turzol Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ta, blaszki będą droższe niż zaciski A jarzma? Jarzma mam w komplecie. 240pln za kpl zaciskow z jarzmami po przelocie 35tys km.
H4mm3R Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ta, blaszki będą droższe niż zaciski A jarzma? Jarzma mam w komplecie. 240pln za kpl zaciskow z jarzmami po przelocie 35tys km. Zajedwabista cena
turzol Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ta, blaszki będą droższe niż zaciski A jarzma? Jarzma mam w komplecie. 240pln za kpl zaciskow z jarzmami po przelocie 35tys km. Zajedwabista cena Rzeklbym cena srednia allegrowa. Po 80-100pln/szt juz lataja
H4mm3R Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ta, blaszki będą droższe niż zaciski A jarzma? Jarzma mam w komplecie. 240pln za kpl zaciskow z jarzmami po przelocie 35tys km. Zajedwabista cena Rzeklbym cena srednia allegrowa. Po 80-100pln/szt juz lataja Zaciski są te same co przy 320, ale inne jarzmo. Więc 100zl za zacisk z jarzmem z S4 to nie chce mi się wierzyć.
KANAL Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Mam kilka problemow z autem od POCAS'a. Tutaj prawie kazdy reza nalogowo wiec moze Wy cos podpowiecie. POCAS zmienial modul swiatel od tego z B7 w wersji HIGH, przelacznik swiatel zostal stary z B6 bez zadnej literski na koncu i bez funkcji AUTO (LOW). Niestety nie mam przeciwmgielnych przod i tyl. Dokladniej problem opisal bystry_p (ogarnia mi samochod) pod linkiem: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/index76.html#post3852810 , strona 76, post 1878 Drugi problem to brak linii CAN w zlaczu diagnostycznym. Kupilem VCDSa 11.11.3 - zainstalowany prawidlowo - zarejestrowany, laczy sie z samochodem ale tylko po linii K. Przy CAN'ie w OPTIONS, TEST mam tylko napis QUESTIONABLE - po wybebeszeniu gniazda OBD okazuje sie ze nie dochodza tam zadne kable linii CAN. Problem opisany pod tym linkiem: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/brak-polaczenia-can-gniazdo-obd-2-a-290727/ Z gory dzieki za zainteresowanie. Temat o aucie zaloze w wolnej chwili.
turzol Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ta, blaszki będą droższe niż zaciski A jarzma? Jarzma mam w komplecie. 240pln za kpl zaciskow z jarzmami po przelocie 35tys km. Zajedwabista cena Rzeklbym cena srednia allegrowa. Po 80-100pln/szt juz lataja Zaciski są te same co przy 320, ale inne jarzmo. Więc 100zl za zacisk z jarzmem z S4 to nie chce mi się wierzyć. Jarzmo + zacisk pod 345mm, i to przykład pierwszy z brzegu.bo jest tego opór Audi A6 C6 4F zacisk prawy przedni przód hamulcowy (3616984444) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
H4mm3R Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 ta, blaszki będą droższe niż zaciski A jarzma? Jarzma mam w komplecie. 240pln za kpl zaciskow z jarzmami po przelocie 35tys km. Zajedwabista cena Rzeklbym cena srednia allegrowa. Po 80-100pln/szt juz lataja Zaciski są te same co przy 320, ale inne jarzmo. Więc 100zl za zacisk z jarzmem z S4 to nie chce mi się wierzyć. Jarzmo + zacisk pod 345mm, i to przykład pierwszy z brzegu.bo jest tego opór Audi A6 C6 4F zacisk prawy przedni przód hamulcowy (3616984444) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
domin79 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Mam kilka problemow z autem od POCAS'a. Tutaj prawie kazdy reza nalogowo wiec moze Wy cos podpowiecie. POCAS zmienial modul swiatel od tego z B7 w wersji HIGH, przelacznik swiatel zostal stary z B6 bez zadnej literski na koncu i bez funkcji AUTO (LOW). Niestety nie mam przeciwmgielnych przod i tyl. Dokladniej problem opisal bystry_p (ogarnia mi samochod) pod linkiem: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/index76.html#post3852810 , strona 76, post 1878 Drugi problem to brak linii CAN w zlaczu diagnostycznym. Kupilem VCDSa 11.11.3 - zainstalowany prawidlowo - zarejestrowany, laczy sie z samochodem ale tylko po linii K. Przy CAN'ie w OPTIONS, TEST mam tylko napis QUESTIONABLE - po wybebeszeniu gniazda OBD okazuje sie ze nie dochodza tam zadne kable linii CAN. Problem opisany pod tym linkiem: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/brak-polaczenia-can-gniazdo-obd-2-a-290727/ Z gory dzieki za zainteresowanie. Temat o aucie zaloze w wolnej chwili. B6 nie chodzi po canach tylko po lini-k:wink:
KANAL Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 OK. O tym juz poczytalem... problem pozostaje ze swiatlami: - nie mam przeciwmgielnych (bezpieczniki sprawdzone, przejscia z MCE i do MCE sprawdzone) - nie moge wylaczyc automatycznego wlaczania swiatel po zaplonie (szkoda mi przetwornic, zarnikow i aku).
