wyzyk83 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) ori też jest zielony więc w czym problem Edytowane 27 Listopada 2017 przez wyzyk83
Redus23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Więc tak panowie, ostatnio wymieniałem płyn Febi 6161 w zielonej butelce norma G004000M2, wszystko się zgadza, ale to jest syntetyk. Po wymianie pompa popiskuje na max skręcie i teraz mam takie pytanie. Zakupiłem teraz oryg płyn VW/AUDI i chciał bym się całkowicie pozbyć tego syntetyka i wlać mineralny. Mogę wypłukać układ płynem Febiego, ale 6162? Czy płyn z ASO jest mineralny czy syntetyczny bo sam już nie wiem.
tobias Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 aso sprzedaje też syntetyk, wypłucz i zalej swagiem 6162 albo pentosinem mineralnym
Redus23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Z tego co widać to dużo ludzi stosuje oryg z aso Edytowane 6 Grudnia 2017 przez Redus23
tobias Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 aso też sprzedaje z normą G004, jak dużo ludzi stosuje to po co się pytasz.
TomaszRT Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Co ciekawe Pentosin CHF11S wg jego producenta jest olejem syntetycznym.. Tak czy inaczej G004000 (Pentosin CHF202) to jest ulepszona wersja G002000 (Pentosin CHF11S).. Podejrzewam, że baza jest ta sama tylko dodatkami się różnią, bo parametry mają oba bardzo zbliżone.. Także można je zamiennie stosować.. A4B7 mam zalane G004000 i wspomaganie pracuje jak należy.. Można też zastosować Total LHM+, który ma bardzo podobne parametry do oryginału.. Stosowałem w A4B5 jak jeszcze miałem i wspomaganie działało bez zarzutu.. Z Febi nie miałem do czynienia to nie wiem.. Najważniejsze aby nie zalać układu czerwonym ATFem..
wyzyk83 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 7 godzin temu, tobias napisał: aso sprzedaje też syntetyk, wypłucz i zalej swagiem 6162 albo pentosinem mineralnym swag 6162 nie spełnia norm audi tylko bmw
wyzyk83 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) 44 minuty temu, tobias napisał: pokaż kartę charakterystyki poszukaj sobie swag 6161 spełnia normę G00200 I G00400M2 Edytowane 9 Grudnia 2017 przez wyzyk83
tobias Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 W dniu 9.12.2017 o 10:54, wyzyk83 napisał: poszukaj sobie swag 6161 spełnia normę G00200 I G00400M2 ja? przecież to Ty rzucasz tezy to je udowodnij tu i teraz
wyzyk83 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 5 minut temu, tobias napisał: ja? przecież to Ty rzucasz tezy to je udowodnij tu i teraz prędzej było pisane każdy kto sprzedaje taki płyn ma napisane w opisie jakie spełnia normy
POWER-KRIS Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 A ja jeździłem 6 lat na Ravenol SSF i nic innego nie leje. Dwa że to złoty środek pół syntetyczny.
TomaszRT Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Poszukałem nieco informacji na temat Swag/Febi. Wychodzi na to, że Swag/Febi 6162 to jest zamiennik starego Pentosina CHF7.1 (norma A0E04102010) czyli OEM dla Audi <1990 roku. CHF7.1 to był olej w pełni mineralny. Niby można by to zalać do B6/B7 tylko pytanie po co, skoro parametry ma gorsze od oryginału? Natomiast Swag/Febi 6161 to zamiennik Pentosina CHF11S (OEM Audi 1990-2005) i CHF202 (OEM Audi >2005). Pytanie po co kombinować? Jak ma być dobrze to stosować OEM/Pentosin.. a jak dobrze i o połowę taniej to Total LHM+, który tutaj wszyscy co go używają, chwalą.
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 na ori wyebało mi juz 3 pompy. dziękuję postoję
TomaszRT Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 W A4B7? Co im się konkretnie stało? Jaki miały przebieg i na czym i jak często zmienianym pracowały przed wymianą oleju? Pytam, bo nie mam powodu Ci nie wierzyć jednakowoż ciężko przyjąć, że olej którym w fabryce zalewane są wszystkie Audi >2005 może mieć wpływ na awarię..
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Tak, wszystko to działo się w B7kach tydzień po wymianie płynu na ori, pompy zaczęły hałasować, wszystkie się przytarły Edytowane 12 Grudnia 2017 przez Dev
TomaszRT Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Może jakaś wadliwa/podrobiona partia oleju? Bo zakładam, że w/w awarie nie wystąpiły po prostu przypadkowo.. Niemniej jednak jest też mało prawdopodobne, żeby wymiana przepracowanego OEM oleju na taki sam nowy OEM olej spowodowała zacieranie się pompy..
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Mam gdzieś gdybanie na ten temat I nie uważam że to przypadek, za dużo tego
gardom Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Jakie mieliście odczucia w działania wspomagania po wymianie płynu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się