Gość Edyta Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. To ze wywazone to nie znaczy ze cos moze byc zle , sprawdz dobrze moze ktorys z odwaznikow sie odkleil , Ja kiedys tez tak mialem ale zmylem go myjka cisnieniowa z felgi na myjni a jak nie to sprawdz czy sa dobrze dokrecone kola , Moj ojcies mial kiedys taki przypadek w jego aucie a mianowicie tu w UK odebralismy auto od mechanika po remoncie silnika po czym mechanik stwierdzil ze musi wymienic lozyska w obu przenich kolach gdyz maja straszne bicie Wspomne tylko ze owy mechanik byl kiedys pracownikiem w BENTLEY-u , pelno zdjec i dyplomow na scianie Po dojechaniu do domu i dobry zastanowieniu sie czy aby to napewno lozyska gdyz jedno z nich bylo wymieniane w polsce po probie ratowania sie kraweznikiem kiedy to Pan traktorzysta wyjechal z podporzadkowanej , tak wiec nie bylo takiej mozliwosci aby lozysko sie skonczylo tak szybko dlatego chwycilismy klucz do kol i dokrecilismy wszystkie szpilki i owe bicie zniknelo na obu kolach Koła odkręcałem i dokręcałem kilka razy, ponadto oczyściłem powierzchnię tarczy i felge na gładko, nic nie pomogło. Jechać wyważyć drugi raz? Fakt, że tylne opony nowe nie są, przednie zresztą też, ale przeca nie są kwadratowe W sumie to najbardziej odczuwalne jest przy 45-50, 140 itd. Na kierownicy drgań nie ma. moje tez tak maja tyle ze prawie jak w f1 po wyscigu sa zjechane juz dosyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 E to u mnie z tyłu jeszcze mięsa jest trochę ponad ogranicznik.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. To ze wywazone to nie znaczy ze cos moze byc zle , sprawdz dobrze moze ktorys z odwaznikow sie odkleil , Ja kiedys tez tak mialem ale zmylem go myjka cisnieniowa z felgi na myjni a jak nie to sprawdz czy sa dobrze dokrecone kola , Moj ojcies mial kiedys taki przypadek w jego aucie a mianowicie tu w UK odebralismy auto od mechanika po remoncie silnika po czym mechanik stwierdzil ze musi wymienic lozyska w obu przenich kolach gdyz maja straszne bicie Wspomne tylko ze owy mechanik byl kiedys pracownikiem w BENTLEY-u , pelno zdjec i dyplomow na scianie Po dojechaniu do domu i dobry zastanowieniu sie czy aby to napewno lozyska gdyz jedno z nich bylo wymieniane w polsce po probie ratowania sie kraweznikiem kiedy to Pan traktorzysta wyjechal z podporzadkowanej , tak wiec nie bylo takiej mozliwosci aby lozysko sie skonczylo tak szybko dlatego chwycilismy klucz do kol i dokrecilismy wszystkie szpilki i owe bicie zniknelo na obu kolach Koła odkręcałem i dokręcałem kilka razy, ponadto oczyściłem powierzchnię tarczy i felge na gładko, nic nie pomogło. Jechać wyważyć drugi raz? Fakt, że tylne opony nowe nie są, przednie zresztą też, ale przeca nie są kwadratowe W sumie to najbardziej odczuwalne jest przy 45-50, 140 itd. Na kierownicy drgań nie ma. To moze wlasnie opona ktoras kiedys tu na forum juz zapytywalem tez bo kumpel mial podobny problem z telepaniem auta podczas jazdy ale na kierownicy nic nie bylo czuc i wkoncu po dokladnym przemysleniu wyszlo , ze kumpel wczesniej zakladal inne opony uzywane i okazalo sie ze jedna z opon byla trachnieta w srodku (oplot sie rozwarstwil) co ciezko bylo zobaczyc patrzac na opone z zewnatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Opony używki fakt, ale przód jest imo w ładnym stanie. Aczkolwiek chyba tył ma gdzieś łatkę wstawioną od wewnętrznej strony opony. No trudno, spróbuje