Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy jaki błąd - np. jeśli wyskoczył bląd bo odsunąłeś fotel albo demontowałeś fotel, kierownicę etc to tak a jeśli poducha strzeliła zostaje crash data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

poducha nie strzeliła , tylko po prostu się dzisiaj zaświeciła , jutro podłaczę i zobaczymy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz owtyczkowanie pod fotelem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być przerwa na kostce jak pisze Dew, może też być wina napinacza pasów. Sprawdź wagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Regenerował ktoś turbo od AVF może? Moje turbo dmucha jak należy, auto nie kopci ale dziwnie pogwizduje jak wchodzi na obroty i schodzi z obrotów. Na luzie też słychać taki dziwny ciągły gwizd ale dużo ciszej. Trzeba się wsłuchać. Miał ktoś podobny problem?

Tez miałem gwizd i mechanik mówi ze uszczelka na kolektorze po rozebraniu okazalo sie ze kolektor byl pekniety.
ale uszczelka między turbiną a kolektorem czy między kolektorem wydechowym a blokiem silnika? Turbina Ci gwizdała tak jak mi?

Między kolektorem a blokiem. Ale jak to zaczniesz rozbierac to musisz dac nowe uszczelki wszedzie przy turbinie, kolektorze wydechowym itd.

Ja mialem bardziej pisk niz gwizd.

Edytowane przez pajda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michale Suli, wlepka swoje a producent swoje... Jak miałem seessanty u siebie, to stosowałem się do ciśnień , którą producent opon zaleca. Na swojej stronie podawał ciśnienie rzędu 2.8-3.0 bara... To niby zależy od gumy itp...

Im bardziej szeroka opona o niższym profilu, tym bardziej podatna deformacjom przy przepompowaniu. Po prostu wyobla się za bardzo na środku i w skutek jazdy i hamowania bardziej na środku ściera, co skolei powoduje, że na bieżniku robią się "fale", opona zaczyna bić itd. na prawdę nie ma co przesadzać :cool1:

Edytowane przez Suli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja mam teraz taki problem, że czuję bicie na kierownicy... Koła wyważone, proste... i boję się o opony, które mają ledwie 2 sezony i dobre ok. 7mm bieżnika :angry:

Wcześniej zawsze jeździłem na 2,5-2,6b z tego co pamiętam. Teraz obniżyłem ciśnienie z 2,8 do 2,5 i nadal biją lekko. Na 2,8b zrobiłem może z 20km, więc raczej nie miały szans się uszkodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

baj-de-łej - czytać i przeklinać tego co to ma w planach przepchać:

http://autokult.pl/25339,czy-czeka-nas-zakaz-samodzielnych-napraw-i-modyfikacji-wlasnych-aut

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie da rady podtoczyć dystansów na 10 aby miały kołnierz :). Jakie dystanse największe przelotowe bez kołnierza można dać żeby wystawało centrowanie oryginalne?

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie. Ja mam 10 mm z kołnierzem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...