RicS3 1 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Jak jeszcze miałem EGR i na próbe zaślepiłem wężyk który sterował jego pracą to też dziwne wartości mi pokazywało na VAGu - błędów jednak zero. Jak chcecie sie bawić w zaślepianie EGR to jedynie wraz z korektą softu u mnie przy chipie miał być programowo usunięty ale nie wiem czy jakby był usunięty to by na wężyku od egr cały czas by zasysało i puszczało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Tez mam ostatnio problem ze skladaniem lusterek z pilota jedno sie sklada lewe a drugie prawe nie jesli chodzi o pilot. Jak przekrece na pokretle to dzialaja oby dwa. Dziwna rzecz bo jak wbije wsteczny to prawe lusterko sie obniza a skaldac sie nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Grzesiu, czarna magia z tymi modułami... RicS3, jeśli jest wycięty programowo to nie powinno być podciśnienia na wężyku od EGR pajda, też masz selektywne otwieranie drzwi zakodowane? Edytowane 10 Października 2015 przez C4NC3R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Podobnie miałem. Początkowo jedno się nie rozkladalo. Musiałem jeszcze raz wcisnąć pilota.....następnie nie dzialaly juz oba. Oczywiście prawe lustro opuszcza się na wstecznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Grzesiu, czarna magia z tymi modułami... RicS3, jeśli jest wycięty programowo to nie powinno być podciśnienia na wężyku od EGR pajda, też masz selektywne otwieranie drzwi zakodowane? A jeśli to podciśnienie mimo wszystko jest na tym wężyku zaślepionym śrubką? Jaki to może mieć wpływ na pracę silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Jeżeli blaszka zaslepionym to żadnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Jeżeli blaszka zaslepionym to żadnej.To skąd w takim razie ten odczyt przepływki na jałowym? Zadane dużo ponad normę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 RicS3, weź wykręć tą śrubkę i zobacz czy się coś zmieni na vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Zrozum że zadane to robi komp, a odczyt masz ok około 500 na zaslepionym. Może ktoś dlubał w dawce paliwa wtedy chce więcej tlenu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Kris zrozum że u mnie też były zawyżone wartości na zaślepionym wężyku od EGR, a soft nie był ruszany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielun22 4 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Ja tez mam problem ze składaniem z pilota mianowicie lusterko kierowcy się składa a lustro pasażera nie. Przez chwilę było dobrze ale po założeniu boczków drzwi, przestała działać strona pasazera. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Zawyżony odczyt musi być bo nie daje spalin ale w actual jest wtedy 500 zamiast 250. Natomiast zadana nie ma prawa się zmieniać na 850 bo to gaz w podłodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Zawyżony odczyt musi być bo nie daje spalin ale w actual jest wtedy 500 zamiast 250. Natomiast zadana nie ma prawa się zmieniać na 850 bo to gaz w podłodze.Dokładnie tak jest u mnie przy zaślepiony egr. Wężyk do egr mam wpiety i sam nie wiem czy tak ma bycWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 co do modułów luster kkama - przy selektywnym zamku trzeba dwa razy strzelić pilotem żeby się otworzyły. to raz. dwa - po jakiego pierona odpinacie aku przy zmianie kiery?! ludzie kochani tosz to szok jakiś jest. zapłon wyłączacie i jest git. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk nawet jak kiere zablokuje przy odkręcaniu poduchy - ile to roboty lekko przekręcić kluczyk, żeby tylko blokade zwolniło? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 co do modułów luster kkama - przy selektywnym zamku trzeba dwa razy strzelić pilotem żeby się otworzyły. to raz. dwa - po jakiego pierona odpinacie aku przy zmianie kiery?! ludzie kochani tosz to szok jakiś jest. zapłon wyłączacie i jest git. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk nawet jak kiere zablokuje przy odkręcaniu poduchy - ile to roboty lekko przekręcić kluczyk, żeby tylko blokade zwolniło? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Co do selektywnego, to masz rację, ale mi nawet po którymś razie z kolei nie składa luster, mimo, że prawe szkło na wstecznym opada. Co do wymiany kiery, to zmieniałem wszystko łącznie z modułami, nie tylko poduchę. Być może nie trzeba ściągać MINUSA, ale dla całych zębów wolałem to zrobić. Napisz lepiej jakie mogą być powody nie działania składania......bo kto Kaju jak nie Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 ja tam moduł tak samo jak odpinam to klemy nie dotykam - i tak i tak musisz podpinać kompa, to nie ma celu pozbawiać reszty sterowników prądu co do modułów - zdejmij boczek, wypnij wtyczkę i wepnij jeszcze raz - u kogoś jak robiłem, to nie złapało wszystko od razu - odpiąłem, wpiąłem i ruszyło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ja tam moduł tak samo jak odpinam to klemy nie dotykam - i tak i tak musisz podpinać kompa, to nie ma celu pozbawiać reszty sterowników prądu co do modułów - zdejmij boczek, wypnij wtyczkę i wepnij jeszcze raz - u kogoś jak robiłem, to nie złapało wszystko od razu - odpiąłem, wpiąłem i ruszyło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Robiłem tak masę razy i nic. Sam moduł musi działać, skoro szkło mi obniża na wsteku, więc napięcie i cany dochodzą - przynajmniej tak mi się wydaje. Połączenia też sprawdzałem, są ok. Wciskałem już pilota na różne sposoby, przytrzymując dłużej, krócej. Przyciskałem dwa i więcej razy....lusterka ani drgną. Mam nawet takie wrażenie, że jak kiedyś montowałem moduł to w momencie jak zamykałem auto, to było słychać cykniecie w module i lustra składał. Teraz jakby nie ma tego cykniecia....W sumie to smieszna sprawa, zarazem ciekawa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 panowie jak wyjac ramie wycieraczki ? zdjalem dysze odkrecilem srube i za cholere nie chce wyjsc ramie. silniczek na 3 sruby jest odkrecany i powinien wyjsc ? Czy dopiero jak ramie zdejme> Ktore nie drgnie a nie chce polamac;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Zapieklo się w alumuniu. Najlepiej ściągaczem na Hama [emoji6] Musisz zdjąć ramię by wyjąć silnik, rozumiem że to tył w Avancie. Takie coś sobie skonstruknij https://www.google.pl/search?q=ściągacz+wycieraczek&client=ms-android-sonymobile&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAWoVChMI7vum1sG4yAIVw1wsCh3qqQt5&biw=320&bih=440 Edytowane 10 Października 2015 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 tak jest dobra juz wiem o co chodzi dzieki za info i linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się