Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Mało kto czyta dział kupię, więc jak coś za 1-2 msc będę na kupnie b6 1.9 tdi q avf lub 1.8t q, najlepiej avant. Budżet dosyć wysoki, liczę na dobry stan techniczny. Jak coś to PW. Dzięki i sorry za wtrącanie się z OT ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

Flay bój się Boga :strachliwy: :strachliwy: :strachliwy:

Normalne ciśnienie w avancie quattro z silnikiem 2.5 TDI w oponie o szerokości 235/45/17 to 2,3! Ja przy 235/40/18 nigdy nie pompowałem więcej niż 2,4. Spójrz na wlepę u siebie - im opona szersza i niższy profil tym zalecane ciśnienie jest niższe. Przy profilu 205/55/16 masz 2.7 przy 235/45/17 a więc szerszej oponie - już tylko 2,3.

Ja bym na Twoim miejscu nie pompował więcej niż 2,4, max 2,5. 2,7 BiT nie powinien być znacząco cięższy w stosunku do 2,5 TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michale Suli, wlepka swoje a producent swoje... Jak miałem seessanty u siebie, to stosowałem się do ciśnień , którą producent opon zaleca. Na swojej stronie podawał ciśnienie rzędu 2.8-3.0 bara... To niby zależy od gumy itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie na jaki kolor malować zaciski przy kolorze budy LZ5L? Koła Rotor a heble 320/300.

Zdecydowanie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Fuksja_%28kolor%29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o żółtych kropkach nie zapomnij


szukam Thule ProRide 591 do tego Thule Wing Bar 96x

ma może ktos do sprzedania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Noi masakra . Nic nie idzie . Chyba całą kolumnę będę musiał wywalić bo oczywiście górnych wahaczy nie da się odkręcić :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinałeś kata? Po wycieciu tak słychać. Jak nie to wirnik ociera o obudowę takie luzy ma .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinałeś kata? Po wycieciu tak słychać. Jak nie to wirnik ociera o obudowę takie luzy ma .

Nic właśnie nie wycinałem ale zrobiło się to z dnia na dzień. Cisza i nagle jechałem w kilka dni temu do pracy i słyszę jakby karetka jechała. Przyciszyłem radio i okazało się, że to u mnie pod maską.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej turbo się kończy. Ostatnio miałem taką turbine . Okazało się że łopatki się aż powyginały .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że gdzieś masz dziurę w dolocie, jak mała to nie będzie dymił i na mocy nie wiele odczujesz,a dźwięk się zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przy dziurze w dolocie to chyba bardziej syczenie uciekającego powietrza niż takie gwizdanie jak te czajniki z gwizdkiem na kuchenkę gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko się poddało :) podejzewam krasnoludki w nocy :). Ale za to wykitował lewarek :/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...