Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jeszcze miałem EGR i na próbe zaślepiłem wężyk który sterował jego pracą to też dziwne wartości mi pokazywało na VAGu - błędów jednak zero.

Jak chcecie sie bawić w zaślepianie EGR to jedynie wraz z korektą softu

u mnie przy chipie miał być programowo usunięty ale nie wiem czy jakby był usunięty to by na wężyku od egr cały czas by zasysało i puszczało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Tez mam ostatnio problem ze skladaniem lusterek z pilota jedno sie sklada lewe a drugie prawe nie jesli chodzi o pilot. Jak przekrece na pokretle to dzialaja oby dwa. Dziwna rzecz bo jak wbije wsteczny to prawe lusterko sie obniza a skaldac sie nie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu, czarna magia z tymi modułami...

RicS3, jeśli jest wycięty programowo to nie powinno być podciśnienia na wężyku od EGR

pajda, też masz selektywne otwieranie drzwi zakodowane?

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie miałem. Początkowo jedno się nie rozkladalo. Musiałem jeszcze raz wcisnąć pilota.....następnie nie dzialaly juz oba. Oczywiście prawe lustro opuszcza się na wstecznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu, czarna magia z tymi modułami...

RicS3, jeśli jest wycięty programowo to nie powinno być podciśnienia na wężyku od EGR

pajda, też masz selektywne otwieranie drzwi zakodowane?

A jeśli to podciśnienie mimo wszystko jest na tym wężyku zaślepionym śrubką? Jaki to może mieć wpływ na pracę silnika?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli blaszka zaslepionym to żadnej.

To skąd w takim razie ten odczyt przepływki na jałowym? Zadane dużo ponad normę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozum że zadane to robi komp, a odczyt masz ok około 500 na zaslepionym.

Może ktoś dlubał w dawce paliwa wtedy chce więcej tlenu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris zrozum że u mnie też były zawyżone wartości na zaślepionym wężyku od EGR, a soft nie był ruszany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam problem ze składaniem z pilota mianowicie lusterko kierowcy się składa a lustro pasażera nie. Przez chwilę było dobrze ale po założeniu boczków drzwi, przestała działać strona pasazera. Nie mam pojęcia co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawyżony odczyt musi być bo nie daje spalin ale w actual jest wtedy 500 zamiast 250. Natomiast zadana nie ma prawa się zmieniać na 850 bo to gaz w podłodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawyżony odczyt musi być bo nie daje spalin ale w actual jest wtedy 500 zamiast 250. Natomiast zadana nie ma prawa się zmieniać na 850 bo to gaz w podłodze.

Dokładnie tak jest u mnie przy zaślepiony egr. Wężyk do egr mam wpiety i sam nie wiem czy tak ma byc

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do modułów luster kkama - przy selektywnym zamku trzeba dwa razy strzelić pilotem żeby się otworzyły. to raz. dwa - po jakiego pierona odpinacie aku przy zmianie kiery?! ludzie kochani tosz to szok jakiś jest. zapłon wyłączacie i jest git.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

nawet jak kiere zablokuje przy odkręcaniu poduchy - ile to roboty lekko przekręcić kluczyk, żeby tylko blokade zwolniło?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do modułów luster kkama - przy selektywnym zamku trzeba dwa razy strzelić pilotem żeby się otworzyły. to raz. dwa - po jakiego pierona odpinacie aku przy zmianie kiery?! ludzie kochani tosz to szok jakiś jest. zapłon wyłączacie i jest git.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

nawet jak kiere zablokuje przy odkręcaniu poduchy - ile to roboty lekko przekręcić kluczyk, żeby tylko blokade zwolniło?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Co do selektywnego, to masz rację, ale mi nawet po którymś razie z kolei nie składa luster, mimo, że prawe szkło na wstecznym opada.

Co do wymiany kiery, to zmieniałem wszystko łącznie z modułami, nie tylko poduchę. Być może nie trzeba ściągać MINUSA, ale dla całych zębów wolałem to zrobić. Napisz lepiej jakie mogą być powody nie działania składania......bo kto Kaju jak nie Ty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam moduł tak samo jak odpinam to klemy nie dotykam - i tak i tak musisz podpinać kompa, to nie ma celu pozbawiać reszty sterowników prądu :) co do modułów - zdejmij boczek, wypnij wtyczkę i wepnij jeszcze raz - u kogoś jak robiłem, to nie złapało wszystko od razu - odpiąłem, wpiąłem i ruszyło :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ja tam moduł tak samo jak odpinam to klemy nie dotykam - i tak i tak musisz podpinać kompa, to nie ma celu pozbawiać reszty sterowników prądu :) co do modułów - zdejmij boczek, wypnij wtyczkę i wepnij jeszcze raz - u kogoś jak robiłem, to nie złapało wszystko od razu - odpiąłem, wpiąłem i ruszyło :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem tak masę razy i nic. Sam moduł musi działać, skoro szkło mi obniża na wsteku, więc napięcie i cany dochodzą - przynajmniej tak mi się wydaje. Połączenia też sprawdzałem, są ok. Wciskałem już pilota na różne sposoby, przytrzymując dłużej, krócej. Przyciskałem dwa i więcej razy....lusterka ani drgną. Mam nawet takie wrażenie, że jak kiedyś montowałem moduł to w momencie jak zamykałem auto, to było słychać cykniecie w module i lustra składał. Teraz jakby nie ma tego cykniecia....W sumie to smieszna sprawa, zarazem ciekawa.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jak wyjac ramie wycieraczki ? zdjalem dysze odkrecilem srube i za cholere nie chce wyjsc ramie. silniczek na 3 sruby jest odkrecany i powinien wyjsc ? Czy dopiero jak ramie zdejme> Ktore nie drgnie a nie chce polamac;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapieklo się w alumuniu. Najlepiej ściągaczem na Hama [emoji6]

Musisz zdjąć ramię by wyjąć silnik, rozumiem że to tył w Avancie.

Takie coś sobie skonstruknij

https://www.google.pl/search?q=ściągacz+wycieraczek&client=ms-android-sonymobile&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAWoVChMI7vum1sG4yAIVw1wsCh3qqQt5&biw=320&bih=440

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...