Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.

po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia :kwasny:

Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc.

:hi:

moze mata poszla :whistling:

Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Może wiązka w drzwiach się przetarła?

Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo.

Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm?

Opublikowano
Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.

po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia :kwasny:

Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc.

:hi:

moze mata poszla :whistling:

Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ?

Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad.

Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty

Sent from my телефон

---------- Post dopisany at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:44 ----------

Może wiązka w drzwiach się przetarła?

Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo.

Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm?

A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony

Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ?

Sent from my телефон

Opublikowano
Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.

po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia :kwasny:

Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc.

:hi:

moze mata poszla :whistling:

Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ?

Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad.

Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty

Sent from my телефон

ok kumam kolego co piszesz a jak sprawdzic ten obwod maty grzewczej ?

Opublikowano
Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.

po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia :kwasny:

Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc.

:hi:

moze mata poszla :whistling:

Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ?

Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad.

Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty

Sent from my телефон

ok kumam kolego co piszesz a jak sprawdzic ten obwod maty grzewczej ?

Miernikiem.

Sent from my телефон

Opublikowano
Pany co moze byc powodem , ze jedno z lusterek bocznych przestalo grzac ? Drugie lusterko grzeje normalnie , tylna szyba rowniez , elektryczna regulacja lusterek dziala w obu lusterkach.

po wyjeciu szkla sprawdzilem przewody probnikiem do pradu i na zadnym z nich nie ma napiecia :kwasny:

Ktos sie orientuje co to moze byc ? prosze o pomoc.

:hi:

moze mata poszla :whistling:

Jo ok zgodzil bym sie z Toba kolego ale dlaczego na zadnym z dwoch kabelkow podlanczanych do maty grzewczej w szkle nie ma napiecia ?

Bo jest obwod otwarty. Jak sie zamknie obwod szklem to wtedy podaje prad.

Sprawdz obwod szkla lusterka tej maty

Sent from my телефон

ok kumam kolego co piszesz a jak sprawdzic ten obwod maty grzewczej ?

Miernikiem.

Sent from my телефон

:eusathink: ok bede cos dzialal , biegly w operowaniu miernikiem nie jestem ale zobacze moze sie uda sprawdzic :thumbup1:

Opublikowano
]
Może wiązka w drzwiach się przetarła?

Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo.

Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm?

A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony

Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ?

Sent from my телефон

VAGa nie podpinałem, bo nie mam jak (brak baterii w lapku), zresztą nie wiem, czy bym się połączył swoim kablem :kwasny:

Tak w ciemno to tylko filtr paliwa wymienić można na szybko no nie? Może coś z kątem wtrysku? On tak od dawna miał, ale dzisiaj rano już kompletnie padł. Rano odpalił, pochodził z 10 minut i zdechł.

Jak odpala to nie zauważyłem żeby kopcił.

Opublikowano
]
Może wiązka w drzwiach się przetarła?

Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo.

Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm?

A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony

Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ?

Sent from my телефон

VAGa nie podpinałem, bo nie mam jak (brak baterii w lapku), zresztą nie wiem, czy bym się połączył swoim kablem :kwasny:

Tak w ciemno to tylko filtr paliwa wymienić można na szybko no nie? Może coś z kątem wtrysku? On tak od dawna miał, ale dzisiaj rano już kompletnie padł. Rano odpalił, pochodził z 10 minut i zdechł.

Jak odpala to nie zauważyłem żeby kopcił.

No trzeba podlaczyc bez tego nie ma co zgadywac.

Sent from my телефон

Opublikowano
]
Może wiązka w drzwiach się przetarła?

Btw. jest Sharan 1.9TDI w automacie, nie chce kompletnie palić. Trzeba kręcić 30 sekund bez przerwy, odpali na 7-8 sekund i gaśnie. Potem znowu 30 sekund kręcenia i to samo.

Przebieg niby realny 190kkm. Mnie to jakoś wygląda jakby paliwo nie dochodziło, hmm?

A zapowietrza sie. Jak odpali chodzi rowno czy go telepie jak by byl zapowietrzony

Jak z foltrem paliwa pod caga podpinany ?

Sent from my телефон

VAGa nie podpinałem, bo nie mam jak (brak baterii w lapku), zresztą nie wiem, czy bym się połączył swoim kablem :kwasny:

Tak w ciemno to tylko filtr paliwa wymienić można na szybko no nie? Może coś z kątem wtrysku? On tak od dawna miał, ale dzisiaj rano już kompletnie padł. Rano odpalił, pochodził z 10 minut i zdechł.

Jak odpala to nie zauważyłem żeby kopcił.

Ja podobne cyrki mialem z odpalaniem jak mi kompletnie padl pompowtrysk czyli tez dlugo trzeba bylo krecic az zaskoczyl i czasami silnik pochodzil pare minut i gasl. A moze to pompa vacum :eusathink:

Opublikowano

Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a?

Opublikowano
Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a?

Ja to VAGiem 312 robiłem :wink:

Opublikowano
Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a?

Ja to VAGiem 312 robiłem :wink:

I wszystko ładnie pięknie?? Daj namiar na taki kabelek :whistling:

Opublikowano
Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a?

Znaczy chcesz ja zakodowac? Do Stony nie możesz jechac?whistling:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a?

Ja to VAGiem 312 robiłem :wink:

I wszystko ładnie pięknie?? Daj namiar na taki kabelek :whistling:

mam taki kabelek do sprzedania

Opublikowano

Co z tymi zaciskami ? :decayed:

Opublikowano
[

Wg mnie to żaden sline i zaniedbany w środku na więcej niż 250tkm. Jak chcesz mieć sline to trzeba prosić o zdj nalepki w bagażniku czyż nie? :wink:

Przecież widać na fotkach, że S-line wewn

jest s-line wewnetrzny takiego szukam

poprosilem o zdjecie wlepny

Opublikowano
Do b6 żeby obsłużyć mf z b7 trza juz vcds-a?

Znaczy chcesz ja zakodowac? Do Stony nie możesz jechac?whistling:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Trza się coś tsm nauczyć dłubać.

Opublikowano
[

Wg mnie to żaden sline i zaniedbany w środku na więcej niż 250tkm. Jak chcesz mieć sline to trzeba prosić o zdj nalepki w bagażniku czyż nie? :wink:

Przecież widać na fotkach, że S-line wewn

jest s-line wewnetrzny takiego szukam

poprosilem o zdjecie wlepny

Poka:naughty:
Opublikowano
[

Wg mnie to żaden sline i zaniedbany w środku na więcej niż 250tkm. Jak chcesz mieć sline to trzeba prosić o zdj nalepki w bagażniku czyż nie? :wink:

Przecież widać na fotkach, że S-line wewn

jest s-line wewnetrzny takiego szukam

poprosilem o zdjecie wlepny

Poka:naughty:

czekam na odp

---------- Post dopisany at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ----------

mmmmm takie wyposazenie by mi pasowalo

klubowy???

Audi A4 26500.00 PLN. Łódź - otoMoto.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...