_clippo_ Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Ale G71 informuje sterownik o ciśnieniu dolotowym w kolektorze ssącym za intercoolerem. Jeżeli byłby on zasyfiony olejem to informacja o spadku ciśnienia z powodu odjęcia gazu może dotrzeć zbyt późno do zaworu N75, a ten z kolei zbyt późno opuści sztangę w celu zmniejszenia ciśnienia doładowania i tym samym obrotów turbiny.
robertg28 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 było to już napisane pare postów wyżej
bewon Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Hej Powiem tak mam ten sam problem gdzies od pol roku raz jest mocny ten dzwiek raz slabszy na cieplym slabszy nie denerwowalo mnie to obserwowalem post prawie od samego poczatku myslalem ten typ tak ma , ale od pewnego czasu zlapalem dwa notlaufy . EGR wymieniony puszczal olej autko mialem na gwaracji w audi wymienili bez problemu dzwiek pozostal wiec pojechalem do audi zeby sprawdzili te notlaufy i zero bledu diagnoza salon w nieczech w najgorszym przypadku turbo do wymiany lub ten N75 . za turbo nowe zaspiewali 1200 eu jako ze mam gwaracje musial bym zaplacic 600 eu odmuwilem bo to wymieniacze a nie mechanicy i by napewno turbo wymienili czekam na urlop w kraju znajomy mechanik zrobi mi za 700 zl zrgeneruje N75 moge samemu wymienic ale nie jestem pewny czy to on 70 eu w audi . Po scagniecu wezyka z gruszki dzwiek znikl autko szlo troszke slabiej ale dzwieku zero przebieg 137 tys 100% orginalny na co stawiacie turbo czy kupic i wymienic ten N75 troche szkoda tych 70 eu jak to nie to.
robertg28 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 hej sprawdz czy sztanga opada na sam dół tylko najlepiej wyciągnąc turboi rozkrecic wtedy zobaczysz najlepiej zciąg wężyk z gruszki na turbinie i sprawdz jak auto zachowuje sie na wyzszych obrotach jesli zaczyna jechac powyżej 3000tys to znaczy ze kierownice sie nie domkły i turbo nadal pompuje a nie powinno
mikencl Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Witam, pojawil sie u mnie ten sam dzwiek,wczesniej bylo tzw szuranie podczas ruszania,teraz doszlo jak schodzi z obrotow,papraki stwierdzili,napinacz,alternator lub pompa wspomagania,zauwazylem ze leci mi z egr,byc moze ma on jakis wplyw na te chore dzwieki,sprobuje go zaslepic lub wymienic,dam znac czy to pomoglo
Bogusław g Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Proponuję przyjrzeć się "filterkowi" w wejściu "ATMO" zaworu N75 , z czasem zapycha się i ma problemy w zasysaniu ( odpuszczaniu podciśnienia ) w moim przypadku pomogło czyszczenie N75 . (pod plastikową kostką jest filtr który się zatyka ) jak ręką odjął minęło szuranie i notlauf od 2000 rpm nawet turbawki nie trzeba było ruszać W troszkę "starszych" N75 wejście "ATMO" było połączone bezpośrednio z puszką filtra powietrza i problem nie pojawiał się
ROBERT Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Proponuję przyjrzeć się "filterkowi" w wejściu "ATMO" zaworu N75 ' date=' z czasem zapycha się i ma problemy w zasysaniu ( odpuszczaniu podciśnienia ) w moim przypadku pomogło czyszczenie N75 . (pod plastikową kostką jest filtr który się zatyka ) jak ręką odjął minęło szuranie i notlauf od 2000 rpm nawet turbawki nie trzeba było ruszać W troszkę "starszych" N75 wejście "ATMO" było połączone bezpośrednio z puszką filtra powietrza i problem nie pojawiał się mówiłem ( ps. naucz się jeszcze cytować ) ... czasami podobnie jest z zaworkiem N18 gdy EGR szwankuje
rafcisz Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Panowie orięntuję się ktoś ile może kosztować nowe turbo do Audi A4 2.0 TDI 140 KM 2005r. ?? Bo ostatnio co do ceny to dowiedziałem się że coś o koło 4500 zł.Pozdrawiam.
