iwadrian 11 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 U mnie dźwięk zniknął po wymianie zaworu G71. miałem problem z przeładowaniem i trybem awaryjnym.http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_analize_logow_przeladowanie_turbo-t74577.0.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek85 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 U mnie dźwięk zniknął po wymianie zaworu G71. miałem problem z przeładowaniem i trybem awaryjnym.http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_analize_logow_przeladowanie_turbo-t74577.0.html. kolego. możesz rozwinąć ten wątek, bo z tego co się orientuję to zawór G71 znajduje się w ECU. wiesz o co chodzi? trochę więcej informacji co i jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 co do czujnika to zanjduje sie na dolocie przed EGRem http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 U mnie dźwięk zniknął po wymianie zaworu G71. miałem problem z przeładowaniem i trybem awaryjnym.http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_analize_logow_przeladowanie_turbo-t74577.0.html. kolego. możesz rozwinąć ten wątek, bo z tego co się orientuję to zawór G71 znajduje się w ECU. wiesz o co chodzi? trochę więcej informacji co i jak? Wiem o co chodzi czujnik jest na dolocie a nie w ECU. Poczytaj sobie temat w diagnostyce VAG do którego podałem link powyżej i wszystko jasne. Po wymianie tego czujnika dźwięk się nie pojawia. Nie mogę zagwarantować na 100%,że to jest lekarstwo na ten dźwięk ale u mnie jak narazie cisza a był słyszalny bardzo wyraźnie. Jak powróci to dam znać bo może to chwilowa poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lorekA4 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witam, niestety u mnie wymiana G71 nic nie dała 208zł wyrzucone w błoto Szukam dalej bo dźwięk się nasila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 najlepiej wymienic N75 G71, turbine, dysze z nadkola i katalizator. Wtedy powinno pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 najlepiej wymienic N75 G71, turbine, dysze z nadkola i katalizator. Wtedy powinno pomoc. Adaś I jeszcze poduszki pod silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 A czemu nie isc na calosc i zmienic auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 przynajmniej Wy mnie rozumiecie chlopaki dajcie sobie spokoj z tym dzwiekiem. mam go od 1,5 roku a logi sa swietne i nie zapowiada sie na jakas sraczke. Glosniej radio - to pomoze w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 a wy ciagle szukacie dziury w doopie jezeli auto jezdzi, moc jest, nie kopci, logi sa w porzadku, to o co chodzi... ew. warto obejrzec wirniki turbiny czy nie tra o obudowe, i jezeli jest w porzadku, to trzeba smigac dalej [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 01:27_________________________________________________ U mnie dźwięk zniknął po wymianie zaworu G71. miałem problem z przeładowaniem i trybem awaryjnym.http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_analize_logow_przeladowanie_turbo-t74577.0.html. u ciebie przeladowujaca turbina wyla mocniej niz zwykle, ale to zweryfikowac mozna logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypsiu 3 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jeśli komuś tak bardzo przeszkadza SZURANKO to niech sobie zmieni,albo do regeneracji TURBINKE i będzie miał spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jeśli komuś tak bardzo przeszkadza SZURANKO to niech sobie zmieni,albo do regeneracji TURBINKE i będzie miał spokój raczej nowa, regenerowane nie daja 100% pewnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jeśli komuś tak bardzo przeszkadza SZURANKO to niech sobie zmieni,albo do regeneracji TURBINKE i będzie miał spokój co Ty gadasz ...poczytaj wątek .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audiomax 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 U mnie jest to samo... od 2 lat ... nikt nie wie co to jest... 2 serwisy kilku mechaników rozkładało ręce... a nie będę rozbierał całej fury by sie tego pozbyć ... wsadzę kilka tysięcy a po złożeniu okaże się że SZURANKO mu nie przeszło... czas zmienić na lepszy model ... A6 3.0TDI QUATTRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 U mnie jest to samo... od 2 lat ... nikt nie wie co to jest... 2 serwisy kilku mechaników rozkładało ręce... a nie będę rozbierał całej fury by sie tego pozbyć ... wsadzę kilka tysięcy a po złożeniu okaże się że SZURANKO mu nie przeszło... czas zmienić na lepszy model ... A6 3.0TDI QUATTRO No to co robimy Panowie?? Na trzy cztery zmieniamy wszyscy fury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audiomax 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 To jak panowie... jest już jakaś 100% diagnoza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mczekaj5 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wygląda na to że jedyna której się doczytałem to podgłosić radio:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studziany 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Wygląda na to że jedyna której się doczytałem to podgłosić radio:) Hehe dokładnie Trzy niezawodne sposoby na wyeliminowanie niepokojącego dźwieku ( poukładane w kolejności od najmniejszego kosztu do największego): 1. Podgłośnienie radia 2. Wymiana silnika 3. Zmiana smochodu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Wygląda na to że jedyna której się doczytałem to podgłosić radio:) Hehe dokładnie Trzy niezawodne sposoby na wyeliminowanie niepokojącego dźwieku ( poukładane w kolejności od najmniejszego kosztu do największego): 1. Podgłośnienie radia 2. Wymiana silnika 3. Zmiana smochodu pozdrawiam lepiej bym tego nie ujął :good: Temat można chyba zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Nie zamykajmy, bo temat jest rozwojowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi