greg2505 143 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Panowie ori felgi RS6 w 18' co powinny miec od srodka napisane, madein germany czy italy i jakie one maja et?moje mają made in italy et43 mam ale widziałem też z et35 ktoś na forum sprzedaje R7_jarek chyba Panowie ori felgi RS6 w 18' co powinny miec od srodka napisane, madein germany czy italy i jakie one maja et? Powinny mieć napisane Ronal dokładnie u mnie też pisze RonalU mnie jest ronal et43 made in poland kupowałem 2 kolejne i tak samo jest napisane ,mowa o rs6 c5,osi 100% mają et43 ,Jarek bodajże ma włoskie repliki stąd et35 Edytowane 8 Listopada 2014 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 To nie jest rs6 c5,bo tam jest 19" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Uuuu o takim zestawie zawiechyto ja nie slyszał jeszcze 1BD wzmacniane na zle drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Józek poczekaj jak na wiosnę założę gwint to Ci powiem czy warto było memory five wladi i wszystko jasne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfin 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Uuuu o takim zestawie zawiechyto ja nie slyszał jeszcze 1BD wzmacniane na zle drogiKurna żebym wiedział to bym ni uuuja nie kupił audiczki z 1be tylko 1bD ;p , na wschod tylko takie powinny isc a moze takie 1BD pakowali w furki glownie na zbyt w bloku wschodnim? I zazdroszcze tym co maja dlugi weekend. Wczoraj napierd do 18ej dzis i jutro do 17ej i w pon tez do roboty :/ gdzie tu czas na ciąg alkoholowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Józek poczekaj jak na wiosnę założę gwint to Ci powiem czy warto było memory five wladi i wszystko jasne :-) Ja po roku stwierdzam, że tak średnio z tym gwintem i chyba wrócę do 1BV, choć specjalnej różnicy nie było, też trochę tłukło. Tyle że uszczelki nie skrzypiały Ale coś mnie ciągnie do oryginału, Szkoda mi wyglądu na - 40mm i fajnie spasowanych 18 super wygląda. No 19 w ogóle by robiła robotę Uważam, że trzeba spróbować, tylko nie pchajcie gwinta za tysiaka - to jest na sezon, góra dwa i będziecie mięli dość. Szkoda autka. Niektórzy piszą, że Ap, lub HR jest spoko - nie wiem, w każdym razie wydane 2-3 tysie na gwint, to siłą rzeczy trzeba liczyć, że będzie supcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Józek poczekaj jak na wiosnę założę gwint to Ci powiem czy warto było memory five wladi i wszystko jasne :-) poczekam , poczekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Z tego co chłopaki mówią to K&W całkie spoko wychodzi w stosunku do 1 BV więc jestem dobrej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 KW, też ma dobre opinie, kwestia jaki wariant. Ale chyba to jest najlepsza alternatywa. Fajnie dorwać używke po małym przelocie, najlepiej z DE Kurcze z drugiej strony takie zaje.... fury macie i nie szkoda Wam kaleczyć je gwintem??? Na 1BV, lub 1BE wystarczająco dobrze wygląda, a do tego jest bardziej praktyczny i mniej irytujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Mi tam pasuje 1 BV ale jestem wpływowy i ciągle mi dowalają więc muszę pokazać na co mnie stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 1 BE nie wygląda dobrze z 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Józek poczekaj jak na wiosnę założę gwint to Ci powiem czy warto było memory five wladi i wszystko jasne :-) Ja po roku stwierdzam, że tak średnio z tym gwintem i chyba wrócę do 1BV, choć specjalnej różnicy nie było, też trochę tłukło. Tyle że uszczelki nie skrzypiały Ale coś mnie ciągnie do oryginału, Szkoda mi wyglądu na - 40mm i fajnie spasowanych 18 super wygląda. No 19 w ogóle by robiła robotę Uważam, że trzeba spróbować, tylko nie pchajcie gwinta za tysiaka - to jest na sezon, góra dwa i będziecie mięli dość. Szkoda autka. Niektórzy piszą, że Ap, lub HR jest spoko - nie wiem, w każdym razie wydane 2-3 tysie na gwint, to siłą rzeczy trzeba liczyć, że będzie supcio Kup porządny gwiny, a podzielisz opinię o zawieszeniu. Jeździ się dużo lepiej, stabilniej, a i bardziej komfortowo niż na 1be. