turzol Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Pozdrowka z cro dla B6 maniakow Dzisiaj mialem full gacie bo ostro przypalilem sprzeglo wjezdzajac na 1700 m npm ale ostatecznie Q mi dupe uratowalo
jozek726 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox:
turzol Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox: Szczegolnie mijanki na milimetry za***isty podjazd
Marcino87 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 W cronach jestes ? Sent from my телефон
jozek726 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox: Szczegolnie mijanki na milimetry za***isty podjazd Widok z gory rekompensuje wszystko
tomcrack27 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 http://imageshack.com/scaled/large/694/xx8d.jpg
AndyN Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox: Co to dokładnie za miejsce?
marcin9680 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Siemanko wszystkim Pany jak zakladam FMIC:hi: to potrzebuje zostawic ten tzw. "tlumik szmerow" czarne pudelko po stronie turbiny , ktore jest polaczone z orurowaniem IC ? Potrzebne to wogole i do czego to sluzy ?
daniels Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Siemanko wszystkim Pany jak zakladam FMIC:hi: to potrzebuje zostawic ten tzw. "tlumik szmerow" czarne pudelko po stronie turbiny , ktore jest polaczone z orurowaniem IC ? Potrzebne to wogole i do czego to sluzy ? ja tego nie mam,bez tego ponoć jest ponoć głosniejszy dolot ale nie zuważyłem tego
jozek726 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 też tam wjeżdżałem ostatnio, wrażenia bezcenne :kox: Co to dokładnie za miejsce? https://www.google.pl/search?q=g%C3%B3ra+%C5%9Bw.+jure+chorwacja&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.51773540,d.bGE,pv.xjs.s.en_US.jkEW54nYU50.O&biw=1600&bih=775&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=s6osUsevB4GihgepjIFY ---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Pozdrowka z cro dla B6 maniakow http://img.tapatalk.com/d/13/09/08/gaja6eva.jpg Dzisiaj mialem full gacie bo ostro przypalilem sprzeglo wjezdzajac na 1700 m npm ale ostatecznie Q mi dupe uratowalo
marcin9680 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Siemanko wszystkim Pany jak zakladam FMIC:hi: to potrzebuje zostawic ten tzw. "tlumik szmerow" czarne pudelko po stronie turbiny , ktore jest polaczone z orurowaniem IC ? Potrzebne to wogole i do czego to sluzy ? ja tego nie mam,bez tego ponoć jest ponoć głosniejszy dolot ale nie zuważyłem tego aha ok dzieki , znaczy sie smietnik.
Marcino87 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza Sent from my телефон
MARCIN607 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 ma kto tempomat na zbyciu? jak tak pw
jozek726 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Ewry bady jozek ta Twoja furka to malina jest zajebiaszcza Sent from my телефон dzięki do Twojej jej jeszcze sporo brakuje
Fr0styyy. Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Panowie pomóżcie z tym nieszczęsnym VAGiem... VCDS Lite łączy się normalnie z samochodem, ale w blokach pomiarowych tylko pierwsze pole pokazuje poprawnie np. obr silnika a reszta pokazuje jako N/A zamiast wartości np. 12.4V. Poza tym klikając np. test wskaźników klikam start i jest od razu end a nic się nie zmieniło np. przy teście licznika... Kiedyś działało to bez zająknięcia dlatego pytam co mogło się zrobić. Przy teście połączenia w ustawieniach zawsze wychodzi "Proor". Na VAG 312 / 504 wszystko pokazuje prawidłowo aczkolwiek nie da się zrobić testu zegarów, żadnych adaptacji itd. bo "pokazuje" że jest "niezarejestrowany" mimo, że "jest prawidłowo". Nawet wskazówek od licznika nie mogę poprawnie ustawić po zmianie
marcin9680 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 dokładnie,jakie turbo wkładasz? Jak dobrze pamietam oznaczenie to GTB2260VK z 3.0 TDi
Flyer Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Pobity Forumowicz zdewastowane Subaru! Na Summer Cars Party!! - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum za takie zachowanie powinno sie durnia z forum wywalic:facepalm: Też mam takie zdanie memory five-wladi i wszystko jasne:) jak juz cos komentujecie, to najpierw zajrzyjcie pod link, bo najwyrazniej go nawet nie otworzyliscie.
Fr0styyy. Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Pobity Forumowicz zdewastowane Subaru! Na Summer Cars Party!! - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum za takie zachowanie powinno sie durnia z forum wywalic:facepalm: Też mam takie zdanie memory five-wladi i wszystko jasne:) jak juz cos komentujecie, to najpierw zajrzyjcie pod link, bo najwyrazniej go nawet nie otworzyliscie. Ano prawda.
wladi Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Jak bym go nie przeczytał to bym się nie wypowiadał a w dalszej rozmowie wynika że to koleś z klubu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się