Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba z kostek a nie MCE :whistling::eusathink:

Jak ta wyciskarka do pinów wygląda?

http://obrazki.elektroda.net/90_1220222895.jpg

I niby jak tym piny się wyciąga :decayed: Nie lepiej szczypcami/srubokrętem?

Obejrzyj te wtyczki a zobaczysz dlaczego wyjmaki a nie śrubokręty, igły i inne cuda.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wie ktoś gdzie znajdę jakieś nazewnictwo + zdjęcia oznaczeń wnętrza, a konkretniej koloru listew itp w B6?

Liste des placages de Décos pour A4 B6-B7 - A4 B7 / A4 B7 Cabriolet - Forums Audi-Passion / La Communauté des Quatre Anneaux

Opublikowano
Kolego Wojtek_A4 jak chcesz to udez do tego goscia , on jest z pod Gorzowa Wlkp..

http://www.aluhar.pl/

Widzialem.

Pytanie tylko jak maluje.

Wolalbym to zrobic u kogos z polecenia niz pozniej bac sie je myc na bezdotykowce z mysla, ze farba odpadnie:grin:

Ja niestety ale Tobie o jego pracy nic powiedziec nie moge , po dluzszych poszukiwaniach w okolicy Gorzowa trafilem na niego i planuje oddac do niego Swoj komplet kolek do kompletnej renowacji.

Z rozmowy z gosciem wiem ze na jego prace dawal mi 12 miesiecy gwarancji , ze farba nie odpadnie , nie bedzie sie luszczyc itp. oraz ze maluje fele metoda "na mokro" na czym to polega nie mam zielonego pojecia.

Za zrobienie 4 kolek 18" wliczajac prostowanie , piaskowanie , odnowa rantow (spawanie i szlifowanie) i koncowe malowanie zazyczyl sobie 600zl

Zadzwonie dzisiaj i podpytam co i jak:wink:

Opublikowano

:hi:

Pomożecie mi coś wycenić? :wink:

Amorki i sprężyny 1BE na tył.

20130428811_zpsc313e359.jpg

Air bagi foteli Sport

20130428809_zps2b864bee.jpg

Manetki z tempomatem, moduł kierownicy oraz taśma pod MF

20130428807_zps65d4f0f2.jpg

20130428806_zps6b6de885.jpg

Opublikowano

ad1

podnosisz samochód do góry , odkręcasz koła , odkręcasz nadkola , odkręcasz amory (dwie śruby na górze na klucz chyba trzynaście nasadowy i jedna na dole chyba klucz 18 najlepiej dwa)

potrzebujesz jeszcze ściągaczy do sprężyn , zakładasz na sprężyny, ściskasz i wyciągasz. I teraz wszystko z na odwrót . Ściskasz sprężyny , wkładasz w miejsce poprzednich , popuszczasz zaciski , przykręcasz amory , przykręcasz nadkola , przykręcasz kołą , opuszczasz samochód i latasz :grin:

ad2.

Ściągasz tylne osłony przednich siedzeń , włóż płaski śrubokręt u góry osłony , lekko podważ żeby weszły ci paluchy , włóż palce i szarpnij do siebie .Osłony trzymają się od góry na trzech zatrzaskach , wystarczy mocniej szarpnąć i jak puszczą to później do góry i wyjdzie .Nie próbuj tego robić od dołu bo połamiesz uchwyty. Jak już ściągniesz osłony to już jest z górki . Pierwsze odepnij aku ale nie musisz , poduchy trzymają się tylko na śrubach na klucz chyba 8-9 nasadowy po dwie śruby na poduchę . Odkręcasz poduchę, przecinasz trytytki (opaski trzymające kable razem) i oddzielasz wiązke od reszty. No a dalej na odwrót . Przykręcasz poduchę , mocujesz wiązkę , zakładasz osłonę i latasz :kox:

Ad3

......za dużo pisania , wszystko jest w warsztacie :grin::wink:

Opublikowano
:polew::polew::polew::polew:
Opublikowano

:shock3:

Ale żeby nie było... nie zrobiłem literówki w moim poście :grin:

