Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Licht Pakietu i elektrycznych podnośników w tylnych drzwiach


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie interesujace mnie połączenia to te :

T16 pin 6 Brąz

T16 pin 1 Nieb/Brąz

T16 pin 4 Czar/Ziel

T16 pin 3 Brąz/Fiol

T16 pin 2 Brąz/Żółty

Inne piny mnie nie powinny interesowac... ?

Zaraz kropkę za zawracanie głowy dostane :/

Dziękuje raz jeszcze Bart-S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie numer lampki na oswietlenie nog na tyle ? Albo link na allegro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytskich,

Czy pin z aukcji poniżej, będzie dobry aby podłączyć lampki ostrzegawcze w drzwiach, do silniczków wycieraczek??

KONEKTOR PIN ZENSKI F063 0,2-0,5mm2 VW AUDI MERCED (2987240924) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytskich,

Czy pin z aukcji poniżej, będzie dobry aby podłączyć lampki ostrzegawcze w drzwiach, do silniczków wycieraczek??

KONEKTOR PIN ZENSKI F063 0,2-0,5mm2 VW AUDI MERCED (2987240924) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

Powinien pasować do szarej 32-pinowej kostki w sterowniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32pin, czyli kostka w drzwiach przednich? Czy do 16 pinowej w tylnich też będą pasowały?

A może macie źródło, poza ASO, gdzie można kupić takie piny?

Dzięki za pomoc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kostki 16-pin w tylnych drzwiach też będzie pasował, a kupić to najlepiej na allegro, tylko potrzebowałbyś jeszcze do tego zaciskarkę aby taki pin dobrze zacisnąć na przewodzie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

wybaczcie mi może trochę podstawowe pytanie, ale w mojej A4 B7 zaczął się problem z włącznikiem szyb, konkretnie chodzi o przełącznik szyby kierowcy. działa jedynie jak się go wciśnie do oporu (czyli od razu chce otwierać szybę całkiem). Nie ma możliwości robić tego stopniowo przez lekkie wciśnięcie. Wydaje mi się że należy się do niego dobrać i ewentualnie przeczyścić styk.

I teraz moje pytanie:

Jak się do niego dobrać aby nic a nic nie uszkodzić? Czy ten panel się podważa z którejś strony?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

wybaczcie mi może trochę podstawowe pytanie, ale w mojej A4 B7 zaczął się problem z włącznikiem szyb, konkretnie chodzi o przełącznik szyby kierowcy. działa jedynie jak się go wciśnie do oporu (czyli od razu chce otwierać szybę całkiem). Nie ma możliwości robić tego stopniowo przez lekkie wciśnięcie. Wydaje mi się że należy się do niego dobrać i ewentualnie przeczyścić styk.

I teraz moje pytanie:

Jak się do niego dobrać aby nic a nic nie uszkodzić? Czy ten panel się podważa z którejś strony?

Pozdrawiam

musisz zdjąć boczek ,bo panel wychodzi do dołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pinow to zacznijcie stosowac tabelke z tematu podwieszonego w elektrycznym... Zamiast 000 989 xxx uzywamy N xxxxxx kupione w aso za grosze

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grzegorz. Trochę się tego obawiam, gdziem ogę znaleźć materiały (najlepiej fotostory) jak to zrobić? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grzegorz. Trochę się tego obawiam, gdziem ogę znaleźć materiały (najlepiej fotostory) jak to zrobić? ;)

http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-demontaz-tapicerki-przednich-drzwi-2307/ tu jak zdjąć boczek ,poszukaj w dziale warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! przeczytałem cały temat i nachodzi mnie takie rozwiązanie dotyczące pakietu oświetlenia nóg pod pedałami i fotelami (pedały z jednej strony:grin:). Nadmieniam że chodzi o auto z 4 el. szybami (a4 b6 04. 2004r.). Mk u mnie to ten z końcówką AS, czyli nie obsługuje oświetlenia nóg. Oświetlenie boczków z podświetleniem klamek ogarnia sterownik w drzwiach, więc po co robić po niemiecku jak można podłączyć się do oswietlenia boczków i przeprowadzić przewód ( jeden z zasilaniem + ) z powrotem do kabiny i tam dołączyć masę (-) i taką wiązką zasilić jedną z lampek do oświetlania nóg. Tak zrobiłem i działa. Lampka (ta od nóg) zapala się razem z oświetleniem boczka w drzwiach akurat otwartych.Moduł komfortu został stary, a dodatkowe obciążenie żarówką 5W jest tak znikome że nie trzeba nic modyfikować w bezpiecznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! przeczytałem cały temat i nachodzi mnie takie rozwiązanie dotyczące pakietu oświetlenia nóg pod pedałami i fotelami (pedały z jednej strony:grin:). Nadmieniam że chodzi o auto z 4 el. szybami (a4 b6 04. 2004r.). Mk u mnie to ten z końcówką AS, czyli nie obsługuje oświetlenia nóg. Oświetlenie boczków z podświetleniem klamek ogarnia sterownik w drzwiach, więc po co robić po niemiecku jak można podłączyć się do oswietlenia boczków i przeprowadzić przewód ( jeden z zasilaniem + ) z powrotem do kabiny i tam dołączyć masę (-) i taką wiązką zasilić jedną z lampek do oświetlania nóg. Tak zrobiłem i działa. Lampka (ta od nóg) zapala się razem z oświetleniem boczka w drzwiach akurat otwartych.Moduł komfortu został stary, a dodatkowe obciążenie żarówką 5W jest tak znikome że nie trzeba nic modyfikować w bezpiecznikach.

