grzes283 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dosyć ślizgi on już jest po samym Megsie....to może nie warto wywalać 400 zł na Poorboysy, skoro efekt nie będzie dużo lepszy? Znajomy oddał A8 z 2008 na mocny detaling,korekte etc..i szczerze mówiąc poza tą aksamitna slizgością efektu zabardzo nie widać, a prawie 2k zapłacił. Lakier to taka kawa z mlekiem.
marec-ki Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Panowie ile według Was może ważyć felga 17" np model Avus ?
kris-krzysztof Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Osram świecą biało ale nie oświetlają, jak dla lansu to bierz je, jak ma być w miarę biel(jeśli można tak powiedzieć o żarówkach) i więcej światła to nic lepszego nie ma niż Philips. A pisałem o soczewkach, bo myślałem, że chcesz mieć więcej światła a nie tylko wygląd drogowych. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Chodzi mi też o ilość światła bo sama soczewka nie świeci jakoś super na długich. Osram Nightbreaker 120+ wygrywaja testy jesli chodzi o ilość lumenów które wytwarzają. Ja mam Philips Whitevision i ładnie sie zgrywają z żarnikami D1S 4800K Na pewno to są 120+ ? Czy może chodzi o : http://allegro.pl/zarowki-osram-h7-night-breaker-unlimited-110-i5043519417.html A ten pickbort i ironx do rozumie do lotnej rdzy i takich tam pierdół, tak? Ja mam jasny lakier, to co użyć zamiast tego Black Hole, - Whitle Diamond Show Glaze? Mam Iron, PB w dobrej cenie Pisz co potrzebujesz
turzol Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Osram świecą biało ale nie oświetlają, jak dla lansu to bierz je, jak ma być w miarę biel(jeśli można tak powiedzieć o żarówkach) i więcej światła to nic lepszego nie ma niż Philips. A pisałem o soczewkach, bo myślałem, że chcesz mieć więcej światła a nie tylko wygląd drogowych. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Chodzi mi też o ilość światła bo sama soczewka nie świeci jakoś super na długich. Osram Nightbreaker 120+ wygrywaja testy jesli chodzi o ilość lumenów które wytwarzają. Ja mam Philips Whitevision i ładnie sie zgrywają z żarnikami D1S 4800K Na pewno to są 120+ ? Czy może chodzi o : http://allegro.pl/zarowki-osram-h7-night-breaker-unlimited-110-i5043519417.html A ten pickbort i ironx do rozumie do lotnej rdzy i takich tam pierdół, tak? Ja mam jasny lakier, to co użyć zamiast tego Black Hole, - Whitle Diamond Show Glaze? Mam Iron, PB w dobrej cenie Pisz co potrzebujesz Tak chodzi o +110 tutaj wyniki 15 MTF PLATINUM -------------20.8 klx 14 PHILIPS CRYSTAL VISION -------- 22.7 klx 13 PHILIPS Long Life ECO vision ---- 24.6 klx 13 OSRAM ULTRA LIFE ----------------- 24.5 klx 13 OSRAM ALLSEASON ------------24.5 klx 12 OSRAM ORIGINAL -------------- 25.3 klx 11 PHILIPS Blue Vision Ultra ------------ 26.1 klx 10 NARVA LONG LIFE ------------- 26.4 klx 9 PHILIPS +30% ----------------- 27 klx 8 NARVA CONTRAST + ----------------- 27.5klx 7 NARVA RANGE POWER 50+ ---------- 28.1 klx 6 PHILIPS +60% --------------------- 28.4 klx 5 GE ------------------------ 28.6 klx 4 PHILIPS +130% --------------------- 29.1 klx 3 PHILIPS +80% ------------------- 30.2 klx 2 GE MEGALIGHT PLUS +50% ---------- 30.6 klx 1 NIGHT BREAKER Unlimited +110% - 32.1 klx
matibati2 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Kanapa tylna z A6 C6 pasuje p&p do b6/b7 ?Niet. Trzeba rzezbic, ale do zrobienia.
