vblpl 2 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Siemka. Pany, wejdzie ta felga na zacisk 320 od A6? http://allegro.pl/oryginalne-alu-felgi-audi-16-et42-5x112-nowe-i5677657529.html Czytałem tutaj jakiś czas temu na, że każda felga, która ma mniejsze et jak 43? Prawda to? Dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Wczorajsza zabawa z turbawkąPrzed:Po:https://vimeo.com/141323417 Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+ Edytowane 4 Października 2015 przez miszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Żeś to kurna wylizał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Żeś to kurna wylizał Banan do teraz mi nie schodzi , a zwlekałem baaardzo długo W planach i tak mam coś większego , na wiosnę się okaże co z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Ostatnio wyczyściłem w Passacie sterownik silnika. Mapsensor jest tak niepomyślnie zaprojektowany że przez niego zalewane jest ECU olejem z dolotu. Efekt podobny jak u Ciebie, odcinało moc - tryb awaryjny. Pół roku się za to zabierałem a to aż 15 min roboty Coś większego znaczy sie turbo większe? Edytowane 4 Października 2015 przez C4NC3R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Siemano. Jest ktoś z Giżycka?? trzeba by bylo cos zobaczyc zanim pojade 500km w jedna strone. pilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek0502 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ja jestem z giżycka, ale nie ma mnie na miejscu. Pisz co trzeba, chłopaki sprawdzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ostatnio wyczyściłem w Passacie sterownik silnika. Mapsensor jest tak niepomyślnie zaprojektowany że przez niego zalewane jest ECU olejem z dolotu. Efekt podobny jak u Ciebie, odcinało moc - tryb awaryjny. Pół roku się za to zabierałem a to aż 15 min roboty Coś większego znaczy sie turbo większe? Tak myślę o większym turbo + środkowy intercooler + sprzęgło obite kevlarem chyba powinno starczyć na coś koło 200kucyków. Niechcę robić wyścigówki, tylko żeby czasami było czym depnąć jak bedzie taka potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audikrk_ 2 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Pany, jak by ktoś planował sprzedać za 2-3 miesiące +/- oczywiście to chętnie kupię: 1.9 tdi Q lub 1.8t Q moce obojętne, warunek avant i quattro. Budżet solidny na solidną sztukę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Wczorajsza zabawa z turbawką Przed: Po: https://vimeo.com/141323417 Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+ myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia. W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo . No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje". Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła. Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu Edytowane 4 Października 2015 przez miszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol89 11 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 witam Panowie pomożecie na lustrze z kompasem wyświetla mi się coś takiego. Raz jest ok a raz się właśnie tak pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia. W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo . No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje". Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła. Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu kat, a EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia. W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo . No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje". Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła. Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu kat, a EGR? Kat wywalony a EGR ciągle siedzi i nie jest zaślepiony , jakieś dwa lata temu wymieniony na nowy ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 coś zaczyna się dziać powoli To normalny zderzak z dokładką od?? Więcej zdjęć masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 to wygląda na dokładkę od B7 Przygotowania są bo do was drutem jechac nie mozna. Auto stoi u lakiernika..bedzie nowy lakier na calym aucie, a ja bawie sie w detale. Idziesz w mat czy to tylko baza ? on stoi na lakierni ? w tych warunkach to będziesz mieć raczej sporo wtrąceń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Wydaje mi się że całkiem spoko wygląda ta dokładka :-) czekam na więcej zdjęć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Też mi się podoba muszę pomyśleć nad nią albo tą imitacją esy z alledrogo ale zderzak chyba pospawam w całość. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Panowie wiem że to może banalne pytanie ,ale jak zdjąć klamkę szyby z tyłu? Nigdy nie maiłem z tym do czynienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Panowie wiem że to może banalne pytanie ,ale jak zdjąć klamkę szyby z tyłu? Nigdy nie maiłem z tym do czynienia Co ty chcesz zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się