Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powitanko :hi:

Dzisiaj oddałem samochód znajomemu mechanikowi, twierdzi że wystarczy przesmarować tą klapkę w gruszce ponieważ od brudu zamyka się za wolno... Jak odbiorę auto to dam znać o rezultatach...

Opublikowano

Czekamy jaki osiagniesz rezultat.

Opublikowano

jak sie można wypisać z tego wątku ?????

Opublikowano

jak sie można wypisać z tego wątku ?????

Po prostu nie wchodzić tu :P ewentualnie może jest opcja Ignoruj ten temat ? :mysli:

Opublikowano

Na górze po prawej przycisk "Powiadamiaj"

Opublikowano

Na górze po prawej przycisk "Powiadamiaj"

:wallbash:

nie mam powiadomień

konwulsje nad wyeliminowaniem problemu którego nie ma i kolejne pomysły są dosyć męczące i chciałem anulować całkowicie update z tego watku. [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 11:35_________________________________________________

jak sie można wypisać z tego wątku ?????

Po prostu nie wchodzić tu :P ewentualnie może jest opcja Ignoruj ten temat ? :mysli:

chyba to jedyna opcja .. wywalić się z niego raczej nie da :kwasny:

Opublikowano

A ja tam lubie sie posmiac co nowego forumowicze wymysla w tym watku, lub powtorza wymiane jakiegos podzespolu ktory byl juz wymieniany i nie dawal zadnego rezultatu i do tego skwituja "wymienilem to/wyczyscilem i dzwiek jak byl tak jest dalej :( " :polew: :polew: :polew:

jezeli komus bardzo przeszkadza te dzwiek to niech zmieni autko, dzwiek napewno zniknie!!! ;):polew: :polew: :polew:

trzeba poprostu przyjac regule ten typ tak ma i podglosnic radyjko. Mozna tez porzucic PSJ i dzwiek bedzie prawie nie slyszalny ;)

Opublikowano
Mozna tez porzucic PSJ i dzwiek bedzie prawie nie slyszalny

:good:

Opublikowano

Witam. Dzisiaj zostalem mile zaskoczony, kiedy po zmianie czujnika n75 na inna uzywke dzwiek ustal:>. Jeden problem z glowy. :hi:

Opublikowano

Witam. Dzisiaj zostalem mile zaskoczony, kiedy po zmianie czujnika n75 na inna uzywke dzwiek ustal:>. Jeden problem z glowy. :hi:

jaaasne - daje dzień dwa i wróci, on jest jak Lessie - zaawsze wraca :wink4:

Opublikowano

Witam. Dzisiaj zostalem mile zaskoczony, kiedy po zmianie czujnika n75 na inna uzywke dzwiek ustal:>. Jeden problem z glowy. :hi:

jaaasne - daje dzień dwa i wróci, on jest jak Lessie - zaawsze wraca :wink4:

Jak narazie dzwiek nie wrocil i mam nadzieje, ze szybko go nie uslysze :>:hi:

Opublikowano

jak sie można wypisać z tego wątku ?????

Dokładnie.

Bo juz od dawna wiadomo co powoduje ten dziwek a nadal piszą i piszą. Zrobiłem taki mały film w moim garażu :wink4:. Moze to was uspokoi i da święty spokój: SKYLINE HOT TURBO !! ,lub tu swietnie słychać:

. Myślę ze teraz poczytacie na temat pojęcia: "surge" z jezyka nag. Czyli po prostu za durze doładowanie turbiny która nie moze wyhamować bo siła bezwładności ją jeszcze pcha a silnik juz prawie na jałowym pracuje. I po co tu jeszcze coś dodawać. Hehehe. Mi sie to nawet podoba. A nawet bardzo. Bo wiem ze wszystko gra i ze turbo ma sie w jak najlepszej kondycji. Bo pompuje jak wściekłe. Poprostu taka jest charakterystyka przepływów gazów w tych silnikach i cięzko to zmienić. Ale zawsze będzie występowało. Fizyki nie da sie oszukać.

Pozdro

ZC

Opublikowano

Czyli po prostu za durze doładowanie turbiny która nie moze wyhamować bo siła bezwładności ją jeszcze pcha a silnik juz prawie na jałowym pracuje

Powiem ci ze jak robie logi statyczne bs 011 silnik wkreca sie na obr. ok 1450 i wtedy juz słychac ten dzwiek to całe szuranie jak przelancza sie z on na off albo odwrotnie juz nie pamietam

Opublikowano

jak sie można wypisać z tego wątku ?????

po prostu usuń wszystkie swoje posty w tym wątku :wink4:

Na górze po prawej przycisk "Powiadamiaj"

wtedy będzie otrzymywał na e-mail'a wiadomości o nowych odpowiedziach w tym wątku :cool1:

Aha ... i sorki za :ot::wink4:

Opublikowano

jak sie można wypisać z tego wątku ?????

po prostu usuń wszystkie swoje posty w tym wątku :wink4:

Na górze po prawej przycisk "Powiadamiaj"

wtedy będzie otrzymywał na e-mail'a wiadomości o nowych odpowiedziach w tym wątku :cool1:

Aha ... i sorki za :ot::wink4:

Jak naciśnie na to to się wypisze z powiadomień

Opublikowano

Jak naciśnie na to to się wypisze z powiadomień

Na górze po prawej przycisk "Powiadamiaj"

:wallbash:

nie mam powiadomień

:cool1:

Opublikowano

ahh zaspany jestem, wybacz :oops:

Ide spać :D

:hi:

Opublikowano

Jak Ci przyjdzie na maila wiadomość o nowym wpisie w temacie to również w tej wiadomości jest link do usunięcia powiadamiania z tego tematu.

Opublikowano

Nie o to mu chodziło mówiąc, że chce się wypisać...

Opublikowano

  • Zdecydowana większość tu piszących (m.in. i ja) szuka przyczyn metalicznego szurania słyszalnego, gdy silnik schodzi z obrotów (po wciśnięciu sprzęgła przy zmianie biegów lub po przygazówce na luzie).
  • Słychać to gdzieś z okolic turbiny.
  • Szuranie znika, gdy odepnie się od turbiny wężyk podciśnienia, lub podreguluje długość sztangi turbiny. Jednak wymiana/regeneracja samej turbiny nie powoduje likwidacji tego odgłosu (u jednych zniknęło, u innych nie).
  • W większości przypadków szuranie pojawiło się po wymianie oleju i filtrów.
  • Odgłos szurania słyszalny jest bardziej na zimnym silniku. Po rozgrzaniu silnika prawie tego nie słychać. Ciekawe jest to, że szuranie nie występuje stale. Bywają okresy, że zanika, by pojawić się ponownie za jakiś czas.

--

Pozdrawiam.

Sławek

U mnie jest Identycznie jak pisze kolega

Przy kupnie auta nie miałem tych objawów

Pojechałem nim do PL wymieniłem olej na Motul + wszystkie filtry MAN-a, pojechałem na hamownie aby zmienić program bo wcześniej siedziało jakieś angielskie gówno, wróciłem do UK i pojawił się ten dzwięk.

Nie wiem co z tym robić a do pracy 45km w jedną stronę trzeba dzień w dzień jechać :przebiegly:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...