niestandardowy Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 no nic nie wklejasz to cisza jakiego BEX-a dzisiaj upolowales?
rosool88 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 wszyscy zalatani przed świętami ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Robert Winnicki: Jaruzelski był i jest CZERWONĄ GNIDĄ !!! - YouTube właśnie sobie oglądam i podoba mi się jak wgniata czerwoną hołotę
slo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 no nic nie wklejasz to cisza jakiego BEX-a dzisiaj upolowales? dzisiaj żadnego jeszcze
rosool88 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Audi A4 26500.00 PLN. strzelin - otoMoto.pl tego pewnie widziałeś ale chyba nie Q:kwasny:
slo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 on wisi już zbyt długo, musi coś z nim być nie tak
rosool88 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 AUDI A4 KOMBI 1.8T 190KM BEX QUATTRO JASNE ŚRODKI (3774835911) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. za drogi i środek do mnie nie przemawia
slo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 ja też odrzucam jasny środek. Tylko czarny
niestandardowy Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 ta czerwona ladna, nie wiem, moze sie myle ale przedni lewy blotnik rozni sie kolorem czarna odpada ale czerona mozna by oblukac...
rosool88 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 ja to chętnie bym się pobujał takim Mitsubishi Lancer Evolution IX 83000.00 PLN. - otoMoto.pl wyposażenie bida w chooj ale nie o to przecież chodzi:decayed:
Rometer Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Panowie w b7 były tylko tiptroniki czy multi też ? Która skrzynia jest lepsza (awaryjność i koszty napraw) ? Czy w b8 s-tronic jest tylko w liftach ? * Powoli zaczynam szukać autka, i zastanawiam się czy kupic sobie b7 (bo w sumie dobrze mi się nim jeździ) ale w 3.0 tdi i automacie z quattro, zrobić soft podciągnąć auto pod 300 KM * Czy może kupić b8 w 3.0 tdi i jakimś automatem... Czy manual ??? Teraz mam manual, w mieście jeżdżę mało, wiadomo manual ma też zalety zarówno jeśli chodzi o eksploatację jak i zakup nowej skrzyni... Co wy byście zrobili ? No jeszcze ewentualnie w grę wchodzi a5 sportback, ale pisać o tym na forum a4...
Bart-S Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Panowie w b7 były tylko tiptroniki czy multi też ? Która skrzynia jest lepsza (awaryjność i koszty napraw) ? W B7 były i Tiptronic i Multitronic. Awaryjność w B7 będzie taka sama (obu skrzyń) - decyduje przestrzeganie interwałów serwisowych. Naprawa średnio to od 3 do 7 tyś PLN (powyżej tej kwoty po prostu się nie opłaca). Pytanie która jest lepsza raczej rozpatrywałbym bardziej w kontekście czego oczekujesz od auta... Jeśli ma to być komfortowy dupowóz do codziennego (taniego) przemieszczania się a nie ścigania to polecam Multi. Jeśli musisz czuć zapas mocy pod butem to CVT nie jest dla Ciebie i tu wybierałbym Tipa. Czy w b8 s-tronic jest tylko w liftach ? Nie w B8 masz 3 typy automatu: S tronic (czyli odpowiednik DSG), Tiptronic oraz Multitronic... * Powoli zaczynam szukać autka, i zastanawiam się czy kupic sobie b7 (bo w sumie dobrze mi się nim jeździ) ale w 3.0 tdi i automacie z quattro, zrobić soft podciągnąć auto pod 300 KM * Czy może kupić b8 w 3.0 tdi i jakimś automatem... Jeśli chcesz mocy - to sugeruj się tym co napisałem powyżej... 