variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 2,7 w q też wychodzą z tego co mi się wydaje, no chyba, że dotyczy to tylko allroada
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 2.7TDI jest dostępny zarówno w Q jaki i FWD. Widzisz Marcinku - na co dzień quattro nie będzie mi potrzebne. Wolę komfort jazdy jaki daje mi przekładnia bezstopniowa No i do 3.0TDI jednak trzeba troszkę dołożyć (wcale nie tak mało chociaż pod kątem akcyzy masz rację, przepłaca się tak samo). Dla mnie wybór jest prosty jako, że 2.7 to najmocniejsza jednostka TDI z jaką wypuszczono Multitronica (dla mnie i Gośki jako daily car w zupełności wystarczy - na weekendy do zabawy będzie coś innego ).
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 2.7TDI jest dostępny zarówno w Q jaki i FWD. a jednak modele do 2007 roku byly wyposazane w jednostki BPP oraz BSG i zadna z tych jednostek nie wychodzila z przeniesieniem napedu w opcji AWD. chyba ze elsa klamie. rozmawiacie o autach wlasnie z tego okresu dopiero od 2009 roku weszly do produkcji modele w wersji 2,7 tdi Q [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 00:18_________________________________________________ciekawe, wg identyfikacji typu mozna wybrac skrzynie tip i most, natomiast w tabelach do zadnej ze skrzyn nie jest przyporzadkowana skrzynia i tylny most silnikowi 2,7 tdi. natomiast w katalgu modeli 2005 nie widac opcji 2,7 tdi Q
variocustoms Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 mój kumpel ma tip + łopatki i quattro ale jak już wspomniałem allroad ale auto jest z 2006
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 2.7TDI jest dostępny zarówno w Q jaki i FWD. a jednak modele do 2007 roku byly wyposazane w jednostki BPP oraz BSG i zadna z tych jednostek nie wychodzila z przeniesieniem napedu w opcji AWD. chyba ze elsa klamie. rozmawiacie o autach wlasnie z tego okresu dopiero od 2009 roku weszly do produkcji modele w wersji 2,7 tdi Q [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 00:18_________________________________________________ciekawe, wg identyfikacji typu mozna wybrac skrzynie tip i most, natomiast w tabelach do zadnej ze skrzyn nie jest przyporzadkowana skrzynia i tylny most silnikowi 2,7 tdi. natomiast w katalgu modeli 2005 nie widac opcji 2,7 tdi Q Zarówno BPP jak i BSG były dostępne w Q z 6-biegową skrzynią manualną od czerwca 2005.
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 mój kumpel ma tip + łopatki i quattro ale jak już wspomniałem allroad ale auto jest z 2006 nie mam katalogu a6 allroad. wg elsy sytuacja identyczna jak dla a6. czyli maja bledy [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 00:48_________________________________________________ Zarówno BPP jak i BSG były dostępne w Q z 6-biegową skrzynią manualną od czerwca 2005. zerknij w tabele elsy.
Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Wg moich informacji (robiłem już mały rekonesans ). 2.7TDI BSG (163KM) w Q z tipem ----> od 6/2005 2.7TDI BSG (163KM) FWD 6-biegów ----> od 01/2005 (ale tylko na rynek Belgijski) 2.7TDI BSG (163KM) FWD CVT 7-biegów ----> od 06/2006 (ale tylko na rynek Belgijski) 2.7TDI BPP (179KM) w Q z tipem ----> od 6/2005 2.7TDI BPP (179KM) FWD 6-biegów ----> od 11/2004 2.7TDI BPP (179KM) FWD CVT 7-biegów ----> od 1/2006 Elsa to potwierdza. Jakiej wersji używasz?
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Elsa to potwierdza. Jakiej wersji używasz? 3.7
Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Elsa to potwierdza. Jakiej wersji używasz? 3.7 Wystarczy. Odpal: Audi // MY 2006 // Nadwozie 4F2 // Silnik BPP // Skrzynia KPJ // most HNL Workshop -----> Power Transmission ----> Automatic Gearbox 09L -----> 00 Techical Data ------> Code Letters
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Elsa to potwierdza. Jakiej wersji używasz? 3.7 Wystarczy. Odpal: Audi // MY 2006 // Nadwozie 4F2 // Silnik BPP // Skrzynia KPJ // most HNL Workshop -----> Power Transmission ----> Automatic Gearbox 09L -----> 00 Techical Data ------> Code Letters zerkne jutro, else mam na innym kompie, a juz go odlozylem dzisiaj szukam a6 2,7 tdi Q, juz mam pare na oku pomijajac okazje ceny podobne do 3.0 tdi
Rako Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Dzień doberek z rańca :hi: Nic trzeba zrobić łyczek świeżej kawki i pomykać do pracy To Panowie miłego dzionka Wam życzę
Pepin Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Ktoś mi mówił, że 2.7 pojawiło się ze względu na floty w niemieckich firmach i przepisy, generalnie powinien to być ten sam motorek (z grubsza biorąc) co Q .. to jak ja szukałem to przynajmniej w A4 ... była to rzadkość, więc przypuszczam, że cena będzie może nawet wyższa niż 3.0TDI
Pepin Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 wczoraj była rozmowa o paliwie , jeśli ktoś tankuje na Shellu V-Powera to jest kolejny katalog z rabatem 15gr/l Katalog kosztuje 3.5PLN a w nim są dwa kupony.. przy tankowaniu 60litrów ma się 9PLN .. czyli na 2 zostajepiwka plus kolejny kupon przy kolejnym tankowaniu
osax Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam wszystkich W moim silniku odczuję różnicę między Diesel Extra a V-Power Diesel czy dopłacanie nie ma sensu ? Mam nadzieję, że dzisiaj odbiorę auto od mechanika i z wyczyszczonym turbo będzie lepiej chodziło niż kilka dni temu.
Maxcudo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 10:50_________________________________________________ no jakby nie było dzisiaj moja furka nie rzucająca sie w oczy ale za to rodzynek bo same kombi były Podobnie jak moja, jedyna B5 :gwizdanie:[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 10:52_________________________________________________ Siema mam wielki problem i potrzebuję pomocy czy jest ktoś z poznania co ma AEB 1.8t ?? Ja miałem AEB, w sumie mam nadal, ale słupek od APU. Co jest?
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 dzien doberek [br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 11:22_________________________________________________ Witam wszystkich W moim silniku odczuję różnicę między Diesel Extra a V-Power Diesel czy dopłacanie nie ma sensu ? Mam nadzieję, że dzisiaj odbiorę auto od mechanika i z wyczyszczonym turbo będzie lepiej chodziło niż kilka dni temu. jezdzilem na v-power diesel, ale po wzroscie cen zrezygnowalem, nie widze specjalnie pogorszenia.
Madas Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ja ta samo .... nie ma różnicy od pół roku śmigam na zwykłej
Maxcudo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Ja lejąc V-power'a ale benzynkę to widzę tylko duuużo wyższą cenę i większe spalanie, ale efektu jakiegoś porażającego nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się