domin79 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 na zwykłym włączniku mozesz mieć takie jaja , zakładaj z literką D , poprzekładaj piny i powinno ruszyć
KANAL Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 OK. A jest jakies kodowanie sterownika MCE z B7 (z koncowka L) tak zeby wylaczyc teoretycznie swiatla skandynawskie? Bo w wersji LOW bylo to proste... tutaj jak nie zakoduje sterownika to i tak swiatla swieca sie non stop.
domin79 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Kodowanie MCE w nadwoziu B7 ?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – Bi-ksenon z DLR 3 – Bi-ksenon bez DLR 4 – Bi-ksenon z DLR (oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy
Patryś Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Potrzebuje wiedziec pilnie jaki poczatek rejki albo z jakich okolic jest fantowski bo przejezdzalem przed chwila kolo b6 takiej jak jego albo bardzo podobnej na SMY blachach.
KANAL Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Kodowanie MCE w nadwoziu B7?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – Bi-ksenon z DLR 3 – Bi-ksenon bez DLR 4 – Bi-ksenon z DLR (oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy To znalazlem. Przy MCE LOW przy reflektorach bylo proste kodowanie - Kraje Skandywaskie (i tutaj swiecily swiatla non stop) - przy kazdym innym nie swiecily - a u mnie jak nie zakoduje tak zawsze swiatla zalaczaja sie po stacyjce.
domin79 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Zmien wlacznik swiatel a na dodatek pewmlnie brakuje kabelka z pinu bodajrze 3 wlacznika swiatel do 30 w mce Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- do 32 w mce ma byc:wink:
serfin Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Zanim wystawie na allegro i w dziale sprzedam spytam tutaj chce ktos 2 kompletne japonskie przetwornice Koito z toyoty avensis D2S na mod do lamp B6? Wowczas najtansze zarniki z allegro i koniec strachu ze przetwornice padna bo ten ori szit Valeo montowany w fabrykach audi to wielka pomylka.
serfin Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Dawac swoje propozycje na PW. Mialem wstawiac u siebie ale zabieram sie juz kilka miesiecy do tego, sprzedaje bo kasa pilnie potrzebna
mateusz16 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Witam wszystkich, mam pytanie. Czy po przesiadce z felg 15 calowych na felgi 17 calowe i odwrotnie (na zime) trzeba ustawiać lampy? Na 17 calowych samochód stoi wyżej bo nie mam jeszcze zamontowanych springów -30mm ?
daniels Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Witam wszystkich, mam pytanie. Czy po przesiadce z felg 15 calowych na felgi 17 calowe i odwrotnie (na zime) trzeba ustawiać lampy? Na 17 calowych samochód stoi wyżej bo nie mam jeszcze zamontowanych springów -30mm ?a jakim cudem stoi wyżej? no chyba że opony masz wyższe,napisz rozmiar 15 i 17 to się policzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się