Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

A macie jakieś godne polecenia H7 do dokładnego DRL, żeby nie były takie żółte przy tych 30%?

Grzechu bierz najtańsze niebieskie :wink:

Z 30% mocy extra białego światła nie wyciagniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie mam najtańsze, takie po 10 zł za sztukę i tak, jak mówisz, do białego to dużo brakuje, ale myślałem że może z tych droższych będzie więcej białego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie jakieś godne polecenia H7 do dokładnego DRL, żeby nie były takie żółte przy tych 30%?

H7 LED
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że H7 ledowe zaświecą przy 30% z modułu drl?

nie, ledowe przy 30% to nieporozumienie, jesli h7 led to na 100% mocy, wtedy wygladaja jak klasyczne ledowe DRL , mefju mial ledy na 30% module to to ledwo sie tliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w watku masz ledy h7 na 30% i nawet nawet, ale na pewno lepiej jak by było na 100 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem Twój wątek i na razie zostanę na swoich zwykłych H7, zobaczę coś, jak moje się przepalą - dzięki za info :hi:

Teraz z innej beczki.....używał ktoś z Was produktów Poorboy's ? Chciałem swoje pudło oddać gdzieś na detaling, ale kwotą rzędu 1.5k mnie trochę wyhamowała. Fakt, że efekt by pewnie powalił, ale jak dla mnie to zbyt dużo na taki zabieg.

Do tej pory pastowałem go różnymi mleczkami, ostatnio używałem Megsa, nie stosując wcześniej jakiegoś dogłębnego czyszczenia lakieru, czy glinkowania. Efekt był taki, że lakier był dostatecznie świecący i śliski, daleko mu oczywiście do wyglądu po detalingu, ale poza włożoną pracą i poświęconym czasem nic to nie kosztowało.

Chciałbym teraz pójść krok dalej i kupić trochę droższe kosmetyki i zrobić glinkowanie, użyć jakieś czyszcząco - polerujące mleczko i nałożyć wosk. Wszystko metodą ręczną, gdyż nie mam możliwości, aby użyć polerki.

Po umyciu i glinkowaniu auta chciałem użyć:

- Poorboy's World Proffesional Polish, następnie

- Poorboy's Natty's Paste Wax Red

Ewentualnie do glinkowania użyć jeszcze Poorboy'sa zwiększającego efektywnośc glinkowania.

Drugi zestaw, już nieco droższy, ale od profesjonalisty wiem, że będzie lepszy to produkty Zymola.

Po myciu i glinkowaniu użyć HD Cleaner i później nałożyć wosk Carbon

Co o tym myślicie, jaki zestaw będzie lepszy dla laika....? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla laika lepszy będzie tańszy :P do glinkowania wystarczy woda z szamponem do mycia auta i na pewno taniej :) przed glinką warto auto wypsikać prickbortem i jakimś IronX'em. Po glince mycie i suszenie, potem ręcznie ten polish i potem cleaner i wosk, ale chyba lepiej sobie odpuścić tą ręczną polerką i wziąć coś do maskowania niedoskonałości, na ciemne lakiery np Black Hole, to wtedy najpierw cleaner po glinkowaniu, potem black hole i na końcu wosk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten pickbort i ironx do rozumie do lotnej rdzy i takich tam pierdół, tak? Ja mam jasny lakier, to co użyć zamiast tego Black Hole, - Whitle Diamond Show Glaze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przez moją nieuwagę podłączyłem vcds klona do auta i zapomniałem wyłączyć internet. W b6 działa . Mam wyłączone automatyczne aktualzacje i mam go na pendrive.Uwaliłem tylko kabelek po can??

Edytowane przez mlodziak22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prickiem usuniesz smoly, lepiki itd, praktycznie wszystko sciaga i glinka po tym ma duuuzo duzo mniej roboty. :) jezeli recznie to uzyj jakies AIO, ale ogolnie na jasnym lakierze nie spodziewaj sie cudow poza sliskoscia. ;) jako wosk baaardzo moge polecic soft fusso, jak dla mnie jest rzeznikiem !! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć ślizgi on już jest po samym Megsie....to może nie warto wywalać 400 zł na Poorboysy, skoro efekt nie będzie dużo lepszy?

Znajomy oddał A8 z 2008 na mocny detaling,korekte etc..i szczerze mówiąc poza tą aksamitna slizgością efektu zabardzo nie widać, a prawie 2k zapłacił. Lakier to taka kawa z mlekiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osram świecą biało ale nie oświetlają, jak dla lansu to bierz je, jak ma być w miarę biel(jeśli można tak powiedzieć o żarówkach) i więcej światła to nic lepszego nie ma niż Philips. A pisałem o soczewkach, bo myślałem, że chcesz mieć więcej światła a nie tylko wygląd drogowych.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Chodzi mi też o ilość światła bo sama soczewka nie świeci jakoś super na długich.

