Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Pany, wejdzie ta felga na zacisk 320 od A6?

http://allegro.pl/oryginalne-alu-felgi-audi-16-et42-5x112-nowe-i5677657529.html

Czytałem tutaj jakiś czas temu na, że każda felga, która ma mniejsze et jak 43? Prawda to?

Dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:
Wczorajsza zabawa z turbawką
Przed:
d294dbe600449b3329287e8e2151262d.jpg
b812cb8f4f2638539704d87c539a3c68.jpg
925656e92ecf9394f76f3e64c69494a9.jpg

Po:
8762c74f842038ee99a5b807f90c5f45.jpg
fc03dca8fad9f49dfa77c676fdc50293.jpg
5e3b6876e1bec92ac5a007056ff0125c.jpg

https://vimeo.com/141323417

:kox:


Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+

Edytowane przez miszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeś to kurna wylizał :whistling:

:kox::hi::jerk:

Banan do teraz mi nie schodzi :banan::decayed: , a zwlekałem baaardzo długo :facepalm:

W planach i tak mam coś większego , na wiosnę się okaże co z tego wyjdzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wyczyściłem w Passacie sterownik silnika. Mapsensor jest tak niepomyślnie zaprojektowany że przez niego zalewane jest ECU olejem z dolotu. Efekt podobny jak u Ciebie, odcinało moc - tryb awaryjny.

Pół roku się za to zabierałem a to aż 15 min roboty :facepalm:

Coś większego znaczy sie turbo większe?

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano. Jest ktoś z Giżycka?? trzeba by bylo cos zobaczyc zanim pojade 500km w jedna strone. pilne :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wyczyściłem w Passacie sterownik silnika. Mapsensor jest tak niepomyślnie zaprojektowany że przez niego zalewane jest ECU olejem z dolotu. Efekt podobny jak u Ciebie, odcinało moc - tryb awaryjny.

Pół roku się za to zabierałem a to aż 15 min roboty :facepalm:

Coś większego znaczy sie turbo większe?

Tak myślę o większym turbo + środkowy intercooler + sprzęgło obite kevlarem chyba powinno starczyć na coś koło 200kucyków. Niechcę robić wyścigówki, tylko żeby czasami było czym depnąć jak bedzie taka potrzeba :kox::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany,

jak by ktoś planował sprzedać za 2-3 miesiące +/- oczywiście to chętnie kupię:

1.9 tdi Q lub 1.8t Q moce obojętne, warunek avant i quattro. Budżet solidny na solidną sztukę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Wczorajsza zabawa z turbawką

Przed:

d294dbe600449b3329287e8e2151262d.jpg

b812cb8f4f2638539704d87c539a3c68.jpg

925656e92ecf9394f76f3e64c69494a9.jpg

Po:

8762c74f842038ee99a5b807f90c5f45.jpg

fc03dca8fad9f49dfa77c676fdc50293.jpg

5e3b6876e1bec92ac5a007056ff0125c.jpg

https://vimeo.com/141323417

:kox:

Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+

myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia.

W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo .

No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje".

Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła.

Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu :wink:

Edytowane przez miszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie pomożecie na lustrze z kompasem wyświetla mi się coś takiego. Raz jest ok a raz się właśnie tak pokazuje

ten.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia.

W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo .

No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje".

Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła.

Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu :wink:

kat, a EGR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia.

W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo .

No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje".

Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła.

Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu :wink:

kat, a EGR?

Kat wywalony a EGR ciągle siedzi i nie jest zaślepiony , jakieś dwa lata temu wymieniony na nowy ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wygląda na dokładkę od B7


Przygotowania są bo do was drutem jechac nie mozna. Auto stoi u lakiernika..bedzie nowy lakier na calym aucie, a ja bawie sie w detale.eb6fffa355cfb1f306f0394061e81991.jpgb05b468a3fb5f693371ff0e89e5fcb00.jpg1b8b13e43ac26e6eb2b77c75ff8ca8b3.jpg88d738f0ebd188f2f56c5be94868f474.jpg55843f45c15cb0b6035a1f5f54b8629a.jpg7c354f55f9d18521e2e3747a46f96d60.jpg


Idziesz w mat czy to tylko baza ?

on stoi na lakierni ?

w tych warunkach to będziesz mieć raczej sporo wtrąceń...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się podoba :) muszę pomyśleć nad nią albo tą imitacją esy z alledrogo ale zderzak chyba pospawam w całość.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem że to może banalne pytanie ,ale jak zdjąć klamkę szyby z tyłu?

Nigdy nie maiłem z tym do czynienia :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem że to może banalne pytanie ,ale jak zdjąć klamkę szyby z tyłu?

Nigdy nie maiłem z tym do czynienia :facepalm:

Co ty chcesz zrobić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...