Armi 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Zależy jaki błąd - np. jeśli wyskoczył bląd bo odsunąłeś fotel albo demontowałeś fotel, kierownicę etc to tak a jeśli poducha strzeliła zostaje crash data. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 poducha nie strzeliła , tylko po prostu się dzisiaj zaświeciła , jutro podłaczę i zobaczymy co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 sprawdz owtyczkowanie pod fotelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Może być przerwa na kostce jak pisze Dew, może też być wina napinacza pasów. Sprawdź wagiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem? Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety.ale uszczelka między turbiną a kolektorem czy między kolektorem wydechowym a blokiem silnika? Turbina Ci gwizdała tak jak mi? Między kolektorem a blokiem. Ale jak to zaczniesz rozbierac to musisz dac nowe uszczelki wszedzie przy turbinie, kolektorze wydechowym itd.Ja mialem bardziej pisk niz gwizd. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez pajda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 dzieńdo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suli 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Michale Suli, wlepka swoje a producent swoje... Jak miałem seessanty u siebie, to stosowałem się do ciśnień , którą producent opon zaleca. Na swojej stronie podawał ciśnienie rzędu 2.8-3.0 bara... To niby zależy od gumy itp... Im bardziej szeroka opona o niższym profilu, tym bardziej podatna deformacjom przy przepompowaniu. Po prostu wyobla się za bardzo na środku i w skutek jazdy i hamowania bardziej na środku ściera, co skolei powoduje, że na bieżniku robią się "fale", opona zaczyna bić itd. na prawdę nie ma co przesadzać Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Suli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 No właśnie ja mam teraz taki problem, że czuję bicie na kierownicy... Koła wyważone, proste... i boję się o opony, które mają ledwie 2 sezony i dobre ok. 7mm bieżnika Wcześniej zawsze jeździłem na 2,5-2,6b z tego co pamiętam. Teraz obniżyłem ciśnienie z 2,8 do 2,5 i nadal biją lekko. Na 2,8b zrobiłem może z 20km, więc raczej nie miały szans się uszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 baj-de-łej - czytać i przeklinać tego co to ma w planach przepchać: http://autokult.pl/25339,czy-czeka-nas-zakaz-samodzielnych-napraw-i-modyfikacji-wlasnych-aut :facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Siema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 siema... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) No niestety nie da rady podtoczyć dystansów na 10 aby miały kołnierz . Jakie dystanse największe przelotowe bez kołnierza można dać żeby wystawało centrowanie oryginalne? Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Da sie. Ja mam 10 mm z kołnierzem. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 siema z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się