jeszcze na wulkanizacji niech się pomęczą i wyważą jak najlepiej się da, może to coś da chociaż w niewielkim stopniu. Chyba, że felga krzywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Opony używki fakt, ale przód jest imo w ładnym stanie.Aczkolwiek chyba tył ma gdzieś łatkę wstawioną od wewnętrznej strony opony. No trudno, spróbuje jeszcze na wulkanizacji niech się pomęczą i wyważą jak najlepiej się da, może to coś da chociaż w niewielkim stopniu. Chyba, że felga krzywa A ostatnio przypadkiem nie wjechales w jakas w jezdni ? co w naszym kraju jest sztuka nie wjechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Przy hamowaniu nie ma, bo wymieniłem tarcze a wcześniej było bicie Przy przyśpieszaniu bije i przy jednostajnej jeździe. Nie jest tak, że rzuca aż samochodem tylko takie trzęsienie/drganie ale regularne. Najbardziej odczuwalne przy 45-50km/h. ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- Opony używki fakt, ale przód jest imo w ładnym stanie.Aczkolwiek chyba tył ma gdzieś łatkę wstawioną od wewnętrznej strony opony. No trudno, spróbuje jeszcze na wulkanizacji niech się pomęczą i wyważą jak najlepiej się da, może to coś da chociaż w niewielkim stopniu. Chyba, że felga krzywa A ostatnio przypadkiem nie wjechales w jakas w jezdni ? co w naszym kraju jest sztuka nie wjechac Felgi "nowe" od Bizona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Przy hamowaniu nie ma, bo wymieniłem tarcze a wcześniej było bicie Przy przyśpieszaniu bije i przy jednostajnej jeździe. Nie jest tak, że rzuca aż samochodem tylko takie trzęsienie/drganie ale regularne. Najbardziej odczuwalne przy 45-50km/h. A w jakim stanie masz przeguby wewnętrzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Przy hamowaniu nie ma, bo wymieniłem tarcze a wcześniej było bicie Przy przyśpieszaniu bije i przy jednostajnej jeździe. Nie jest tak, że rzuca aż samochodem tylko takie trzęsienie/drganie ale regularne. Najbardziej odczuwalne przy 45-50km/h. A w jakim stanie masz przeguby wewnętrzne? Nie mam pojęcia, patrząc na nie raczej nie sprawdzę tego? Obstawiam, że jeszcze ori przeguby siedzą. Ale to bicie podczas skręcania raczej się nie nasila. Musiałbym sprawdzić na innym kompletnie felg czy też bije. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Przy hamowaniu nie ma, bo wymieniłem tarcze a wcześniej było bicie Przy przyśpieszaniu bije i przy jednostajnej jeździe. Nie jest tak, że rzuca aż samochodem tylko takie trzęsienie/drganie ale regularne. Najbardziej odczuwalne przy 45-50km/h. A w jakim stanie masz przeguby wewnętrzne? Nie mam pojęcia, patrząc na nie raczej nie sprawdzę tego? Obstawiam, że jeszcze ori przeguby siedzą. Ale to bicie podczas skręcania raczej się nie nasila. Musiałbym sprawdzić na innym kompletnie felg czy też bije. Zamien moze kola miejscami , zaloz tyl na przod a przod na tyl i zobaczysz czy cos sie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Przy hamowaniu nie ma, bo wymieniłem tarcze a wcześniej było bicie Przy przyśpieszaniu bije i przy jednostajnej jeździe. Nie jest tak, że rzuca aż samochodem tylko takie trzęsienie/drganie ale regularne. Najbardziej odczuwalne przy 45-50km/h. A w jakim stanie masz przeguby wewnętrzne? Nie mam pojęcia, patrząc na nie raczej nie sprawdzę tego? Obstawiam, że jeszcze ori przeguby siedzą. Ale to bicie podczas skręcania raczej się nie nasila. Musiałbym sprawdzić na innym kompletnie felg czy też