aju Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 no panowie miałem dziś pierwsza poważną kontrolę xenonów w a4..... Pan złapał mnie chwilę po odpaleniu żarników więc nie były jeszcze białe a dość niebieskie (mam 6k) zatrzymuje i mówi: "..... pan pozwoli ze mną zobaczyć na światła" wychodzę już się "rozpaliły" ja: no ładne białe światło on: ale było niebieskie ja: ja tam widzę białe on (do kolegi swojego): /nie pamietam imienia/ były niebieskie prawda ja: ja tam widzę że są białe, zresztą niech pan powie jakie są ----- kazał otwierać maskę otworzyłem, lukał z latarką, nie znalazł przetwornic i mówi "faktycznie hcyba oryginalne ałdi te lampy bo nic nie ma" nic nie powiedział o spryskiwaczach
endriuu Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 miśki to tempaki. 6000 od razu rzucaja sie w oczy błękitnym światlem. z daleka widac, ze to nie ori.
przemciotorun Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Czekamy ogolnie na miescie to jakos niewiadomo jak nie rzucila mi sie w oczy wymiana zarowek na palniki ale na trasie to bajeczka moze zasieg swiecenia u mnie sie nie zmienil ale ilosc swiatla bardzo, jest naprawde duzo jasniej, jakis frajerek dzis mi mrugal na trasie, myslalem ze moze lampa sie przestawila jak montowalem palnik ale byle na stacji diagnostycznej i lampki sa ustawione tak jak powinny.... ? tak to wygladalo na trasie (niestety fotka zrobiona telefonem)
ykk Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Panowie to nie dyskusja o legalnosci HIDow :gwizdanie: byla juz masa takich tematow i nic madrego nikt nie napisal.. :gwizdanie:
orpheus Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Panowie - mi z kolei takie coś wpadło w oko: http://www.allegro.pl/item886921004_przetwornica_przetwornice_d4s_toyota_lexus_is_nowe.html Komplet na D4S - warto w to leźć? Czy pierścienie przeznaczone do D2S będą pasowały do D4S?
oktawiusz5 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 http://www.allegro.pl/item933516838_xenon_ksenon_hid_h7_4_3k_5k_6k_8k_10k_12k_warszawa.html do lamp depo po lifcie podejdą bedą dobre czy kiszka?
orpheus Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 http://www.allegro.pl/item933516838_xenon_ksenon_hid_h7_4_3k_5k_6k_8k_10k_12k_warszawa.html do lamp depo po lifcie podejdą bedą dobre czy kiszka? No cóż, zestaw który ja znalazłem kosztuje 600 zł (to i tak tanio), zaś ten tutaj 150 - odpowiedz sobie sam czy to kiszka czy nie...
oktawiusz5 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 to kupując lampy depo za 450 zł i zestaw HID za 600 to jaki jest sens nie lepiej kupić oryginalne xenony ?? może ktoś wyjaśni czym się rożni zestaw ten za 600 od tego za 150?? Nie zawsze droższe znaczy lepsze
aju Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 ten za 150 nie robi szałua le powinien podziałać, ja np bardziej polecam "slim" np u mnie nie sieją prawie wcale po CB i co na plus można je zamontować pod lampami, w 3 autach i motorze jeszcze slim mi się nie zepsuł a w audi i patrolu mam xenony również w halogenach, więc trochę tego już przeleciało przez moje ręce
oktawiusz5 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 AJU sorki ze zawracam gitare ale mozesz mi podesłać jakiegoś linka do tych co proponujesz?
