Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Domin to nie kolega ;)

Sent from my Iphone 6

uuu przesadził ktoś...ale przyjedzie koza do woza :D

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
:hi: ufff pierwsza godzina w robocie strzeliła :/
Opublikowano

:hi: Siemanko Panowie i Panie

Opublikowano

Wersja stop start skoda Felicja 97 rok

6d1a970a8537143afc771a94ae04e41a.jpg

Opublikowano

:hi:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Andrzeju kiedy wysylka zestawu do BRD? Bo chce auto oddac do warsztatu na regeneracje pompy oleju i zblokowany jestem :/

Opublikowano

:hi::hi:

Na zimnym silniku na VAGu pokazuje mi takie temperatury:

paliwa 0,9 st

powietrza 2,7 st - i podobnie było na dworzu, ok 2-3st

cieczy chł. 4,5 st

Gdzieś doczytałem, że te wartości powinny być zbliżone. Dodatkowo w sekcji 17 czujnik temp cieczy pokazuje 3 st. Troszkę duże różnice.

Wyskoczył tez błąd

01039 coolant temp sensor G2

30-10 open or short to plus - intermittent

Po dłuższym postoju na odpalonym silniku obroty skaczą z 882 na 863, buda drży i dziwne stuki dochodzą z komory silnika. Po chwili ustaje na kilkanaście sekund, po czym powtórk.

Może to być walnięty czujnik płynu? Wymieniałem na ori 3 lata temu - może już jego czas?

Opublikowano

Pany który aku będzie lepszy do AVF-a :

1. Bosch S4 72Ah 680A

2. CENTRA Futura 72Ah 720A

Szukam aku tak do 300zł.

Opublikowano

:hi::hi:

Na zimnym silniku na VAGu pokazuje mi takie temperatury:

paliwa 0,9 st

powietrza 2,7 st - i podobnie było na dworzu, ok 2-3st

cieczy chł. 4,5 st

Gdzieś doczytałem, że te wartości powinny być zbliżone. Dodatkowo w sekcji 17 czujnik temp cieczy pokazuje 3 st. Troszkę duże różnice.

Wyskoczył tez błąd

01039 coolant temp sensor G2

30-10 open or short to plus - intermittent

Po dłuższym postoju na odpalonym silniku obroty skaczą z 882 na 863, buda drży i dziwne stuki dochodzą z komory silnika. Po chwili ustaje na kilkanaście sekund, po czym powtórk.

Może to być walnięty czujnik płynu? Wymieniałem na ori 3 lata temu - może już jego czas?

Panowie, tylu speców na forum i cisza, co jest???? :)

Opublikowano
Nie jest za duży? W oryginale był 72Ah, alternator podoła?

sprawdź jaki masz alternator, u mnie przy alku 140A, mam S5 100Ah,

ori było 95Ah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...