Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

 

ST w zupelnosci bedzie ok do auta typu B6 1,8T. Na torze raczej nie bedziesz szalal. Bilstein B14 na pewno bedzie lepszy niz srednia polka typu AP/ST. Wazne, ze bedzie nowy :)

Ja mam Bilsteina B16 i jest genialny, ale kupilem nowke za 40% ceny :D Normalnie nie wydalbym 8k na zawias :)

 

Jakieś nieziemskie promo dorwałeś!

Wiesz co, skrobne Ci PW, to się wiele wyjaśni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

dla lepszego zrozumienia poczytaj to:

Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl

koniec OT Flyer

Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. :strachliwy:

PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa.

BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu.

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST

Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa :D Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać :kox:

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr :wink: obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii.

Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. :decayed:

Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce.

Edytowane przez Suli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale karę/mandat raczej przywalą ;)

 

O ile się domacają. A auta na obcych blachach nie będą tak trzachać jednorazowo. Tak jak Suli pisze, generalnie nie ma obaw. Chyba że bardzo często tam jeździsz/pernamętnie pracujesz i oni też to zauważą - tyle że wtedy to już zaczną się pytania co Pan tu robisz :)

Suli - dzieki za opinię. jak ktoś ma coś do powiedzenia na temat kw, bilsteina do a4 b6 to proszę o opinie, sugestie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla lepszego zrozumienia poczytaj to:

Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl

koniec OT Flyer

Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. :strachliwy:

PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa.

BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu.

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST

Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa :D Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać :kox:

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr :wink: obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii.

Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. :decayed:

Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce.

To jak szukać samego łącznika w takim razie żeby do kata go przyspawać? Chociaż jak kat zapchany czy tam wypalony to też raczej norm nie spełnia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla lepszego zrozumienia poczytaj to:

Jak Aleksander KwaĹniewski zrujnowaĹ PolskÄ? - Biznes.RobertBrzoza.pl

koniec OT Flyer

Sorry, ale jak łykasz takie lektury to Ci się nie dziwię, że masz taki ogląd świata. :strachliwy:

PS. Zapis o którym pisze ten koleś zabezpiecza przed drukiem pustego pieniądza, hiperinflacją czyli właśnie okradaniem zwykłego człowieka z jego pieniędzy. Właśnie na opcji drukowania pustego pieniądza (tzw. skupu obligacji przez FED i EBC a de facto finansowania powiększonych deficytów przez banki centralne) najbardziej obłowili się banksterzy z JP Mogran, City, Goldman Sachs i reszty towarzystwa.

BTW - o takim właśnie numerze u Sowy rozprawiali Belka z Sienkiewiczem i za przeprowadzenie takiej akcji bez zmiany Konstytucji należałby się im Trybunał Stanu.

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST

Miałem springi bilsteina w eSie B5 - super sprawa :D Same springi nawet na seryjnych amorach 1BE na prawdę dużo dały w prowadzeniu auta. Choć na osiedle do brata nie byłem w stanie już wjechać :kox:

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr :wink: obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii.

Po prostu musisz być grzeczny i nie podpadać - to nie zrobią Ci pogłębionej kontroli. :decayed:

Poza tym zwróć uwagę - że uprawnione do potwierdzania spełnienia norm dopuszczające do ruchu są odpowiednie służby kontrolne kraju, w którym zarejestrowany jest pojazd. To nie szwajcarska stacja kontroli pojazdów może decydować o dopuszczeniu do ruchu samochodu zarejestrowanego w Polsce.

zapis przed niczym nie zabezpiecza,powoduje tylko i wyłacznie zadłużanie naszej Ojczyzny,bo pieniądze są pożyczanie od"starszych braci w wierze" z USA i im nabijamy kabze,jak piszesz o taśmach to w demokratycznym państwie podsłuchani skończyliby w pierdlu a oni sami zgłosili doniesienie że zostali podsłuchani czyli poszkodowani...takie rzeczy tylko u nas

koniec OT

swoją drogą jak wysokie są kary za brak kata za zachodnią granicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, że same pozytywy bo moim zdaniem poprawiła się reakcja na gaz i zdecydowanie lepiej słychać gwizd turbiny a zwyczajnie to lubię :decayed: Dla niektórych minusem może być smród za autem i naprawdę gryzące spaliny, których z katem tak czuć nie było ale mi to ani trochę nie przeszkadza. EGR też mam zaślepiony :decayed:

Aha, no i też zdarza mi się wyjeżdżać za granicę ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z jakąś dogłębną kontrolą auta.

Edytowane przez Animal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?

Tak, o cos takiego Ci chodzi:

http://allegro.pl/guma-gumy-usztywniajaca-sprezyne-polska-30mm-i5207596052.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?

Tak, o cos takiego Ci chodzi:

http://allegro.pl/guma-gumy-usztywniajaca-sprezyne-polska-30mm-i5207596052.html

no coś takiego

ma to ktoś założone ? daje to coś ?

Edytowane przez pajda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie gumy ,auto jest sztywniejsze ,po zmianie amorków na nowe gumy wywaliłem,minus jest taki że zbiera się tam syf i rdzewieją sprężyny,dobre są jak komuś przycierają koła na dołkach ,montaż i demontaż 5 min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)

Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harry19-19

Sporo napompowałeś : D ja mam swojej a6 która masa własna to 2tony i mam ciśnienie 2,5b przy oponach 255/35/19

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd

Tarcza 345/32, zacisk Q7, touareg lub cayenne ogolnie kupa

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

przy 215/35/19 mam 2,8 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...