Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

10mm mordo będzie wszystko ale nie wiem czy są takie z kołnierzem :wink:

10 mm wystarczy? i jaką dać oponę żeby jako-taki naciąg był? 225/35/19 będzie si? czy 215?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co nazywasz naciągiem :decayed: U mnie było z przodu 225/35 na 8,5 i po prostu było równo z felgą. naciąg minimum myślę 215 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, będę myślał :decayed: jutro wpadają stalówki, a nowe koło założę dopiero na nowy sezon, bo trzeba je lekko dopieścić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wygląda na dokładkę od B7

Przygotowania są bo do was drutem jechac nie mozna. Auto stoi u lakiernika..bedzie nowy lakier na calym aucie, a ja bawie sie w detale.

Idziesz w mat czy to tylko baza ?

on stoi na lakierni ?

w tych warunkach to będziesz mieć raczej sporo wtrąceń...

Folii do odcięcia lakieru się nie klei, ziarno się robi. Papier obowiązkowo
Nic folia nie było odcinane[emoji6] w tych miejscach szedł podkład. W tym pomieszczeniu oczywiscie nie odbywalo sie malowanie. Nie jest to szopa u janka dzbanka.

Auto juz pomalowane. Szpiegowskie foty.

7192936131e6a90f236bad87ebf0a26b.jpga62a47fdccf05d0d9e5c06b56d7a132c.jpg

Edytowane przez jaccov6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeśli średnica otworu felgi jest większa niż w samochodzie :).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz mi sie pokazało jak jechałem do Ciebie wiec na pewno nie ma mowy żeby cos wyszlo podczas montażu. A przeciez jeździliśmy i bylo wszystko ok. A co do montażu polecam wszystkim naprawde kkam sie super na tym zna. Lustereczka chodzą super pozdrawiam i dziękuję

Jednak byłeś, no i super, musze zajechać oblukać ;-) i na kawę :-D

Edytowane przez Edyta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz mi sie pokazało jak jechałem do Ciebie wiec na pewno nie ma mowy żeby cos wyszlo podczas montażu. A przeciez jeździliśmy i bylo wszystko ok. A co do montażu polecam wszystkim naprawde kkam sie super na tym zna. Lustereczka chodzą super pozdrawiam i dziękuję

Jednak byłeś, no i super, musze zajechać oblukać ;-) i na kawę :-D

obowiązkowo zapraszam :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10mm mordo będzie wszystko ale nie wiem czy są takie z kołnierzem :wink:

Sa.

Jedrex pokaz kolo.

nic takiego, BBS Speedline z A6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jeśli średnica otworu felgi jest większa niż w samochodzie :).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Nie zartuj. Mam 10mm hr i sa z kolnierzem i otworem centrujacym takim samym. Widzialem tez 8mm z kolnierzem hr tylko pod mietka z ta sama srednica.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem ile musiał by mieć kołnierz długości na piaście :)chyba że się go skraca.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Wczorajsza zabawa z turbawką

Przed:

d294dbe600449b3329287e8e2151262d.jpg

b812cb8f4f2638539704d87c539a3c68.jpg

925656e92ecf9394f76f3e64c69494a9.jpg

Po:

8762c74f842038ee99a5b807f90c5f45.jpg

fc03dca8fad9f49dfa77c676fdc50293.jpg

5e3b6876e1bec92ac5a007056ff0125c.jpg

https://vimeo.com/141323417

:kox:

Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+

myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys :decayed:
Czyścilem turbo u siebie, doszedłem do wniosku, że obowiązkowo trzeba splanować,, pierścień'' na którym poruszają się kierownicę. Po tylu latach ma trochę wżery jakieś tam chropowatości. Nawet po wyczyszczeniu na lustro kwestia czasu i problem znowu. U mnie lekko zacinało się. Wyczyścilem na lustro, 2 miesiące później to samo. Słyszałem, że niektórzy lekko szlifują kierowniczki. Roboty trochę jest, lepiej zrobić raz porządnie i mieć spokój. 476f2f8be75ec864c08d883b462beb68.jpg

f289c84c7f23b08c6afc6644d4b857eb.jpg

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wygląda na dokładkę od B7

Przygotowania są bo do was drutem jechac nie mozna. Auto stoi u lakiernika..bedzie nowy lakier na calym aucie, a ja bawie sie w detale.

Idziesz w mat czy to tylko baza ?

on stoi na lakierni ?

w tych warunkach to będziesz mieć raczej sporo wtrąceń...

Folii do odcięcia lakieru się nie klei, ziarno się robi. Papier obowiązkowo
Nic folia nie było odcinane[emoji6] w tych miejscach szedł podkład. W tym pomieszczeniu oczywiscie nie odbywalo sie malowanie. Nie jest to szopa u janka dzbanka.

Auto juz pomalowane. Szpiegowskie foty.

7192936131e6a90f236bad87ebf0a26b.jpga62a47fdccf05d0d9e5c06b56d7a132c.jpg

dawaj koło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Wczorajsza zabawa z turbawką

Przed:

d294dbe600449b3329287e8e2151262d.jpg

b812cb8f4f2638539704d87c539a3c68.jpg

925656e92ecf9394f76f3e64c69494a9.jpg

Po:

8762c74f842038ee99a5b807f90c5f45.jpg

fc03dca8fad9f49dfa77c676fdc50293.jpg

5e3b6876e1bec92ac5a007056ff0125c.jpg

https://vimeo.com/141323417

:kox:

Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+

myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys :decayed:
Czyścilem turbo u siebie, doszedłem do wniosku, że obowiązkowo trzeba splanować,, pierścień'' na którym poruszają się kierownicę. Po tylu latach ma trochę wżery jakieś tam chropowatości. Nawet po wyczyszczeniu na lustro kwestia czasu i problem znowu. U mnie lekko zacinało się. Wyczyścilem na lustro, 2 miesiące później to samo. Słyszałem, że niektórzy lekko szlifują kierowniczki. Roboty trochę jest, lepiej zrobić raz porządnie i mieć spokój. 476f2f8be75ec864c08d883b462beb68.jpg

f289c84c7f23b08c6afc6644d4b857eb.jpg

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Ja kierowniczki robiłem papierem 1500. Przez trzy lata był spokój

Wysłane przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...