Mel142 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Witam wszystkich. Mam mały problem podczas jazdy podrostu tak sobie zgasła moja audiczka bez żadnego stuk puk po prostu zgasła ;(. Jak do tej pory to zauważyłem że kontrolka od świec zapala się przy przekręceniu kluczyka i po podłączeniu na krótko od akumulatora do solenoidu przy pompie to nic się niezmienia. Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Pasek rozrządu był zmieniony 500 km temu wiec trochę wykluczam pasek ale i tak ściągnąłem obudowę z góry i wszystko wygląda ok. Świece po daniu na zapłon robią się ciepłe. Paliwo jest i bezpieczniki są ok . I teraz stanąłem w martwym punkcie bo niewiem czy to na pewno pompa padła może po prostu niepodaje z odpowiednim ciśnieniem albo nie wtedy kiedy powinna czy leży przyczyna gdzieś indziej? Czy u Was po przekręceniu na zapłon mrugają również 3 kontrolki na desce rozdzielczej non stop ? Wielkie dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam.
ciahciah Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 podepnij vag'a i z czytaj błędy, a tak na szybcika możesz odpiąć kabel od N109 i na krotko podpiąć napięcie od plusa akumulatora do N109, a bezpieczniki przy ECU sprawdziłeś?
mrogal Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Witam wszystkich. Mam mały problem podczas jazdy podrostu tak sobie zgasła moja audiczka bez żadnego stuk puk po prostu zgasła ;(. Jak do tej pory to zauważyłem że kontrolka od świec zapala się przy przekręceniu kluczyka i po podłączeniu na krótko od akumulatora do solenoidu przy pompie to nic się niezmienia. Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Pasek rozrządu był zmieniony 500 km temu wiec trochę wykluczam pasek ale i tak ściągnąłem obudowę z góry i wszystko wygląda ok. Świece po daniu na zapłon robią się ciepłe. Paliwo jest i bezpieczniki są ok . I teraz stanąłem w martwym punkcie bo niewiem czy to na pewno pompa padła może po prostu niepodaje z odpowiednim ciśnieniem albo nie wtedy kiedy powinna czy leży przyczyna gdzieś indziej? Czy u Was po przekręceniu na zapłon mrugają również 3 kontrolki na desce rozdzielczej non stop ? Wielkie dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam. przeskoczyl ci rozrzad
Darayavahus Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Ja też się przychylam do rozrządu. Niestety.
Mel142 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 Witam jeszcze raz. Tak jak ja z kolega tak i wy mieliśmy ten sam pomysł sprawdzenia paska za czym dobierac sie do pompy która wydawala mi sie na walnieta w pierwszym momencie.W każdym bac razie przeskoczony pasek był przyczyna tego wszystkiego wiec na dzień dzisiejszy temat uważam za zamknięty i jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
karbonek Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Zaciekawiłem się tym tematem, ponieważ w moim traktorze jest ten sam silnik. Dlaczego pasek rożrządu przeskakuje? Czy może wtedy się silnik uszkodzić?
rookie Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Dlaczego pasek przeskakuje mimo, że np w tym przypadku był nowy?
Lukasz_N Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Mozna to zobaczyc w BS. Wtedy wartosc kata wyprzedzenia wtrysku jest kosmiczna no i powinien zasadniczo tez wywalic ze N108 jest poza zakresem regulacji.
karbonek Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 A mógłby ktoś odpowiedzieć na pytanie moje i kolegi rookie ?
Lukasz_N Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 A mógłby ktoś odpowiedzieć na pytanie moje i kolegi rookie ? Radze sprawdzic wpust na kole walu korbowego
Jarkost Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji
mrogal Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Zaciekawiłem się tym tematem, ponieważ w moim traktorze jest ten sam silnik. Dlaczego pasek rożrządu przeskakuje? Czy może wtedy się silnik uszkodzić? jest zle naciagniety uszkodzic raczej nic
grzes1150 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji Jak masz jakieś dokłądane alarmy albo zabezpieczenia to radze zacząć od tego A jak zapali i zgaśnie i mruga kontrolka od immobilajzera to moża być coś z obwodem tego immo. pod kierownicą- nie wiem jak jest w b7 ale w b5 tak właśnie się robiło Przeczyszczenie jednej wsówki rozwiązywało problem na następne lata
Jarkost Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji Jak masz jakieś dokłądane alarmy albo zabezpieczenia to radze zacząć od tego A jak zapali i zgaśnie i mruga kontrolka od immobilajzera to moża być coś z obwodem tego immo. pod kierownicą- nie wiem jak jest w b7 ale w b5 tak właśnie się robiło Przeczyszczenie jednej wsówki rozwiązywało problem na następne lata Właśnie w tym rzecz że żadna kontrolka ani jakiś błąd nie jest wyświetlany na zegarach.W poniedziałek albo wtorek jestem umówiony z gościem który zakładał mi zabezpieczenia zobaczymy co stwirdzi.
Musashi Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji gosc od alarmu cos chyba namieszal.
likwidator98 Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 ja miałem podobny problem , ale padł mi elektrozawór on mi padł po podłaczeniu go bezpośrednio do akumulatora podnosił sie i mogłem palic ałtko
Jarkost Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 O dziwo dzisiaj rano central zadziałał i jak na razie działa ale motor ani myśli, a zabezpieczenia miałem zakładane parę miesięcy temu i do tej pory było ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się