Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

A ja się hajtam w sierpniu :bag:

Wpada ekipa na ślub? :naughty:

Mam podwiesić? :grin:

Cwiara robim bramke weselna? łóżko i musti na nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się hajtam w sierpniu :bag:

Wpada ekipa na ślub? :naughty:

Mam podwiesić? :grin:

Cwiara robim bramke weselna? łóżko i musti na nim?

Strech dostarcza Markon :decayed:

jedziem-tam.jpg

btw, gdyby ktoś coś - ceny śmieszne:

Wypsz garażowa u kajowatego part 1

Brać k**wa te klamoty bo mi dupe trują!!!

także tego :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam lampy tylnej lewej do mojej padaczki :whistling:

to powinieneś wiedzieć do kogo uderzyć z mojego polecenia :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten giej się nie odzywa :grin::facepalm:

zasadź mu kopa :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaprosisz to się coś pomyśli :P będzie mini zlot :drunk: tylko nie wiem czy to ogarniesz :grin:

To jedziemy, zrobimy mu bramę karawanem to mu kopara opadnie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 miałem 1be- to zawieszenie jest chyba na niemieckie autostrady pomyślane - ani wyglądu auta ani komfortu na polskich drogach..Założyłem KW v.1 i było sztywniej ale przynajmniej można było nisko ustawić..Teraz mam 1bv w b6 i jest duzo lepiej niz na 1be- sztywniej ale praca zawieszenia dużo przyjemniejsza...no chyba ze to roznica w jakości b6 do b5 :wink:

A 1BE, to to samo, co 1BV pod względem wyglądu, tyle, że bardziej miękkie. 1BV uważam, że to tak strzał w dychę pod względem komfortu i wyglądu. Gwint jest uważam lepszy niż springi, ale za różnicę w komforcie i delikatną w wyglądzie ( przecież nikt nie opuści niżej od 1BV niż 2 cm, bo co to za jazda) to nie wiem czy średnio 2,5 tyś jest warte.

Ja kupiłem TA za tysia, wymieniłem za pincet i uważam, że gra nie warta świeczki. Tyle, że ponad rok pobujałem się i mam rozeznanie.

Z kolei, jak bym miał zawiechę 1BA, to myślę, że szybciej bym się skusił na gwint, gdyż nie znałbym 1BV :kox:

Hahaha masłomaślane,a le każdy wie o co kaman ;)

TA to nie gwint to kicha dla tych co chcą obniżyć auto pod remizę...

Z TTRS pasuje po przeróbkach, masz foty u mnie w wątku. W RS3 jest inna tarcza i nie podchodzi, więc zestawy 8P0 sobie odpuść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem okazji jechac na jakims markowym gwincie w B6, ale na gwincie TA i 18' jest naprawde przyjemnie komfortowo (w odniesieniu do jazdy na gwintach w golfie roznica w komforcie jest ogrooomna) ale to tez pewnie zasluga wielowahacza. Obecnie w aucie jest 1BE i jak dla jezdzi mi sie na tym bardzo dobrze, nie buja, nie jest jakis za mientki, w szybszych zakretach fajnie trzyma i przyjemnie tlumi/wybiera - do rodzinnego auta jest lux. :) a na gwincie MTSa ktos jezdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 miałem 1be- to zawieszenie jest chyba na niemieckie autostrady pomyślane - ani wyglądu auta ani komfortu na polskich drogach..Założyłem KW v.1 i było sztywniej ale przynajmniej można było nisko ustawić..Teraz mam 1bv w b6 i jest duzo lepiej niz na 1be- sztywniej ale praca zawieszenia dużo przyjemniejsza...no chyba ze to roznica w jakości b6 do b5 :wink:

A 1BE, to to samo, co 1BV pod względem wyglądu, tyle, że bardziej miękkie. 1BV uważam, że to tak strzał w dychę pod względem komfortu i wyglądu. Gwint jest uważam lepszy niż springi, ale za różnicę w komforcie i delikatną w wyglądzie ( przecież nikt nie opuści niżej od 1BV niż 2 cm, bo co to za jazda) to nie wiem czy średnio 2,5 tyś jest warte.

Ja kupiłem TA za tysia, wymieniłem za pincet i uważam, że gra nie warta świeczki. Tyle, że ponad rok pobujałem się i mam rozeznanie.

Z kolei, jak bym miał zawiechę 1BA, to myślę, że szybciej bym się skusił na gwint, gdyż nie znałbym 1BV :kox:

Hahaha masłomaślane,a le każdy wie o co kaman ;)

TA to nie gwint to kicha dla tych co chcą obniżyć auto pod remizę...

Z TTRS pasuje po przeróbkach, masz foty u mnie w wątku. W RS3 jest inna tarcza i nie podchodzi, więc zestawy 8P0 sobie odpuść.

Z tą kicha i remizą to trochę przesadzasz, nie jest to może rewelacja, ale nie kosztuje fortuny. Jeździłem na TA w Borze ze 3 lata i było OK, w audi niestety szybciej wychodzi bokiem, ale pewnie przez rozwiązanie zawieszenia. Jest mniej odczuwalny, ale szybciej wszystko dostaje w D - nie wiem jak inaczej to sprecyzować. Na pewno markowy jest lepszy, ale i przynajmniej dwa razy droższy. A nie po to jest gwint, żeby miekko było. Więc tak, czy siak zyskujesz na wyglądzie, a na komforcie tracisz. I choćby to był gwint z najwyższej półki, to tak właśnie to wygląda.

Szczerze mówiąc, to nie znam osoby która by jeździła na gwincie, nawet markowym i po 2-3 latach nie marudziła na dziwne zachowanie auta.

Koleżka ma w passku B5 APka, przez niecałe 2 lata był mega zadowolony, teraz zdecydował się na zwykłe amorki i co najwyżej springi, bo nie da rady nawet na kostce jeżdzić, tak wszystko trzeszczy.

Zresztą wszystko jest sprawą przyzwyczajenia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa s5 mi złapał lte u mnie na wsi:kox:

Edytowane przez Wandej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...