ROBERT Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 038 145 702 N wg. ETKA ~ 1326 € , u Gajosa 5863 PLN ( ta część została wycofana 1.10.2009 r. ) 038 145 702 NX ( jest to regenerowana , po oddaniu swojej "starej" ) wg. ETKA 827 € , u Gajosa 3539 PLN PS. Piszę cały czas o ORI turbinach prosto z ASO ( zapewne można znaleźć taniej ) to ta sama co w [AVF] , [AWX] gdzie miała nr. 038 145 702 J
rafcisz Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 038 145 702 N wg. ETKA ~ 1326 € , u Gajosa 5863 PLN ( ta część została wycofana 1.10.2009 r. ) 038 145 702 NX ( jest to regenerowana , po oddaniu swojej "starej" ) wg. ETKA 827 € , u Gajosa 3539 PLN PS. Piszę cały czas o ORI turbinach prosto z ASO ( zapewne można znaleźć taniej ) to ta sama co w [AVF] , [AWX] gdzie miała nr. 038 145 702 J No to ceny ładne
chudy13101980 Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 za 6 koła to rozejrzyj się lepiej za całym silnikiem
rafcisz Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 właśnie dowiedziałem się że w DE zrobili bi mi to za 1200 euro-nowa ale na allegro widziałem używane tylko zastanawiam sie czy warto
ROBERT Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 właśnie dowiedziałem się że w DE zrobili bi mi to za 1200 euro-nowa ale na allegro widziałem używane tylko zastanawiam sie czy warto według mnie nie , lepiej już w jakimś dobrym zakładzie swoją zregenerować
fly07 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Panowie orięntuję się ktoś ile może kosztować nowe turbo do Audi A4 2.0 TDI 140 KM 2005r. ?? Bo ostatnio co do ceny to dowiedziałem się że coś o koło 4500 zł.Pozdrawiam. Co to ma wspólnego z tematem? Szukaj albo załóż nowy wątek. Jak tak dalej pójdzie, to do niczego nie dojdziemy w tym wątku.
MRoger Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Dokładnie ... a turbiny kupuje się tylko tutaj http://www.motoarena.pl/index.php?go=program_wymiany To z tego co wiem jedyny autoryzowany przedstawiciel Garreta.
leewang Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Proponuję przyjrzeć się "filterkowi" w wejściu "ATMO" zaworu N75 , z czasem zapycha się i ma problemy w zasysaniu ( odpuszczaniu podciśnienia ) w moim przypadku pomogło czyszczenie N75 . (pod plastikową kostką jest filtr który się zatyka ) jak ręką odjął minęło szuranie i notlauf od 2000 rpm nawet turbawki nie trzeba było ruszać W troszkę "starszych" N75 wejście "ATMO" było połączone bezpośrednio z puszką filtra powietrza i problem nie pojawiał się Panowie a gdzie znajdę ten zawór N75 w silniku? Możecie dać jakąś fotkę z zaznaczonym zaworem N75?
michier Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Audi gottfried-schultz - Düsseldorfer Straße 189, Mettmann Chopcy jak tylko uslyszeli charatanie powiedzieli ze martwic to sie nie ma czym ,bo to podobno cisnienie schodzi z turba i sobie tak charata w filtrze powietrza, w jednych bardziej, w drugich mniej ale nie ma sie czym przejmować. I taka moja dobra rada-> najlepiej podbic to jakiegos mlodego serwistana bo ci starzy to dobrzy sa do wymiany oleju w audi 80. Ja ten problem olalem, mam zamiar po gwarancji wywalic dpf to moze te powietrze pojdzie sobie druga strona
dlugi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ja bym nie bagatelizowal tego problemu, u mnie wystepowal od 2 tygodni, wczoraj nagle na swiatlach probowalem wystartowac i... nic, auto przyspiesza jak fiat punto z silnikiem 1.0 ... nie slychac w ogole turbiny, wszystko chodzi idealnie przestalo charczec, ale turbina nie chodzi... czy gaz wciskam w podloge czy stopniowo, przyspieszenia nie ma w ogole... Czy znacie moze jakis serwis na dolnymslasku gdzie mozna pojechac zdiagnozowac problem z turbina?
mgas Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Dobry serwis Adi i grupy vw Mirek Kunecki Smardzow ten koło Żernik Wr. tel 71 3116267. Wymyślili dlaczego turbo nie chodzi, ale z furkotaniem u mnie i kolegi rady nie dali.
Rekomendowane odpowiedzi