jozek726 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 - Słucham, dyżurny komisariatu. - Sąsiad z 7 piętra się nachlał i bije żonę! - I co z tego? - Ale on ją gania z siekierą po klatce schodowej! - I co z tego? - Grozi, że nas wszystkich pozabija! - I co z tego? - Ale on namalował sprayem na klatce CHWDP! - Przyjąłem, wysyłam radiowóz.
Booster Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 - Słucham, dyżurny komisariatu.- Sąsiad z 7 piętra się nachlał i bije żonę! - I co z tego? - Ale on ją gania z siekierą po klatce schodowej! - I co z tego? - Grozi, że nas wszystkich pozabija! - I co z tego? - Ale on namalował sprayem na klatce CHWDP! - Przyjąłem, wysyłam radiowóz. z cyklu historia prawdziwa:decayed:
amaradaar Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 a mógłbyś mi przemierzyć nie chodzi mi o kąty mniej więcej gabaryton Jutro, jak mi tam miara wejdzie.... wejdzie wejdzie ---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ---------- żeby wymienić postojówki trzeba wykręcić lampę ? ja dam rade bez jaaaa jakbyśmy mieli rączki jak patyki to też bym dali rade
Marcino87 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 za wcześnie oczerniłem koito naprawiłem :banan:
Artur82 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 za wcześnie oczerniłem koito naprawiłem :banan: co bylo??
Artur82 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 http://s17.postimg.org/qlusaze0r/image.jpg a coś więcej??
Marcino87 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 no widac zasmiedziałe jakieś blaszki korozja ich zjadła ale zalutowałem i hula babka
H4mm3R Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Kolego "Kaju182" kolor dymu to jak by siwy moze bialy ciezko rozruznic. Turbinke tez juz wymienialem w Grudniu ubieglego roku i byla od klubowicza i po przebiegu 5000 km.Po regeneracji glowicy i zamontowaniu jej na silniku , odpalilem autko i wszystko bylo ok zadnych problemow , lekkie telepanie buda ale tez tak mialm przed uszkodzeniem glowicy , chlopaki z ECU-Project zdiagnozowali to jako , ze pompki nadaja sie do wymiany. Od regeneracji glowicy minelo dwa tygodnie i zrobilem juz ponad 1000km i wszystko bylo ok do ostatniej Niedzieli , kiedy to odczas powrotu do domu zobaczylem chmure dymu na postoju i to tylko czasami + ciut dluzsze krecenie rozrusznikiem az silnik zaskoczy i silniejsze telepanie autem. Na nastepny dzien auto po dluzszym postoju dluzej krecilem az zaskoczyl + wieksza chmura za autem a dotego jeszcze gdy przejechalem jakies 20 metrow silnik zgasl. Ponownie go chcialem uruchomic i trwalo to naprawde dlugo a jak juz zaskoczyl to pracowal bardzo nie rowno. Podczas normalnej jazdy poza chmura dymu nic zlego sie nie dzieje , autko przyspiesza bez problemow i to naprawde zwawo (nie deptalem pedalu gazu konkretnie jeszcze gdyz glowica jest jeszcze na dotarciu przez jakies jeszcze 500km) , na postoju silnik nie skacze na obrotach ale jak dzisiaj autko postalo 12 godzin pod firma i chcialem go odpalic po pracy oj to ciezko bylo i dlugo zanim silnik zagadal :facepalm::facepalm: Mam to samo w pon. zaczynam szukać co to może być... A Tobie radzę wyjąć pompki i wymienić te uszczelniacze. Przy okazji odkręć kolektor wydechowy i sprawdź czy gdzieś się nie poci olejem, bo ta chmura to ewidentnie spalony olej. Jak tam będzie sucho to sprawdź turbo od strony wydechu. Pompki sprawdzasz w grupie 013, jak masz wartości powyżej 2,00 to coś jest nie hallo, sprawdź również BIPy w grupie 023.
Marcino87 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Jak się już wyjmie pompki to jeszcze gorzej będzie radzę szukać nowych pompek
amaradaar Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 A to nie Siemian miał korekcje 6.0 i czyścił STP i ogarnęło mu... czy to jednak nie będzie to samo?? albo ja źle kojarzę ---------- Post dopisany at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ---------- Marcino a tym r8 to kiedy można się przejechać
H4mm3R Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Jak się już wyjmie pompki to jeszcze gorzej będzie radzę szukać nowych pompek A to czemu?
fantowski Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Jak się już wyjmie pompki to jeszcze gorzej będzie radzę szukać nowych pompek co TY gadasz... ja wymieniłem uszczelniacze i jest wszystko ok..
Marcino87 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 jak będziesz w okolicy to podleć się pojeździ ---------- Post dopisany at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ---------- a ja kiedyś powyjmowałem i miałem jeszcze gorzej
turzol Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Jak juz jestesmy w temacie uszczelnien na pompkach to ile standardowo kosztuje takie zabieg nie licząc części? Chodzi mi o koszt robocizny wraz z ustawieniem pompek
H4mm3R Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 a ja kiedyś powyjmowałem i miałem jeszcze gorzej Jak ich później nie założyłeś, to niema się co dziwić
amaradaar Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 a ja kiedyś powyjmowałem i miałem jeszcze gorzej Jak ich później nie założyłeś, to niema się co dziwić zapomniał uszczelniaczy włożyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się