marcin9680 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Witam Panowie pewnie wielu z Was tez jezdzi z takimi przewodami jak wzmacniane w oplocie stalowym firmy HEL. Pytanie jest takie czy komus sie przytrafilo , ze owy przewod hamulcowy pekl ? Kuzwa mi wczoraj podczas robienia przegladu technicznego , gosciu zjechal z rampy na badanie emisji spalin , wdusil pedal hamulca i pedal wpadl jak w maslo co sie okazalo , ze przewod hamulcowy w prawym kole poszedl sie jeb.... Po jezdzie do domu z dusza na ramieniu bo tylko chamowanie recznym i biegami mi pozostalo podczas jazdy w miescie , wyjolem owy trefny przewod i okazalo sie , ze przewod ukrecil sie zaraz przy samym laczeniu z zaciskiem. Wspomne tylko , ze jeszcze goscie zmieniali wszystkie opony i zastanawialem sie czy jakis trep przypadkiem nie uszkodzil owego przewodu. Teraz pytanie isc i kupic ori przewody , ktore w tym aucie wytrzymaly 13 lat czy te rzekomo wzmacniane z dozywotnia gwarancja , ktore sluzyly rok czasu ? Edytowane 20 Grudnia 2015 przez marcin9680
KoJ@K Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dosyć ślizgi on już jest po samym Megsie....to może nie warto wywalać 400 zł na Poorboysy, skoro efekt nie będzie dużo lepszy? Znajomy oddał A8 z 2008 na mocny detaling,korekte etc..i szczerze mówiąc poza tą aksamitna slizgością efektu zabardzo nie widać, a prawie 2k zapłacił. Lakier to taka kawa z mlekiem. Odnosnie sliskosci to fakt, jest to fajne jak sie przejedzie po zrobieniu reka i jest slisko, ale nie ma sie za bardzo co podniecac sama sliskoscia, bo to jeszcze o niczym do konca nie swiadczy, bo znam kilka specyfikow, ktore po aplikacji dają mega tępy efekt na lakierze, a odpychanie wody i kropelkowanie mają super i potrafią całkiem długo posiedziec na lakierze. Najlepsze efekty po polerkach, korektach widoczne sa na ciemnych lakierach i po zrobieniu auta na cacy i zobaczeniu go w blasku słońca czasami kopara potrafi opaść.
Bielun22 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam Panowie pewnie wielu z Was tez jezdzi z takimi przewodami jak wzmacniane w oplocie stalowym firmy HEL. Pytanie jest takie czy komus sie przytrafilo , ze owy przewod hamulcowy pekl ? Kuzwa mi wczoraj podczas robienia przegladu technicznego , gosciu zjechal z rampy na badanie emisji spalin , wdusil pedal hamulca i pedal wpadl jak w maslo co sie okazalo , ze przewod hamulcowy w prawym kole poszedl sie jeb.... Po jezdzie do domu z dusza na ramieniu bo tylko chamowanie recznym i biegami mi pozostalo podczas jazdy w miescie , wyjolem owy trefny przewod i okazalo sie , ze przewod ukrecil sie zaraz przy samym laczeniu z zaciskiem. Wspomne tylko , ze jeszcze goscie zmieniali wszystkie opony i zastanawialem sie czy jakis trep przypadkiem nie uszkodzil owego przewodu. Teraz pytanie isc i kupic ori przewody , ktore w tym aucie wytrzymaly 13 lat czy te rzekomo wzmacniane z dozywotnia gwarancja , ktore sluzyly rok czasu ? Moim zdaniem ktoś musiał pomóc ze ten przewód pekł jeszcze w takim miejscu. jak masz standardowe heble to wkładaj zwykłe przewody ale jak masz coś wiekszego to bez oplotu nawet nie startuj. widziałeś jak sie zachowuje zwykły przywód hamulcowy w zestawie np 320/288? Strach w oczach
Miszka82 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Kanapa tylna z A6 C6 pasuje p&p do b6/b7 ?Niet. Trzeba rzezbic, ale do zrobienia. jak wrzucisz kanape z C6 tak jak ja kupiłeś to ją upchasz na siłę ale widać, zwłaszcza w miejscu gdzie wystają mocowania pasów - jest wielka dziura i widać blachę, ja zmieniłem stelaż ale dalej nie jest jak ori choć o niebo lepiej
jozek726 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Kanapa tylna z A6 C6 pasuje p&p do b6/b7 ?Niet. Trzeba rzezbic, ale do zrobienia. jak wrzucisz kanape z C6 tak jak ja kupiłeś to ją upchasz na siłę ale widać, zwłaszcza w miejscu gdzie wystają mocowania pasów - jest wielka dziura i widać blachę, ja zmieniłem stelaż ale dalej nie jest jak ori choć o niebo lepiej To nie pcha się w to , dzięki tym bardziej ze ja lubię mieć wszystko jak oryginał