orpheus Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 to kupując lampy depo za 450 zł i zestaw HID za 600 to jaki jest sens nie lepiej kupić oryginalne xenony ?? może ktoś wyjaśni czym się rożni zestaw ten za 600 od tego za 150?? Nie zawsze droższe znaczy lepsze Kolego, różnią się tym że za te pieniądze dostajesz przetwornice marki Koito produkcji japońskiej, montowane seryjnie w Toyocie Avensis (chociaż u mnie w motorze-Suzuki Inazuma, siedzą lampy tej marki), które nie"nie sieją PRAWIE wcale po CB", tylko WCALE TEGO NIE ROBIĄ. Do tego masz żarniki D4S marki Philips z temperaturą 4800 K które świecą tak jak fabryczne xenony w nowych autach. D4S to nowsza generacja, pracuje na napięciu bodajże 42V zamiast 85 jak D2S. Wiesz, ostatnio za mną jechał przez miasto passat B4 który miał wsadzone w stare lampy H4 takie chińskie gówno, pewnie ze 12000 K bo raziło mnie przez lusterka jak cholera. Mój kuzyn pracuje w psiarni, jak go spotkam to powiem żeby miał oko na tego passka, dowodzik niechybnie poleci. Oryginału za 1000 zł nie kupisz, chyba że na jedną stronę a i tak najpewniej dostaniesz starocie z pourywanymi zaczepami. Ale - Twoja wola....
Bogumił Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 A czy przetwornica (zestaw HID) typu slim zmieści się pod reflektorem Valeo (przed liftem-dzielony)? Chodzi mi o to czy jak wyciągnę cały reflektor i jakoś zamontuję przetwornicę pod lampą, czy ją bez problemu wsadzę na miejsce? Bo nie chcę, aby przetwornica był "widoczna" po otworzeniu maski.
endriuu Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 jesli u mnie przetwornica Koito miesci sie pod reflektroem bez problemu to jak moze sie slim nie zmiescic?
grubcio1980 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 A czym się różni HID od D2S i czy warto przepłacac?Bo widzę że zdania są podzielone.
michal_g84 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 u mnie pod reflektorem po 2 lifcie mieści się ta normalna duża przetwornica ponieważ jak włożysz reflektor na swoje miejsce to pod nim jest jeszcze trochę miejsca
Bogumił Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Nigdy nie wyciągałem świateł to nie wiem ile tam jest miejsca, ale skoro tak jest jak piszecie to dzięki za info. Bo moje pytanie było z tym związane, że prawa lampa jest nad IC i zastanawiałem się czy wszystko będzie w porządku.
aju Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 slim się mieści bez problemu AJU sorki ze zawracam gitare ale mozesz mi podesłać jakiegoś linka do tych co proponujesz? wpisz w allegro xenon slim
chonabibe Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 A czy przetwornica (zestaw HID) typu slim zmieści się pod reflektorem Valeo (przed liftem-dzielony)? Chodzi mi o to czy jak wyciągnę cały reflektor i jakoś zamontuję przetwornicę pod lampą, czy ją bez problemu wsadzę na miejsce? Bo nie chcę, aby przetwornica był "widoczna" po otworzeniu maski. tak się wtrącę - chcesz dać xenon w lampę ze zwierciadłem? z tego co wiem to właśnie takie zestawy dają po oczach. xenon do soczewek montują fabrycznie. orpheus - z tego co wiem to temperatura światła odpowiada za kolor, więc nie powinna wpływać na rażenie po oczach. im wyższa tym bardziej niebieskie i fioletowe światło. rażą xenony w lustrach parabolicznych i w soczewkach za wysoko ustawionych. a sam masz fabryczny xenon czy własny rez? bo jak własny to tobie też może dowód polecieć sam mam hid'y 8000K z tych tańszych w lampach soczewkowych i nikt mi nie mruga, że mu za widno :> światło jest jasno białe, kiedyś miało odcień niebeskawy na krawędzi świecenia, teraz jakby zzieleniało
orpheus Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Krzychu, oczywiście ten passat o którym pisałem miał oryginalne reflektory zwierciadlane, dlatego tak waliło po oczach. A ze miał niewątpliwie 12000K to swoją drogą bo niebiesko było jak diabli. A jeśli chodzi o mnie to trudno mieć oryginał w bryce z 1996 r., o ile to nie jest S4 Ale oczywiście mam założone soczewki, nowe marki Depo, szukałem oryginałów ale nie mogłem znaleźć niczego co miało by jednocześnie rozsądny stan i takąż cenę... Opinia endriuu mi pomogła, on też ma Depo i chwali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się