Kostki w słupkach A i B są najgorsze do grzebania - nakład pracy jest większy niż w przypadku ori instalacji (przecież aby odpalić lampki pod fotelami to i tak trzeba ryć w podłodze). Jedyny plus podanego przez Ciebie rozwiązania to brak potrzeby wymiany MK jeśli aktualny pakietu oświetleniowego nie obsługuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! przeczytałem cały temat i nachodzi mnie takie rozwiązanie dotyczące pakietu oświetlenia nóg pod pedałami i fotelami (pedały z jednej strony:grin:). Nadmieniam że chodzi o auto z 4 el. szybami (a4 b6 04. 2004r.). Mk u mnie to ten z końcówką AS, czyli nie obsługuje oświetlenia nóg. Oświetlenie boczków z podświetleniem klamek ogarnia sterownik w drzwiach, więc po co robić po niemiecku jak można podłączyć się do oswietlenia boczków i przeprowadzić przewód ( jeden z zasilaniem + ) z powrotem do kabiny i tam dołączyć masę (-) i taką wiązką zasilić jedną z lampek do oświetlania nóg. Tak zrobiłem i działa. Lampka (ta od nóg) zapala się razem z oświetleniem boczka w drzwiach akurat otwartych.Moduł komfortu został stary, a dodatkowe obciążenie żarówką 5W jest tak znikome że nie trzeba nic modyfikować w bezpiecznikach.

Kostki w słupkach A i B są najgorsze do grzebania - nakład pracy jest większy niż w przypadku ori instalacji (przecież aby odpalić lampki pod fotelami to i tak trzeba ryć w podłodze). Jedyny plus podanego przez Ciebie rozwiązania to brak potrzeby wymiany MK jeśli aktualny pakietu oświetleniowego nie obsługuje.

Dokładnie jest tak jak piszesz, kostki w słupkach A i B to dziadostwo ale po kilku kur:wallbash:.ach da radę ogarnąć. Mk zostaje stary i w kieszeni ok. 150-300zł za moduł, o przekodowaniu nie piszę bo to wiadoma rzecz..Pozostaje kwestia satysfakcji i bycia bohaterem we własnym domu. Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też planuje podłączyć białe lampki pod obecny MK, który ich nie obsługuje :decayed:

Jedynie gdzie muszę się wpiąć to 14 pin w 20 pinowej kostce w słupku B z jednej i drugiej strony?

A jak to jest w przypadku przodu? Bezpośrednio do MK się wpiąć (które piny :kwasny:), czy w słupku A gdzieś są połączenia to góra godzina roboty i wszystkie lampki świecą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też planuje podłączyć białe lampki pod obecny MK, który ich nie obsługuje :decayed:

Jedynie gdzie muszę się wpiąć to 14 pin w 20 pinowej kostce w słupku B z jednej i drugiej strony?

A jak to jest w przypadku przodu? Bezpośrednio do MK się wpiąć (które piny :kwasny:), czy w słupku A gdzieś są połączenia to góra godzina roboty i wszystkie lampki świecą :D

Z przodu ja przecinałem przewód prądowy od lampek i dolutowywałem szybkozłączke izolowaną, i ten przewód przeciągałem do kostki w drzwiach. Tu lutowałem do pinów (konektor) i wkładałem w kostkę. Od strony wnętrza robiłem tak samo i tu już ciągnołem rzaem z masą (-) do lampki. Piny dostałem na szrocie z jakiegoś rozbitka i wyjołem z tamtej kostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, tyle że ja nie chcę do drzwi się dobierać :decayed:

Kamil - już mi po prostu głupio ale... chcesz kolejną zjebkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...