Trewor87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trewor87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Bilstein - klasa. Sam do tej pory nie miałem. Aaaale jak nie V3 to może wezmę coś właśnie z Bilsteina, poza te 2 marki chyba nie będę wychodził. Będę musiał przyjrzeć się do czego będę miał dostęp Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Trewor87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Szukałem infa na temat Bilstein-ow B14, ale ciężo coś znaleść. Teoretycznie to chyba porządny już zestaw, skoro wyżej są już tylko B16 z regulacją twardości ... A powiedź mi, jak jest z regulacją wysokości w KW lub bilsteinach? Ktore są mniej uciążliwe przy chęci zmiany wysokości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trewor87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Tu muszą się wypowiedzieć inni. Ja KW samodzielnie regulowałem w Borze. W Audi nic nie ruszałem, jeżdżę na nastawach po poprzednim właścicielu. Ale na oko widziałem że z tyłu z regulacją jest trochę więcej zabawy niż w poczciwym Mk4 Z pytaniami odnośnie Bilsteina możesz uderzać tutaj: http://www.bilsteinpolska.pl/ Chłopaki na pewno Ci na wszystko odpowiedzą Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Trewor87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dzięki za info no coš do nich napiszę, bo trochę pytań mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 No to wpada KW V1 na przód Wreszcie mam kpl KW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 w ten piękny piątkowy poranek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisssx 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Lol Piątek jeszcze troszkę bd trwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 :hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs dziadek 6 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Wy na prawdę nie wiecie, co to jest nędza, bieda, tragedia, zła sytuacja i solicie farmazony tak po polsku narzekając. Jak Wam tak źle zapraszam do Donbasu, Syrii, Libii albo Wenezueli. Tam będzie lepiej. gratuluje toku myślenia,skoro zawsze porównujesz się z dziadostwem to po co jeździsz audi? kup zaporożca,tawrie,dacieczłowieku.. człowiek dąży do lepszego,odstaw TVN na dni kilka,włącz myślenie,kraje które podałeś są okupowane przez klikę pewnych ludzi którzy się na tym wszystkim bogacą,ale tego tefałen ci już nie powie,pozdro Ale TOBIE właśnie polecałbym przesiądnięcie się... nie, nie do zaporożca, tylko na gołe stopy (bo buty zaj...umali goście z kałaszami), którymi musisz zaiwaniać z tym, co udało się unieść na plecach - i to w podskokach, bo inaczej brodaci panowie łeb Ci u...solą przy samej szyi bo im się Twoja religia nie podoba. Wtedy znajdziesz właściwy układ odniesienia.Przyjmij do wiadomości, że jesteśmy biednym krajem, który dopiero zaczął się dorabiać i porównywanie się z metropoliami imperiów, na które przez XIX i kawałek XX wieku harowało pół świata jest zwyczajnie nie na miejscu. Bo wtedy zwyczajnie nie istnieliśmy jako państwo. A dobrą bazę i majątek, którą zbudowaliśmy przez XVI i XVII wiek zwyczajnie przechlaliśmy w XVIII wieku. W każdym razie moi przodkowie szlachta przechlali Ludzie, zostańmy przy temacie aut, ok? Światopogląd w innym dziale Sorry, nie doczytałem.Kończę Luz Boże widzisz i nie grzmisz,właśnie tu w PL jest tak tak "dobrze" dzięki takiemu myśleniu a raczej jego braku jak twoje...zobacz co mówi twoja pani premier: „Polska ziemia przez tysiąc lat była ojczyzną narodu żydowskiego, dawała możliwość rozwijania swojej kultury, religijności, myśli politycznej i gospodarczej” dla lepszego zrozumienia poczytaj to: http://biznes.robertbrzoza.pl/finansjera/jak-aleksander-kwasniewski-zrujnowal-polske/ koniec OT Flyer Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? tu masz gdybyś kata wywalał http://allegro.pl/downpipe-1-9tdi-1-9-tdi-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-i5215170414.html tu masz złącze http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-tlumika-rura-audi-a4-a6-1-9-tdi-i5236453079.html Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez baszmak7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 to lepiej nie wycinaj,jeśli smigasz na zachód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 ST w zupelnosci bedzie ok do auta typu B6 1,8T. Na torze raczej nie bedziesz szalal. Bilstein B14 na pewno bedzie lepszy niz srednia polka typu AP/ST. Wazne, ze bedzie nowy Ja mam Bilsteina B16 i jest genialny, ale kupilem nowke za 40% ceny Normalnie nie wydalbym 8k na zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się