oprych 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Panowie mam pytanie może i głupie no ale zastanawiam się czy klamka zew czyli od kierowcy jest taka sama w modelach B6 - B7 ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Podpowie ktoś ile wchodzi oleju między miarką min a max na bagnecie 1.8T? 1 litr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To jest świetna guma w stosunku cena/jakość http://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-nero-gt-235-35-r19-91-y-xl#90349058 Poza sezonem można kupić po 560-580. ja kupiłem Nankang NOBLE SPORT NS-20 225/35 ZR19 88Y XL zobaczymy jak się bedą sprawować za tą cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszqw 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Nie ma ktoś na handel bixow golych w dobrym prajsie? Tylko nie jak na alledrogo że jedna gola lampa 700 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, mam mega pilny i ważny problem z klimą. Miałem błąd silniczka V113, czyli zamkniętego obiegu powietrza. Przeczyściłem go, ale niestety to nie pomogło i nadal pojawiały się błędy na klimatroniku z tym związane. Miałem drugi jakiś inny silniczek i postanowiłem popodmieniać bebechy oraz potestować. Nic to nie dało, więc kupiłem drugi V113, ale używany, jednak sprzedawca zapewniał mnie, że na 100% jest sprawny. Dwa silniczki, jakie próbowałem teraz nadal pokazują błąd pozycji potencjometru (nie pamiętam kodu błędu, ale pod nim jest: Open or Short to B+, czyli zwarcie plusa do minusa) i zauważyłem pewną niezgodność - gdy mam wciśnięty i podświetlony guzik obiegu zamkniętego, klapy są otwarte, jak w przypadku otwartego obiegu, natomiast w sytuacji, gdy przycisk jest wyłączony klapy są zamknięte, tak jakby układ działał na odwrót. Kto poratuje, bo już mi ręce opadają? Może przywrócić ustawienia fabryczne? Sam już nie wiem... Dodam, że zmieniałem panel klimatronika, ale sam plastikowy front, więc to nie powinno mieć raczej żadnego znaczenia... Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez nitroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html Siema z Rana. Wandej Ryju call do mnie po 14. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez MARCIN607 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, mam mega pilny i ważny problem z klimą. Miałem błąd silniczka V113, czyli zamkniętego obiegu powietrza. Przeczyściłem go, ale niestety to nie pomogło i nadal pojawiały się błędy na klimatroniku z tym związane. Miałem drugi jakiś inny silniczek i postanowiłem popodmieniać bebechy oraz potestować. Nic to nie dało, więc kupiłem drugi V113, ale używany, jednak sprzedawca zapewniał mnie, że na 100% jest sprawny. Dwa silniczki, jakie próbowałem teraz nadal pokazują błąd pozycji potencjometru (nie pamiętam kodu błędu, ale pod nim jest: Open or Short to B+, czyli zwarcie plusa do minusa) i zauważyłem pewną niezgodność - gdy mam wciśnięty i podświetlony guzik obiegu zamkniętego, klapy są otwarte, jak w przypadku otwartego obiegu, natomiast w sytuacji, gdy przycisk jest wyłączony klapy są zamknięte, tak jakby układ działał na odwrót. Kto poratuje, bo już mi ręce opadają? Może przywrócić ustawienia fabryczne? Sam już nie wiem... Dodam, że zmieniałem panel klimatronika, ale sam plastikowy front, więc to nie powinno mieć raczej żadnego znaczenia... wykasuj błąd i zrób nastawy podstawowe ,z którego roku masz silniczek ,poprawione były w b7 ,te z b6 często siadają ,możliwe że trafił się wadliwy Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Kawę robię - chodźcie chłopaki. Poziek - Ty też zajedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html Siema z Rana. Wandej Ryju call do mnie po 14. co za pajac. Opis tak do bani, że się nie chce czytać. Potrzebuje większego do działalności, ale na A4 1,9 by się zamienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Greg, po nastawach miałem tak, że klapa zamykała się po naciśnięciu ECON, a nie reagowała na zamknięty obieg. Później samo się przestawiło i jest tak, jak opisałem. Silniczek mam z B6. Czyli reklamować go, czy coś się da z tym zwarciem naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane)   Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html Siema z Rana. Wandej Ryju call do mnie po 14. co za pajac. Opis tak do bani, że się nie chce czytać. Potrzebuje większego do działalności, ale na A4 1,9 by się zamienił  Fakt, opis kompletnie zniechęca i zaprzecza sam sobie i ten las wykrzykników ... ale auto ładne :] Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez s3ns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html Siema z Rana. Wandej Ryju call do mnie po 14. co za pajac. Opis tak do bani, że się nie chce czytać. Potrzebuje większego do działalności, ale na A4 1,9 by się zamienił Chętnie bym się z nim zamienił, tylko wcześniej poprzekładał graty z mojej. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Armi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Mimo, że auto mega to przez ten opis totalnie bym je olał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Siema . Nom opis po pijaku chyba ktoś pisał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Greg, po nastawach miałem tak, że klapa zamykała się po naciśnięciu ECON, a nie reagowała na zamknięty obieg. Później samo się przestawiło i jest tak, jak opisałem. Silniczek mam z B6. Czyli reklamować go, czy coś się da z tym zwarciem naprawić? jeśli wyskakuje błąd raczej jest uszkodzony ,najlepiej było by podmienić od kogoś kto na 100% ma sprawny,chyba że klimatronik masz walnięty i takie cuda się dzieją,bo econ wyłącza klimę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Ja już po pierwszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dziś zdejmę schowek i raz jeszcze sprawdzę, jak to wszystko działa, ale rano ECON działał poprawnie, a obieg zamknięty odwrotnie. No to będę walczył z silniczkiem, bo to raczej nie jest wina instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 raczej nie ,możesz psiknąć jakimś kontaktem w piny ,ale stawiam na silniczek, u mnie zostały 2 do wymiany ,resztę mam od b7 ,ostatnio wyskoczył mi błąd od siniczka kierowcy ,skasowałem narazie nie wrócił,a wymieniałem go ok 2lata temu ,ale właśnie też z b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się