Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Pany ale to coś z kompem.Przeplywka przy zaslepionym egr ma mieć około 500 i ma, tylko komp z jakiegoś powodu żąda 850 a powinien 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

poruszaj wtyką przepływki ,nieraz lubi niełączyć,albo odłącz i podłącz

Próbowałem i nic to nie daje , wartość 850 sie nie zmienia

Pany ale to coś z kompem.Przeplywka przy zaslepionym egr ma mieć około 500 i ma, tylko komp z jakiegoś powodu żąda 850 a powinien 250.

A jest jakiś sposób żeby sprawdzić vagiem czy EGR jest wyłączony programowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj plastikowej od A6 C6 sedan, A4 B7 sedan. Ja dałem chyba 40zł + KW, zazwyczaj stoją około stówki.

A takie pytanie bo widze ta od b7 nie ma zamka czyli co po prostu go nie zakładam i tyle przy montażu tej plastikowej?

Ta bez zamka to raczej od avanta jest (i dużo łatwiej taką kupic). A zamka tak jak piszesz można po prostu nie zakładac, ale jeśli nie masz składanej tylnej kanapy to lepiej nie kombinowac ;)

radzę uważać , bo od avanta i sedana jest inna długość przynbajmniej ja się z tym spotkałem... raczej szedłbym tropem ze jak masz zamek to szukaj z zamkiem... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj plastikowej od A6 C6 sedan, A4 B7 sedan. Ja dałem chyba 40zł + KW, zazwyczaj stoją około stówki.

A takie pytanie bo widze ta od b7 nie ma zamka czyli co po prostu go nie zakładam i tyle przy montażu tej plastikowej?

Ta bez zamka to raczej od avanta jest (i dużo łatwiej taką kupic). A zamka tak jak piszesz można po prostu nie zakładac, ale jeśli nie masz składanej tylnej kanapy to lepiej nie kombinowac ;)

radzę uważać , bo od avanta i sedana jest inna długość przynbajmniej ja się z tym spotkałem... raczej szedłbym tropem ze jak masz zamek to szukaj z zamkiem... :hi:
nierealne. miałem wszystkie trzy w rękach: sedan avant i cabrio - wszystkie trzy te same...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w avancie By6 mam od sedana A6 C6 z zamkiem, pasuje i według ETKi jest taka sama jak w sedanie A4 B7.

edit: kaju był szybsiejszy i potwierdził to czego byłem prawie pewny ;)

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie:

rura dolotowa która idzie do turbiny od dołu w krztałcie S musi sztywno siedzieć , czy może mieć luzy. Bo gdy wyciągałem turbo do czyszczenia to siedziała w miarę sztywno ale jak wszystko wyczyściłem to teraz tam lata jak na starej kur... majty. Tzn ten skobel ją trzyma ale i tak są luzy.

Czy to może być przyczyną dymienia na biało. Przed czyszczeniem turbawki nie kopciło a teraz zaczęło i tylko to przychodzi mi do głowy.

Ale ktoś poszedł w biel :kox:

a98260f8be03f9e8f2dbfcc86bae5c71.jpg

f9e62a5a1702d3896b8aa4b91dd18ab5.jpg

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąć ta listwę z tylnego zderzaka ?

b9ce392f51d6c2bc2869623327b6ed31.jpg

:decayed:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ale to coś z kompem.Przeplywka przy zaslepionym egr ma mieć około 500 i ma, tylko komp z jakiegoś powodu żąda 850 a powinien 250.

U mnie egr jest zaślepiony, do tego wężyk z niego też jest zdjęty i zaślepiony śrubką. Miał być wyłączony programowo ale dzisiaj jak przeczytałem problem kolegi to poszedłem sprawdzić jak jest u mnie. Jak wrzucę grupę 003 w BS to na zaślepionym śrubką wężyku, zasysa powietrze i przestaje. Czyli wychodzi na to, że programowo nie jest wyłączony tylko zaślepiony mechanicznie. Ma to jakiś wpływ na pracę silnika? Silnik po chipie i parametry w grupach podanych przez kolegę wcześniej mam podobne.

Poniżej foto.

19977f2806f3cf18d34028c8e6c503a0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze miałem EGR i na próbe zaślepiłem wężyk który sterował jego pracą to też dziwne wartości mi pokazywało na VAGu - błędów jednak zero.

Jak chcecie sie bawić w zaślepianie EGR to jedynie wraz z korektą softu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, takie sprawa....odpinałem akumulator na dłuższą chwilę przy montażu grzanej kiery i o ile kiera jest OK, o tyle nie działają mi składane lusterka z pilota. Raz działały, raz nie, sam nie wiem od czego to zależało, ale powiązane było z odpinaniem aku.

KKAM przysłał mi na podmiankę nowe moduły, ale niestety te również nie działają. Przyczyna ewidentnie leży po stronie auta, tylko co mogło ją spowodować, aż tak, że lewa i prawa strona jednocześnie przestały działać. Składanie z pokrętła działa normalnie....

Jest możliwe, aby zgubił masę, albo jakieś sygnały z can, skoro pokrętło składania lusterek działa normalnie.

Pilot jest w pamięci jako drugi, zresztą pierwszy i trzeci też nie trybił....

Macie jakieś pomysły????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu u mnie też coś zakłóca pracę modułów od kkam. Jeszcze nie wiem co to może być;/.

Masz jakieś błędy na VAGu? Zmieniałeś jeszcze jakieś kodowania w module komfortu?

Działa CI normalnie komfortowe opuszczenie/domykanie szyb po przytrzymaniu przycisku od otwierania auta na pilocie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zmieniałem, ewentualnie dodałem selektywne otwieranie zamka( czyli tylko otwiera drzwi kierowcy po jednym wciśnięciu pilota ), ale to zrobiłem już jak nie działały moduły.

Jedyne co to montowałem moduły grzanej kiery i sama kierę, ale to nie od tego. Wszystko było ok, aż do momentu odpięcia aku......Przecież nie jest możliwe, aby skręcane, lutowane i opasane koszulka termokurczliwa połączenia jednocześnie po obu stronach przestały stykać.

Z tym aku, to też dziwna sprawa, bo raz działały, a raz nie. Trzeba było kilka razy odłączać aku i zatrybiły. Niestety ostatnio już umarły całkowicie....


Co do błedów, to nie mam. Opuszczanie i domykanie szyb działa normalnie i z pilota i z kabiny i z centralnego zamka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ok, zresztą wtedy chyba też składanie z pokrętłą by nie działało. Zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego obie strony jednocześnie????


Do modułu wchodzi 6 przewodów.

1. Zasilanie PLUS

2. Masa

3. CAN H

4. CAN L

5. Sygnał składania

6. Sygnał rozkładania.

Teoretycznie żadnej filozofii nie ma. Plus dochodzi, bo tyle mogłem sprawdzić. Czyli pozostaje pięć przewodów, na które mógł mieć wpływ odpięty aku. Skoro z pokrętła składa mi lusteko, czyli sygnały składania i rozkładania są, więc też odpadają. Pozostają trzy przewody.

masa

can h

can l

Czy na CANy odłączenie aku może mieć wpływ? Sądze, że inne rzeczy w aucie też by nie działały, a tego nie zaobserwowałem. Myślę o masie, ale jeśli jej by nie było, to chyba ręczne składanie też by nie trybiło.....

Gdy wymontuje moduł od kkama, to wówczas nie działa składanie ręczne, ale to jasna sprawa.....przecięte przewodu pod moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...