bije. Sprawdź czy w ogóle masz osłony całe na tych przegubach... Przeguby wew. nie są skrętne jak zew. i nie są odczuwalne przy skrętach. Skoro wyważali opony a felga była by krzywa to by Ci o tym powiedzieli, bo trudno to przeoczyć na wyważarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Panowie co to może być jak koła biją?Felgi niby wyważone, ostatnio wymieniłem tarcze hamulcowe i dalej czuć bicie.. Co to znaczy "jak koła biją"? Masz bicie cały czas? Przy hamowaniu? Jak przyśpieszasz? Przy hamowaniu nie ma, bo wymieniłem tarcze a wcześniej było bicie Przy przyśpieszaniu bije i przy jednostajnej jeździe. Nie jest tak, że rzuca aż samochodem tylko takie trzęsienie/drganie ale regularne. Najbardziej odczuwalne przy 45-50km/h. A w jakim stanie masz przeguby wewnętrzne? Nie mam pojęcia, patrząc na nie raczej nie sprawdzę tego? Obstawiam, że jeszcze ori przeguby siedzą. Ale to bicie podczas skręcania raczej się nie nasila. Musiałbym sprawdzić na innym kompletnie felg czy też bije. Sprawdź czy w ogóle masz osłony całe na tych przegubach... Przeguby wew. nie są skrętne jak zew. i nie są odczuwalne przy skrętach. Skoro wyważali opony a felga była by krzywa to by Ci o tym powiedzieli, bo trudno to przeoczyć na wyważarce. Osłony na zewnętrznych i wewnętrznych są całe "zdrowe", guma nie jest zmurszała ani popękana. Krzywe półosie? Ale to przecież chyba by całym samochodem rzucało a na zimówkach w sumie to było najmniej odczuwalne, ale w sumie opony tam to nówki sztuki zakładałem No nic, jadę zamienić przód na tył, może będzie się poprawi albo pogorszy i będzie sprawca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Ja obstawiam opone lub wywazenie kol/kola tak jak piszesz zamien kola miejscami i bedziesz wiedzial co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Tył na przód, lewa na prawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 zmień koła na inne i zobacz czy jest tak samo.. jak będzie dalej tak samo to zaczniesz grzebać gdzie indziej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Tył na przód, lewa na prawa? Narazie zamien tylko przod na tyl a tyl na przod abys sie dowiedzial czy po zmianie dalej sa odczuwalne jakies wibracje/telepanie na przodzie auta czy tez nie. Jak telepanie z przodu ustanie to wtedy wizyta u wulkanizatora i niech zdejmie te opony ktore byly na przodzie i dobrze je obejrzy od srodka itp. ---------- Post dopisany at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany at 17:45 ---------- zmień koła na inne i zobacz czy jest tak samo.. jak będzie dalej tak samo to zaczniesz grzebać gdzie indziej:wink: Tez dobra rada ale jak zalozy inny zestaw kol i telepanie zniknie to i tak nie bedzie wiedzial , ktore kolo jest wadliwe i bedzie musial targac wszystkie 4 do wulkanizacji na dobry przeglad a jak zamieni tylko przod na tyl i telepanie ustanie to bedzie wiedzial ze cos jest nie ta z oponami , ktore byly na przodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 ale przynajmniej będzie wiedział że to koła.. ja bym tak zrobił a pozniej sprawdzalbym parami koleczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Goodyear Eagle F1 Conti SportContact 3 Michelin Pilot Sport Pirelli PZero rosso które polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 ja mam pirelli zero rosso od roku i moge powiedziec ze w deszczu czy na suchej nawierzchni daja rade:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się