Opublikowano

siema elyta :hi:

Opublikowano

ad1

podnosisz samochód do góry , odkręcasz koła , odkręcasz nadkola , odkręcasz amory (dwie śruby na górze na klucz chyba trzynaście nasadowy i jedna na dole chyba klucz 18 najlepiej dwa)

potrzebujesz jeszcze ściągaczy do sprężyn , zakładasz na sprężyny, ściskasz i wyciągasz. I teraz wszystko z na odwrót . Ściskasz sprężyny , wkładasz w miejsce poprzednich , popuszczasz zaciski , przykręcasz amory , przykręcasz nadkola , przykręcasz kołą , opuszczasz samochód i latasz :grin:

ad2.

Ściągasz tylne osłony przednich siedzeń , włóż płaski śrubokręt u góry osłony , lekko podważ żeby weszły ci paluchy , włóż palce i szarpnij do siebie .Osłony trzymają się od góry na trzech zatrzaskach , wystarczy mocniej szarpnąć i jak puszczą to później do góry i wyjdzie .Nie próbuj tego robić od dołu bo połamiesz uchwyty. Jak już ściągniesz osłony to już jest z górki . Pierwsze odepnij aku ale nie musisz , poduchy trzymają się tylko na śrubach na klucz chyba 8-9 nasadowy po dwie śruby na poduchę . Odkręcasz poduchę, przecinasz trytytki (opaski trzymające kable razem) i oddzielasz wiązke od reszty. No a dalej na odwrót . Przykręcasz poduchę , mocujesz wiązkę , zakładasz osłonę i latasz :kox:

Ad3

......za dużo pisania , wszystko jest w warsztacie :grin::wink:

Klucz 21 :decayed:

a i tak sporo za dużo napisałeś :grin:

Opublikowano

:dziura::dziura: oooooooooooo kuwa :doh::doh: to pojechałem :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

będzie dla potomnych a ja chyba przestanę pić ten ruski spirytus :grin:

---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:48 ----------

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::sesese::lol1:

Opublikowano
:dziura::dziura: oooooooooooo kuwa :doh::doh: to pojechałem :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

będzie dla potomnych a ja chyba przestanę pić ten ruski spirytus :grin:

Padlem ze 3 razy:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Opublikowano

dobrze że nie zacząłem pisać o wymianie tego trzeciego zestawu:doh:

:polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

Jak by ktoś chciał upgrade przednich hamulców to mam na stanie:

1. Komplet od S4 B5 tarcze 320mm, zaciski z jażmami i klocki w super stanie, tarcze i klocki po przelocie ok 6K

2. Zaciski z jażmami RS4 B5 pod tarcze 360mm lub 334mm

3. Komplet od S6 C6 tarcze 360mm, zaciski z jażmami i klocki w bdb stanie, klocki jeszcze do polatania około 30-40%

Opublikowano

mógł byś pokazać jakiś pikczer jak wyglądają te tarcze i zaciski rs4 b5 ?

Opublikowano

jutro cyknę fotki

Opublikowano

nie chodzi mi o kupno tylko chciał bym zobaczyć jak wygląda zestaw na przód od rs4 b5 :wink:

Opublikowano
:hi: Frosty paczka wysłana o 9 :decayed:
Opublikowano

mam pytanie odnośnie DIVISIONU , u góry pisze

Warunkiem przystąpienia do B6 DIVISIONU , jest:

- AUDI A4 (S4) B6 nie może być serią (różnice mają być widoczne zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz)

- posiadanie tematu w Dziale "Moja A4 - Audi A4 B6" ,

- dokładny opis wyposazenia autka z modyfikacjami i fotkami ,

- plany modów ,

rozumiem że żeby być w DIVISIONIE trzeba mieć "nie zwykłe" B6 , tylko że nie którzy tam u góry już nie są posiadaczami takowych modeli :whistling:

Opublikowano
nie chodzi mi o kupno tylko chciał bym zobaczyć jak wygląda zestaw na przód od rs4 b5 :wink:

657_RS4_sport_brakes.jpg

Tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...