Miszka82 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Kanapa tylna z A6 C6 pasuje p&p do b6/b7 ?Niet. Trzeba rzezbic, ale do zrobienia. jak wrzucisz kanape z C6 tak jak ja kupiłeś to ją upchasz na siłę ale widać, zwłaszcza w miejscu gdzie wystają mocowania pasów - jest wielka dziura i widać blachę, ja zmieniłem stelaż ale dalej nie jest jak ori choć o niebo lepiej To nie pcha się w to , dzięki tym bardziej ze ja lubię mieć wszystko jak oryginał no to całość z A6 C6 i podejdzie P&P łącznie z oparciem tył ( po przekładce plecków pod roletę) kanapę proponuję szukać ori - zapewne to kwestia gąbki Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Miszka82
grzes283 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam Panowie pewnie wielu z Was tez jezdzi z takimi przewodami jak wzmacniane w oplocie stalowym firmy HEL. Pytanie jest takie czy komus sie przytrafilo , ze owy przewod hamulcowy pekl ? Kuzwa mi wczoraj podczas robienia przegladu technicznego , gosciu zjechal z rampy na badanie emisji spalin , wdusQwail pedal hamulca i pedal wpadl jak w maslo co sie okazalo , ze przewod hamulcowy w prawym kole poszedl sie jeb.... Po jezdzie do domu z dusza na ramieniu bo tylko chamowanie recznym i biegami mi pozostalo podczas jazdy w miescie , wyjolem owy trefny przewod i okazalo sie , ze przewod ukrecil sie zaraz przy samym laczeniu z zaciskiem. Wspomne tylko , ze jeszcze goscie zmieniali wszystkie opony i zastanawialem sie czy jakis trep przypadkiem nie uszkodzil owego przewodu. Teraz pytanie isc i kupic ori przewody , ktore w tym aucie wytrzymaly 13 lat czy te rzekomo wzmacniane z dozywotnia gwarancja , ktore sluzyly rok czasu ? Moim zdaniem ktoś musiał pomóc ze ten przewód pekł jeszcze w takim miejscu. jak masz standardowe heble to wkładaj zwykłe przewody ale jak masz coś wiekszego to bez oplotu nawet nie startuj. widziałeś jak sie zachowuje zwykły przywód hamulcowy w zestawie np 320/288? Strach w oczach Qwa Jarek nie strasz ludzi.....ja 3 lata jeżdżę na zwykłych i odpukać nie miałem jeszcze awarii. Teraz będę miał dylemat, czy hamować, czy nie.....hahahah
roman_tyk Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Panowie ile według Was może ważyć felga 17" np model Avus ? okolo 12.5kg w porownaniu do OZ supperlega szerszej na 8j -> 7kg
Bielun22 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam Panowie pewnie wielu z Was tez jezdzi z takimi przewodami jak wzmacniane w oplocie stalowym firmy HEL. Pytanie jest takie czy komus sie przytrafilo , ze owy przewod hamulcowy pekl ? Kuzwa mi wczoraj podczas robienia przegladu technicznego , gosciu zjechal z rampy na badanie emisji spalin , wdusQwail pedal hamulca i pedal wpadl jak w maslo co sie okazalo , ze przewod hamulcowy w prawym kole poszedl sie jeb.... Po jezdzie do domu z dusza na ramieniu bo tylko chamowanie recznym i biegami mi pozostalo podczas jazdy w miescie , wyjolem owy trefny przewod i okazalo sie , ze przewod ukrecil sie zaraz przy samym laczeniu z zaciskiem. Wspomne tylko , ze jeszcze goscie zmieniali wszystkie opony i zastanawialem sie czy jakis trep przypadkiem nie uszkodzil owego przewodu. Teraz pytanie isc i kupic ori przewody , ktore w tym aucie wytrzymaly 13 lat czy te rzekomo wzmacniane z dozywotnia gwarancja , ktore sluzyly rok czasu ? Moim zdaniem ktoś musiał pomóc ze ten przewód pekł jeszcze w takim miejscu. jak masz standardowe heble to wkładaj zwykłe przewody ale jak masz coś wiekszego to bez oplotu nawet nie startuj. widziałeś jak sie zachowuje zwykły przywód hamulcowy w zestawie np 320/288? Strach w oczachQwa Jarek nie strasz ludzi.....ja 3 lata jeżdżę na zwykłych i odpukać nie miałem jeszcze awarii. Teraz będę miał dylemat, czy hamować, czy nie.....hahahah Grześ serio złap za przewód hamulcowy i niech ktoś Ci nacisnie pedał. Może moje były już stare ale naprawdę nie wyglądało to śmiesznie. Dlatego oplot musi być Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Dałeś mi do myślenia, akurat na tym nie ma co oszczędzać.....swoją drogą moje mają już swoje lata. Kto wie, czy jeszcze taśmy montażowej nie pamiętają.
