Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam pytanie

może i głupie no ale zastanawiam się

czy klamka zew czyli od kierowcy jest taka sama w modelach B6 - B7 ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Podpowie ktoś ile wchodzi oleju między miarką min a max na bagnecie 1.8T?

1 litr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest świetna guma w stosunku cena/jakość

http://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p-zero-nero-gt-235-35-r19-91-y-xl#90349058

Poza sezonem można kupić po 560-580.

ja kupiłem

Nankang NOBLE SPORT NS-20

225/35 ZR19 88Y XL

201504211_wwpqrpp.jpg

zobaczymy jak się bedą sprawować za tą cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ktoś na handel bixow golych w dobrym prajsie? Tylko nie jak na alledrogo że jedna gola lampa 700 zł :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam mega pilny i ważny problem z klimą. Miałem błąd silniczka V113, czyli zamkniętego obiegu powietrza. Przeczyściłem go, ale niestety to nie pomogło i nadal pojawiały się błędy na klimatroniku z tym związane. Miałem drugi jakiś inny silniczek i postanowiłem popodmieniać bebechy oraz potestować. Nic to nie dało, więc kupiłem drugi V113, ale używany, jednak sprzedawca zapewniał mnie, że na 100% jest sprawny.

Dwa silniczki, jakie próbowałem teraz nadal pokazują błąd pozycji potencjometru (nie pamiętam kodu błędu, ale pod nim jest: Open or Short to B+, czyli zwarcie plusa do minusa) i zauważyłem pewną niezgodność - gdy mam wciśnięty i podświetlony guzik obiegu zamkniętego, klapy są otwarte, jak w przypadku otwartego obiegu, natomiast w sytuacji, gdy przycisk jest wyłączony klapy są zamknięte, tak jakby układ działał na odwrót. Kto poratuje, bo już mi ręce opadają? :facepalm: Może przywrócić ustawienia fabryczne? Sam już nie wiem...

Dodam, że zmieniałem panel klimatronika, ale sam plastikowy front, więc to nie powinno mieć raczej żadnego znaczenia...

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok :polew:

http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html

Siema z Rana.

Wandej Ryju call do mnie po 14.

Edytowane przez MARCIN607
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam mega pilny i ważny problem z klimą. Miałem błąd silniczka V113, czyli zamkniętego obiegu powietrza. Przeczyściłem go, ale niestety to nie pomogło i nadal pojawiały się błędy na klimatroniku z tym związane. Miałem drugi jakiś inny silniczek i postanowiłem popodmieniać bebechy oraz potestować. Nic to nie dało, więc kupiłem drugi V113, ale używany, jednak sprzedawca zapewniał mnie, że na 100% jest sprawny.

Dwa silniczki, jakie próbowałem teraz nadal pokazują błąd pozycji potencjometru (nie pamiętam kodu błędu, ale pod nim jest: Open or Short to B+, czyli zwarcie plusa do minusa) i zauważyłem pewną niezgodność - gdy mam wciśnięty i podświetlony guzik obiegu zamkniętego, klapy są otwarte, jak w przypadku otwartego obiegu, natomiast w sytuacji, gdy przycisk jest wyłączony klapy są zamknięte, tak jakby układ działał na odwrót. Kto poratuje, bo już mi ręce opadają? :facepalm: Może przywrócić ustawienia fabryczne? Sam już nie wiem...

Dodam, że zmieniałem panel klimatronika, ale sam plastikowy front, więc to nie powinno mieć raczej żadnego znaczenia...

wykasuj błąd i zrób nastawy podstawowe ,z którego roku masz silniczek ,poprawione były w b7 ,te z b6 często siadają ,możliwe że trafił się wadliwy

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok :polew:

http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html

Siema z Rana.

Wandej Ryju call do mnie po 14.

co za pajac. Opis tak do bani, że się nie chce czytać. Potrzebuje większego do działalności, ale na A4 1,9 by się zamienił :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greg, po nastawach miałem tak, że klapa zamykała się po naciśnięciu ECON, a nie reagowała na zamknięty obieg. Później samo się przestawiło i jest tak, jak opisałem. Silniczek mam z B6. Czyli reklamować go, czy coś się da z tym zwarciem naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok :polew:

http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html

Siema z Rana.

Wandej Ryju call do mnie po 14.

co za pajac. Opis tak do bani, że się nie chce czytać. Potrzebuje większego do działalności, ale na A4 1,9 by się zamienił :facepalm:
 

Fakt, opis kompletnie zniechęca i zaprzecza sam sobie :facepalm: i ten las wykrzykników ... ale auto ładne :]

Edytowane przez s3ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna Pani znowu na sprzedaż. Nawet gość moje zdjęcia dał. I przejechał 1.5kkm przez rok :polew:

http://allegro.pl/sprzedam-audi-a4-b6-kombi-quattro-pb-lpg-warto-i5284292374.html

Siema z Rana.

Wandej Ryju call do mnie po 14.

co za pajac. Opis tak do bani, że się nie chce czytać. Potrzebuje większego do działalności, ale na A4 1,9 by się zamienił :facepalm:

Chętnie bym się z nim zamienił, tylko wcześniej poprzekładał graty z mojej.

Edytowane przez Armi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema . Nom opis po pijaku chyba ktoś pisał :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greg, po nastawach miałem tak, że klapa zamykała się po naciśnięciu ECON, a nie reagowała na zamknięty obieg. Później samo się przestawiło i jest tak, jak opisałem. Silniczek mam z B6. Czyli reklamować go, czy coś się da z tym zwarciem naprawić?

jeśli wyskakuje błąd raczej jest uszkodzony ,najlepiej było by podmienić od kogoś kto na 100% ma sprawny,chyba że klimatronik masz walnięty i takie cuda się dzieją,bo econ wyłącza klimę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zdejmę schowek i raz jeszcze sprawdzę, jak to wszystko działa, ale rano ECON działał poprawnie, a obieg zamknięty odwrotnie. No to będę walczył z silniczkiem, bo to raczej nie jest wina instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie ,możesz psiknąć jakimś kontaktem w piny ,ale stawiam na silniczek, u mnie zostały 2 do wymiany ,resztę mam od b7 ,ostatnio wyskoczył mi błąd od siniczka kierowcy ,skasowałem narazie nie wrócił,a wymieniałem go ok 2lata temu ,ale właśnie też z b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...