylko czytam i czytam i piszą, że sprzęgło może sie szybko rozlecieć jak się zrob i ok. 320 nm :mysli: ja mam praktycznie nowe i szkoda by było :decayed:

obawiam sie ze standardowe sprzeglo u ciebie ze wzgledu na mniejsza srednice 228 mm (BKE,AWX,AVB) w porownaniu do 240 mm przy silnikach 310-320 Nm (AVF,BLB,BRE,BPW), moze miec problem z przeniesieniem tak duzego momentu. zwyczajnie mniejsza srednica => mniejszy promien => ramie mniejsze => wiec wieksza sila zrywajaca dzialajaca na powierzchnie trace sprzegla.

Inaczej to bedzie dzialac. ale praktycznie do wykorzystania tylko i wylacznie na najwyzszych biegach.

korzystajac na biegach 1-3 szybciej zniszczysz sprzeglo. ( a chyba nie po to robi sie c*pe, zeby PSJ-em jedzic? )

trwalosc, zalezy od indywidualnego stylu jazdy... :cool1:

pomoglo? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem mniej więcej jak to działa ale dzięki :good: u mnie w BLS na bank jest 228mm tak? :mysli: ale chyba masz racje :disgust: to chyba odpuszcze kutwa...

tak u cieibe 229mm

ech, no nie chcialem ciebie odwodzic. chcialem uczulic. jest sporo AFN-ow ktore maja 130-135 KM, i ok 290 Nm i jakos nic sie nie dzieje.

chodzi o to aby potencjal zamieniac na kinetyke na 4 i 5tym biegu.

i bezwglednie nigdy zaraz po puszczeniu sprzegla.[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 15:11_________________________________________________

czy kupię gdzieś w poznaniu filtr ITG stożek??

filtr ew. zakladaj do tuningu, wczesniej nie ma sensu, soft trzeba do niego dostroic. bez tego osiagi sie pogorsza..... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...