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Bieniek weź go przewieź bo nie uwierzy na słowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 To nie jest rs6 c5,bo tam jest 19" Nie jestem ekspertem w dziedzinie felg ale swoje 18 zdejmowałem z rs6 c5 ,na pewno są ori audi,co nie znaczy że seryjnie szły w rs6-tkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 W b5 miałem 1be- to zawieszenie jest chyba na niemieckie autostrady pomyślane - ani wyglądu auta ani komfortu na polskich drogach..Założyłem KW v.1 i było sztywniej ale przynajmniej można było nisko ustawić..Teraz mam 1bv w b6 i jest duzo lepiej niz na 1be- sztywniej ale praca zawieszenia dużo przyjemniejsza...no chyba ze to roznica w jakości b6 do b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 W b5 miałem 1be- to zawieszenie jest chyba na niemieckie autostrady pomyślane - ani wyglądu auta ani komfortu na polskich drogach..Założyłem KW v.1 i było sztywniej ale przynajmniej można było nisko ustawić..Teraz mam 1bv w b6 i jest duzo lepiej niz na 1be- sztywniej ale praca zawieszenia dużo przyjemniejsza...no chyba ze to roznica w jakości b6 do b5 Ale że co...lepiej jest na 1 BV czy na K&W? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 http://allegro.pl/hamulce-do-audi-a3-rs3-a4-s4-a5-s5-a6-s6-tt-ttrs-i4756541350.html http://allegro.pl/audi-a4-s4-hamulce-zaciski-tarcze-klocki-i4736416979.html podejdzie to do b6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) 1be bym świadomie nie założył bo mi ta charakterystyka pracy nie pasowała - teraz mam 1bv i jest fajniej i pewnie nie zmienie chyba ze na dobry gwint, bo niższy kit jest przesrany zimą - przynajmniej u mnie.... Więc albo dobry gwint albo 1bv Edytowane 8 Listopada 2014 przez kkrawat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 W b5 miałem 1be- to zawieszenie jest chyba na niemieckie autostrady pomyślane - ani wyglądu auta ani komfortu na polskich drogach..Założyłem KW v.1 i było sztywniej ale przynajmniej można było nisko ustawić..Teraz mam 1bv w b6 i jest duzo lepiej niz na 1be- sztywniej ale praca zawieszenia dużo przyjemniejsza...no chyba ze to roznica w jakości b6 do b5 A 1BE, to to samo, co 1BV pod względem wyglądu, tyle, że bardziej miękkie. 1BV uważam, że to tak strzał w dychę pod względem komfortu i wyglądu. Gwint jest uważam lepszy niż springi, ale za różnicę w komforcie i delikatną w wyglądzie ( przecież nikt nie opuści niżej od 1BV niż 2 cm, bo co to za jazda) to nie wiem czy średnio 2,5 tyś jest warte. Ja kupiłem TA za tysia, wymieniłem za pincet i uważam, że gra nie warta świeczki. Tyle, że ponad rok pobujałem się i mam rozeznanie. Z kolei, jak bym miał zawiechę 1BA, to myślę, że szybciej bym się skusił na gwint, gdyż nie znałbym 1BV Hahaha masłomaślane,a le każdy wie o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Grześ mam powoli podobne zdanie co do gwintu:bag: Wkorwia mnie obierania i spinanie posladow na garbach. Zamienił bym go chyba na 1 be jakby ktoś dał mi taka ofertę ale wtedy z 19 zmiana na 18 obowiązkowa:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się