biggman Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Kanapa tylna z A6 C6 pasuje p&p do b6/b7 ?Niet. Trzeba rzezbic, ale do zrobienia. jak wrzucisz kanape z C6 tak jak ja kupiłeś to ją upchasz na siłę ale widać, zwłaszcza w miejscu gdzie wystają mocowania pasów - jest wielka dziura i widać blachę, ja zmieniłem stelaż ale dalej nie jest jak ori choć o niebo lepiej To nie pcha się w to , dzięki tym bardziej ze ja lubię mieć wszystko jak oryginał Dokładnie Joziu nie kupuj kanapy z A6 tylnej bo wygląda to kiepsko
rs dziadek Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Pany ktoś się orientuje w tym temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/342552-wymiana-walu-napedowego-quattro-18t/
marcin9680 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Witam Panowie pewnie wielu z Was tez jezdzi z takimi przewodami jak wzmacniane w oplocie stalowym firmy HEL. Pytanie jest takie czy komus sie przytrafilo , ze owy przewod hamulcowy pekl ? Kuzwa mi wczoraj podczas robienia przegladu technicznego , gosciu zjechal z rampy na badanie emisji spalin , wdusil pedal hamulca i pedal wpadl jak w maslo co sie okazalo , ze przewod hamulcowy w prawym kole poszedl sie jeb.... Po jezdzie do domu z dusza na ramieniu bo tylko chamowanie recznym i biegami mi pozostalo podczas jazdy w miescie , wyjolem owy trefny przewod i okazalo sie , ze przewod ukrecil sie zaraz przy samym laczeniu z zaciskiem. Wspomne tylko , ze jeszcze goscie zmieniali wszystkie opony i zastanawialem sie czy jakis trep przypadkiem nie uszkodzil owego przewodu. Teraz pytanie isc i kupic ori przewody , ktore w tym aucie wytrzymaly 13 lat czy te rzekomo wzmacniane z dozywotnia gwarancja , ktore sluzyly rok czasu ? Moim zdaniem ktoś musiał pomóc ze ten przewód pekł jeszcze w takim miejscu. jak masz standardowe heble to wkładaj zwykłe przewody ale jak masz coś wiekszego to bez oplotu nawet nie startuj. widziałeś jak sie zachowuje zwykły przywód hamulcowy w zestawie np 320/288? Strach w oczach Witam ponownie i przepraszam , ze dopiero teraz odpisuje ale jestem po operacji dloni i dopiero dzisiaj wrocilem ze szpitala. Co do tych przewodow hamulcowych HEL-i to raczej tez uwazam , ze ktos temu pomogl aby ulegl uszkodzeniu , nie wiem co to mialo na celu bo i tak sam podjolem sie wymiany owego uszkodzonego przewodu tak wiec warsztat i tak ze mne nic nie zdarl a w UK jak sie nie przejdzie przegladu to ma sie 10 dni na usunieci usterki i powrot na stacje diagnostyczna i ponowne bez jakich kolwiek oplat sprawdzenie auta czy usterka zostala usunieta. Jedynie co mi przychodzi do glowy to , ze ktos nie umyslnie przy zdejmowaniu czy tez zakladaniu kol (po zmianie opon) w jakis sposob uszkodzil ten przewod. Co do sensu montazu wzmacnianych przewodow hamulcowych to tez uwazam , ze ma to sens zwlaszcza po zamontowaniu wiekszych hebli jak w moim przypadku mam zaciski z S4 pod 345mm tarcze. Po zastapieniu uszkodzonego przwodu zwyklym fabrycznym czuc roznice w hamowaniu od tego jak hamulce reagowaly gdy byly wszystkie przewody HEL-i sprawne.
turzol Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jedyna taka w PL. Kogoś tutaj Bóg opuścił http://olx.pl/oferta/audi-s4-a4-b6-abt-quattro-1-9tdi-jedyna-taka-w-polsce-perfekcyjna-CID5-IDcYMhF.html#be897d4f3e
greg2505 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jedyna taka w PL. Kogoś tutaj Bóg opuścił http://olx.pl/oferta/audi-s4-a4-b6-abt-quattro-1-9tdi-jedyna-taka-w-polsce-perfekcyjna-CID5-IDcYMhF.html#be897d4f3e kubełkowymi fotelami RECARO regulowanymi w 12 pozycjach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się