Osram Nightbreaker 120+ wygrywaja testy jesli chodzi o ilość lumenów które wytwarzają. Ja mam Philips Whitevision i ładnie sie zgrywają z żarnikami D1S 4800K

Na pewno to są 120+ ? Czy może chodzi o :

http://allegro.pl/zarowki-osram-h7-night-breaker-unlimited-110-i5043519417.html

A ten pickbort i ironx do rozumie do lotnej rdzy i takich tam pierdół, tak? Ja mam jasny lakier, to co użyć zamiast tego Black Hole, - Whitle Diamond Show Glaze?

Mam Iron, PB w dobrej cenie :) Pisz co potrzebujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osram świecą biało ale nie oświetlają, jak dla lansu to bierz je, jak ma być w miarę biel(jeśli można tak powiedzieć o żarówkach) i więcej światła to nic lepszego nie ma niż Philips. A pisałem o soczewkach, bo myślałem, że chcesz mieć więcej światła a nie tylko wygląd drogowych.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Chodzi mi też o ilość światła bo sama soczewka nie świeci jakoś super na długich.

Osram Nightbreaker 120+ wygrywaja testy jesli chodzi o ilość lumenów które wytwarzają. Ja mam Philips Whitevision i ładnie sie zgrywają z żarnikami D1S 4800K

Na pewno to są 120+ ? Czy może chodzi o :

http://allegro.pl/zarowki-osram-h7-night-breaker-unlimited-110-i5043519417.html

A ten pickbort i ironx do rozumie do lotnej rdzy i takich tam pierdół, tak? Ja mam jasny lakier, to co użyć zamiast tego Black Hole, - Whitle Diamond Show Glaze?

Mam Iron, PB w dobrej cenie :) Pisz co potrzebujesz

Tak chodzi o +110 :)

tutaj wyniki

15 MTF PLATINUM -------------20.8 klx

14 PHILIPS CRYSTAL VISION -------- 22.7 klx

13 PHILIPS Long Life ECO vision ---- 24.6 klx

13 OSRAM ULTRA LIFE ----------------- 24.5 klx

13 OSRAM ALLSEASON ------------24.5 klx

12 OSRAM ORIGINAL -------------- 25.3 klx

11 PHILIPS Blue Vision Ultra ------------ 26.1 klx

10 NARVA LONG LIFE ------------- 26.4 klx

9 PHILIPS +30% ----------------- 27 klx

8 NARVA CONTRAST + ----------------- 27.5klx

7 NARVA RANGE POWER 50+ ---------- 28.1 klx

6 PHILIPS +60% --------------------- 28.4 klx

5 GE ------------------------ 28.6 klx

4 PHILIPS +130% --------------------- 29.1 klx

3 PHILIPS +80% ------------------- 30.2 klx

2 GE MEGALIGHT PLUS +50% ---------- 30.6 klx

1 NIGHT BREAKER Unlimited +110% - 32.1 klx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie pewnie wielu z Was tez jezdzi z takimi przewodami jak wzmacniane w oplocie stalowym firmy HEL.

Pytanie jest takie czy komus sie przytrafilo , ze owy przewod hamulcowy pekl ?

Kuzwa mi wczoraj podczas robienia przegladu technicznego , gosciu zjechal z rampy na badanie emisji spalin , wdusil pedal hamulca i pedal wpadl jak w maslo co sie okazalo , ze przewod hamulcowy w prawym kole poszedl sie jeb.... :kwasny:

Po jezdzie do domu z dusza na ramieniu bo tylko chamowanie recznym i biegami mi pozostalo podczas jazdy w miescie , wyjolem owy trefny przewod i okazalo sie , ze przewod ukrecil sie zaraz przy samym laczeniu z zaciskiem. Wspomne tylko , ze jeszcze goscie zmieniali wszystkie opony i zastanawialem sie czy jakis trep przypadkiem nie uszkodzil owego przewodu.

Teraz pytanie isc i kupic ori przewody , ktore w tym aucie wytrzymaly 13 lat czy te rzekomo wzmacniane z dozywotnia gwarancja , ktore sluzyly rok czasu ? :wallbash:

Edytowane przez marcin9680
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć ślizgi on już jest po samym Megsie....to może nie warto wywalać 400 zł na Poorboysy, skoro efekt nie będzie dużo lepszy?

Znajomy oddał A8 z 2008 na mocny detaling,korekte etc..i szczerze mówiąc poza tą aksamitna slizgością efektu zabardzo nie widać, a prawie 2k zapłacił. Lakier to taka kawa z mlekiem.

Odnosnie sliskosci to fakt, jest to fajne jak sie przejedzie po zrobieniu reka i jest slisko, ale nie ma sie za bardzo co podniecac sama sliskoscia, bo to jeszcze o niczym do konca nie swiadczy, bo znam kilka specyfikow, ktore po aplikacji dają mega tępy efekt na lakierze, a odpychanie wody i kropelkowanie mają super i potrafią całkiem długo posiedziec na lakierze. Najlepsze efekty po polerkach, korektach widoczne sa na ciemnych lakierach i po zrobieniu auta na cacy i zobaczeniu go w blasku słońca czasami kopara potrafi opaść. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...