3.0TDI wcześniej wychodził tylko z Tiptronikiem i Quattro ale uwaga, od B8 FL wyszło pierwsze 3.0TDI w oście i z Multitronikiem. Czy manual ??? Teraz mam manual, w mieście jeżdżę mało, wiadomo manual ma też zalety zarówno jeśli chodzi o eksploatację jak i zakup nowej skrzyni... Co wy byście zrobili ? No jeszcze ewentualnie w grę wchodzi a5 sportback, ale pisać o tym na forum a4... Manual jest najlepszym wyjście jeśli chcesz czuć moc auta - automat zabiera nieco z tego odczucia (efekt jest taki że automat nie wciska w fotel tak jak manual z tym samym silnikiem). Kolejny plus to utrzymanie - jak Ci się wysra skrzynia to kupisz za grosze odpowiednik i po prostu przełożysz. Automat zawsze będzie drogi w naprawie - aby jeździł bezawaryjnie trzeba go rozsądnie eksploatować. Musisz też mieć świadomość, że wygoda jazdy jaką daje automat - z czasem będzie Cię kosztować (wymiany oleju, wymiana dwumasu przy multitronikach czy też kapitalki skrzyń przy przebiegu 300 000km). Zakupu dokonuj więc z tą właśnie świadomością... Czego oczekujesz od tego auta... BTW - z wszystkich propozycji to jednak A5 najbardziej mi się podoba (może nie sportback ale ryjek i tak będzie mieć śliczny
jaguś Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 WItam Powiedzie mi bo lada dzien juz przyjda powoli graty na przekladke na 2 din i pierwsze pytanko jak przeloze klimatronik coś musze grzebac w kodowaniu podobno jest tez z b6 i drugie pytanko jest jakis obrazek czy instrukcja co jak gdzie odkrecic zeby wymienic kosz na 2 din i 3 pytanko czy jak sie przechodzi z concerta na bns musi byc przejsciowka jak do rns
Bart-S Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 WItam Powiedzie mi bo lada dzien juz przyjda powoli graty na przekladke na 2 din i pierwsze pytanko jak przeloze klimatronik coś musze grzebac w kodowaniu podobno jest tez z b6 i drugie pytanko jest jakis obrazek czy instrukcja co jak gdzie odkrecic zeby wymienic kosz na 2 din i 3 pytanko czy jak sie przechodzi z concerta na bns musi byc przejsciowka jak do rns Jeśli Concert był ori (B6) to tak - BNS ma tą samą wtykę co RNS-E. Instrukcje rozbierania tunelu masz tutaj: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/Klimy najprawdopodobniej nie trzeba będzie przekodowywać - raczej tylko przyuczyć VIN.
jaguś Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dzieki bartek za szybko pomoc a powiedz mi jak i czym wyciagnac te radio jak one się trzyma. To rozumiem ze musze kupic redukcje do radia na rns
Bart-S Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dzieki bartek za szybko pomoc a powiedz mi jak i czym wyciagnac te radio jak one się trzyma.To rozumiem ze musze kupic redukcje do radia na rns Standardowy adapter - najlepiej napisz w tej sprawie do Siemiana. Potrzebny też GPS. Do wyjęcia radia używasz specjalnych wyjmaków.
slo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dzieki bartek za szybko pomoc a powiedz mi jak i czym wyciagnac te radio jak one się trzyma.To rozumiem ze musze kupic redukcje do radia na rns do wyciągnięcia radia musisz mieć wyjmaki (te dwa środkowe - potrzebujesz 4 sztuk) : Co do radia potrzebujesz przejściówkę: ADAPTOR DO NAWIGACJI RNS-E AUDI A3 A4 A6 PLUG-PLAY (3761636828) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Upewnij się że klima nie jest z b7 - jeśli tak to na 99% nie będzie działać ogrzewanie tylnej szyby. Jeśli da radę zejść do 16 stopni to znaczy że jest z b7 EDIT, Bart-S szybszy
Bart-S Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Upewnij się że klima nie jest z b7 - jeśli tak to na 99% nie będzie działać ogrzewanie tylnej szyby. Jeśli da radę zejść do 16 stopni to znaczy że jest z b7 ... numer panelu poda i wszystko będzie jasne.
slo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 ja zmieniłem tylko przód, bebechy klimatronika zostawiłem bo się bałem że z b7 mam
Rometer Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dzięki za odpowiedź... Czyli raczej zostanę przy manualu... Teraz kwestia zmiany auta i modelu... Co do a5 to mi się bardziej podoba sylwetka czterodrzwiowej, fajnie opada. W dwudrzwiowej tył jest jakiś taki kwadratowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się