AndyN Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Chyba z kostek a nie MCE Jak ta wyciskarka do pinów wygląda? http://obrazki.elektroda.net/90_1220222895.jpg I niby jak tym piny się wyciąga Nie lepiej szczypcami/srubokrętem? Obejrzyj te wtyczki a zobaczysz dlaczego wyjmaki a nie śrubokręty, igły i inne cuda.
turzol Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Wie ktoś gdzie znajdę jakieś nazewnictwo + zdjęcia oznaczeń wnętrza, a konkretniej koloru listew itp w B6? Liste des placages de Décos pour A4 B6-B7 - A4 B7 / A4 B7 Cabriolet - Forums Audi-Passion / La Communauté des Quatre Anneaux
Wojtek_A4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Kolego Wojtek_A4 jak chcesz to udez do tego goscia , on jest z pod Gorzowa Wlkp..http://www.aluhar.pl/ Widzialem. Pytanie tylko jak maluje. Wolalbym to zrobic u kogos z polecenia niz pozniej bac sie je myc na bezdotykowce z mysla, ze farba odpadnie:grin: Ja niestety ale Tobie o jego pracy nic powiedziec nie moge , po dluzszych poszukiwaniach w okolicy Gorzowa trafilem na niego i planuje oddac do niego Swoj komplet kolek do kompletnej renowacji. Z rozmowy z gosciem wiem ze na jego prace dawal mi 12 miesiecy gwarancji , ze farba nie odpadnie , nie bedzie sie luszczyc itp. oraz ze maluje fele metoda "na mokro" na czym to polega nie mam zielonego pojecia. Za zrobienie 4 kolek 18" wliczajac prostowanie , piaskowanie , odnowa rantow (spawanie i szlifowanie) i koncowe malowanie zazyczyl sobie 600zl Zadzwonie dzisiaj i podpytam co i jak:wink:
MaxsteRR Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Pomożecie mi coś wycenić? Amorki i sprężyny 1BE na tył. Air bagi foteli Sport Manetki z tempomatem, moduł kierownicy oraz taśma pod MF
miszka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Pomożecie mi coś wycenić? Amorki i sprężyny 1BE na tył. http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428811_zpsc313e359.jpg Air bagi foteli Sport http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428809_zps2b864bee.jpg Manetki z tempomatem, moduł kierownicy oraz taśma pod MF http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428807_zps65d4f0f2.jpg http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428806_zps6b6de885.jpg ad1 podnosisz samochód do góry , odkręcasz koła , odkręcasz nadkola , odkręcasz amory (dwie śruby na górze na klucz chyba trzynaście nasadowy i jedna na dole chyba klucz 18 najlepiej dwa) potrzebujesz jeszcze ściągaczy do sprężyn , zakładasz na sprężyny, ściskasz i wyciągasz. I teraz wszystko z na odwrót . Ściskasz sprężyny , wkładasz w miejsce poprzednich , popuszczasz zaciski , przykręcasz amory , przykręcasz nadkola , przykręcasz kołą , opuszczasz samochód i latasz ad2. Ściągasz tylne osłony przednich siedzeń , włóż płaski śrubokręt u góry osłony , lekko podważ żeby weszły ci paluchy , włóż palce i szarpnij do siebie .Osłony trzymają się od góry na trzech zatrzaskach , wystarczy mocniej szarpnąć i jak puszczą to później do góry i wyjdzie .Nie próbuj tego robić od dołu bo połamiesz uchwyty. Jak już ściągniesz osłony to już jest z górki . Pierwsze odepnij aku ale nie musisz , poduchy trzymają się tylko na śrubach na klucz chyba 8-9 nasadowy po dwie śruby na poduchę . Odkręcasz poduchę, przecinasz trytytki (opaski trzymające kable razem) i oddzielasz wiązke od reszty. No a dalej na odwrót . Przykręcasz poduchę , mocujesz wiązkę , zakładasz osłonę i latasz Ad3 ......za dużo pisania , wszystko jest w warsztacie
MaxsteRR Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ale żeby nie było... nie zrobiłem literówki w moim poście
