Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie klapa gaszaca zostaje.

Np tak

73b547142469b15e3d0d5dcebc6fe87c.jpg

1 to blaszka, zaślepka z otworkiem 9 jeżeli bez grzebania w kompie, lub pełna w autach przed 2003 lub po ale po modyfikacji kompa.

Edytowane przez POWER-KRIS
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zaslepisz go ori podkładkami z aso i usuwasz w programie lub ograniczasz w adaptacjach.

No tak ale mowa tu o usuwaniu razem z klapą gaszącą? Czy jak?

Nie polecam usuwania klapy gaszącej. Bez niej przy gaszeniu silnika będzie trzęsło silnikiem. Zaślepiasz podkladkami tylko przy rurce od kolektora wydechowego do zaworu EGR. Można tą rurkę całkiem wywalić stosując 2 podkładki.

Opublikowano

Kaju teraz mam leda ale i tak karty 2 giga hulaja bo jakoś nie chce mi się zmieniać ;)

memory five wladi i wszystko jasne :-)

Opublikowano

Dzięki za pomoc, tak zrobię w takim razie. A macie może jakiś pomysł gdzie leży przyczyna. Jeździłem z odpiętym wężykiem od egr-a i wszystko cacy, nie kopci. Ale dzisiaj zaślepiłem ten wężyk śrubką i znowu zaczął kopcić.

Opublikowano

Aa jak ten egr wylaczyc vagiem? Czy po zaslepieniu egr i kolektora trzeba jesCze jakies wezyki zaslepiac?

Opublikowano

Vagiem nie wyłączysz tylko ograniczysz jego działanie. Jak chcesz wylaczyc to do tunera trza sie udać :wink:

Opublikowano

To jak wyglada i co daje samo zaslepienie (wywalenie rurki miedzy egr-kolektot)? Potym tak czy siak trza sie spotkac z tjunerem ?

Opublikowano

To ze jak masz uszkodzony zawor egr i przepuszcza spaliny to wylaczenie go w programie da to ze nie beda sie wyświetlały bledy a spaliny i tak beda szły w dolot. Trzeba go jeszcze fizycznie zaslepic

Opublikowano

To ze jak masz uszkodzony zawor egr i przepuszcza spaliny to wylaczenie go w programie da to ze nie beda sie wyświetlały bledy a spaliny i tak beda szły w dolot. Trzeba go jeszcze fizycznie zaslepic

Szlifierka_k__to_4dc51e7ac3c7a.jpg

Opublikowano (edytowane)

Kumam tylko chcialbym to przeprowadzic. Mam juz ori uszczelki i zaslepki. Potrzebuje jedynie potwierdzenie czy to jak chce przeprowadzic cala operacje ma sens i czy zda egzamin. Mianowicie, wyciagam egr, moze tez kolektot i poddaje je gruntownemu czyszczeniu. Zakladam zpowrotem tylko juz bez rurki a zaslepionym egerem i kolektorem. Co potem? Tuner -> odrazu czy mozna z tym jezdzic narazie bez zmiany programu? Czy trzeba dodatkowo zaslepiac jakoes dwie rurki bo poczytalem troche i niektorzy to uskuteczniaja.

Edytowane przez matibati2
Opublikowano

Narazie możesz na tym jeździć. Niektórym wywala błędy po samym zaślepieniu niektórym nie. Musisz sprawdzić.

Opublikowano

Kaju powiedz tak szczerze... Owijałeś się już tym streczem i wyskakiwałeś na miasto cały czarny? :decayed:

Opublikowano

trzyma sympatycznie [emoji6]

Opublikowano

Siemka, kupiłem przednie hamulce od A6 C6 3.0, 345mm x 30 tarcza, zacisk jak S4 B6. Między hamulcami z S4 różnią się tylko osadzeniem tarczy. Przypasuje to do zwykłej B6? :kox:

Opublikowano

Jaworek czekam na pw ;)

Opublikowano

Jaworek czekam na pw ;)

Muszę zerknąć na magazyn, mam tam ze 20szt takich pomp i odczuwam wrażenie, że któraś tam miała takowe oznaczenie jak potrzebujesz ^_^

Opublikowano

to oblukaj tam dobrze bo jest mi potrzebne na już.... Czekam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...