s3ns 34 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 ST w zupelnosci bedzie ok do auta typu B6 1,8T. Na torze raczej nie bedziesz szalal. Bilstein B14 na pewno bedzie lepszy niz srednia polka typu AP/ST. Wazne, ze bedzie nowy Ja mam Bilsteina B16 i jest genialny, ale kupilem nowke za 40% ceny Normalnie nie wydalbym 8k na zawias Jakieś nieziemskie promo dorwałeś! Wiesz co, skrobne Ci PW, to się wiele wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) dla lepszego zrozumienia poczytaj to:Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl koniec OT Flyer Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa. BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu. Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii. Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez Suli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Ale karę/mandat raczej przywalą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Ale karę/mandat raczej przywalą O ile się domacają. A auta na obcych blachach nie będą tak trzachać jednorazowo. Tak jak Suli pisze, generalnie nie ma obaw. Chyba że bardzo często tam jeździsz/pernamętnie pracujesz i oni też to zauważą - tyle że wtedy to już zaczną się pytania co Pan tu robisz Suli - dzieki za opinię. jak ktoś ma coś do powiedzenia na temat kw, bilsteina do a4 b6 to proszę o opinie, sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 dla lepszego zrozumienia poczytaj to: Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl koniec OT Flyer Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa. BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu. Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii. Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce. To jak szukać samego łącznika w takim razie żeby do kata go przyspawać? Chociaż jak kat zapchany czy tam wypalony to też raczej norm nie spełnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 dla lepszego zrozumienia poczytaj to:Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl koniec OT Flyer Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa. BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu. Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie. I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator? Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii. Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce. zapis przed niczym nie zabezpiecza,powoduje tylko i wyłacznie zadłużanie naszej Ojczyzny,bo pieniądze są pożyczanie od"starszych braci w wierze" z USA i im nabijamy kabze,jak piszesz o taśmach to w demokratycznym państwie podsłuchani skończyliby w pierdlu a oni sami zgłosili doniesienie że zostali podsłuchani czyli poszkodowani...takie rzeczy tylko u nas koniec OT swoją drogą jak wysokie są kary za brak kata za zachodnią granicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Napisałem, że same pozytywy bo moim zdaniem poprawiła się reakcja na gaz i zdecydowanie lepiej słychać gwizd turbiny a zwyczajnie to lubię Dla niektórych minusem może być smród za autem i naprawdę gryzące spaliny, których z katem tak czuć nie było ale mi to ani trochę nie przeszkadza. EGR też mam zaślepiony Aha, no i też zdarza mi się wyjeżdżać za granicę ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z jakąś dogłębną kontrolą auta. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez Animal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 byle do 16... a od 20.. RESET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Panowie, dużo roboty aby włożyć piec 2.8 v6 w starą b4 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Wie ktoś gdzie się podział FAQ odnośnie montażu rns-e? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?Tak, o cos takiego Ci chodzi: http://allegro.pl/guma-gumy-usztywniajaca-sprezyne-polska-30mm-i5207596052.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?Tak, o cos takiego Ci chodzi:http://allegro.pl/guma-gumy-usztywniajaca-sprezyne-polska-30mm-i5207596052.html no coś takiego ma to ktoś założone ? daje to coś ? Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez pajda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Wlasnie tez sie zastsnawiam nad tym. Jestem ciekaw jaki to daje efekt, zwlaszcza przy gwincie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Mam takie gumy ,auto jest sztywniejsze ,po zmianie amorków na nowe gumy wywaliłem,minus jest taki że zbiera się tam syf i rdzewieją sprężyny,dobre są jak komuś przycierają koła na dołkach ,montaż i demontaż 5 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ? Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisssx 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Sporo napompowałeś : D ja mam swojej a6 która masa własna to 2tony i mam ciśnienie 2,5b przy oponach 255/35/19 Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ? Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd Tarcza 345/32, zacisk Q7, touareg lub cayenne ogolnie kupa Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ? Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm. przy 215/35/19 mam 2,8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się