MaxsteRR Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Pomożecie mi coś wycenić? Amorki i sprężyny 1BE na tył. http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428811_zpsc313e359.jpg Air bagi foteli Sport http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428809_zps2b864bee.jpg Manetki z tempomatem, moduł kierownicy oraz taśma pod MF http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428807_zps65d4f0f2.jpg http://i1284.photobucket.com/albums/a567/MaxsteRRR/20130428806_zps6b6de885.jpg ad1 podnosisz samochód do góry , odkręcasz koła , odkręcasz nadkola , odkręcasz amory (dwie śruby na górze na klucz chyba trzynaście nasadowy i jedna na dole chyba klucz 18 najlepiej dwa) potrzebujesz jeszcze ściągaczy do sprężyn , zakładasz na sprężyny, ściskasz i wyciągasz. I teraz wszystko z na odwrót . Ściskasz sprężyny , wkładasz w miejsce poprzednich , popuszczasz zaciski , przykręcasz amory , przykręcasz nadkola , przykręcasz kołą , opuszczasz samochód i latasz ad2. Ściągasz tylne osłony przednich siedzeń , włóż płaski śrubokręt u góry osłony , lekko podważ żeby weszły ci paluchy , włóż palce i szarpnij do siebie .Osłony trzymają się od góry na trzech zatrzaskach , wystarczy mocniej szarpnąć i jak puszczą to później do góry i wyjdzie .Nie próbuj tego robić od dołu bo połamiesz uchwyty. Jak już ściągniesz osłony to już jest z górki . Pierwsze odepnij aku ale nie musisz , poduchy trzymają się tylko na śrubach na klucz chyba 8-9 nasadowy po dwie śruby na poduchę . Odkręcasz poduchę, przecinasz trytytki (opaski trzymające kable razem) i oddzielasz wiązke od reszty. No a dalej na odwrót . Przykręcasz poduchę , mocujesz wiązkę , zakładasz osłonę i latasz Ad3 ......za dużo pisania , wszystko jest w warsztacie Klucz 21 a i tak sporo za dużo napisałeś
miszka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 :dziura: oooooooooooo kuwa :doh: to pojechałem :polew::polew::polew::polew: będzie dla potomnych a ja chyba przestanę pić ten ruski spirytus ---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:48 ---------- :polew::polew::polew:
Wojtek_A4 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 :dziura: oooooooooooo kuwa :doh: to pojechałem :polew::polew::polew::polew:będzie dla potomnych a ja chyba przestanę pić ten ruski spirytus Padlem ze 3 razy:grin::grin::grin::grin::grin:
miszka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 dobrze że nie zacząłem pisać o wymianie tego trzeciego zestawu:doh: :polew::polew::polew:
Booster Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Jak by ktoś chciał upgrade przednich hamulców to mam na stanie: 1. Komplet od S4 B5 tarcze 320mm, zaciski z jażmami i klocki w super stanie, tarcze i klocki po przelocie ok 6K 2. Zaciski z jażmami RS4 B5 pod tarcze 360mm lub 334mm 3. Komplet od S6 C6 tarcze 360mm, zaciski z jażmami i klocki w bdb stanie, klocki jeszcze do polatania około 30-40%
miszka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 mógł byś pokazać jakiś pikczer jak wyglądają te tarcze i zaciski rs4 b5 ?
miszka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 nie chodzi mi o kupno tylko chciał bym zobaczyć jak wygląda zestaw na przód od rs4 b5
miszka Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 mam pytanie odnośnie DIVISIONU , u góry pisze Warunkiem przystąpienia do B6 DIVISIONU , jest: - AUDI A4 (S4) B6 nie może być serią (różnice mają być widoczne zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz) - posiadanie tematu w Dziale "Moja A4 - Audi A4 B6" , - dokładny opis wyposazenia autka z modyfikacjami i fotkami , - plany modów , rozumiem że żeby być w DIVISIONIE trzeba mieć "nie zwykłe" B6 , tylko że nie którzy tam u góry już nie są posiadaczami takowych modeli
Booster Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 nie chodzi mi o kupno tylko chciał bym zobaczyć jak wygląda zestaw na przód od rs4 b5 Tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się