Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

:hi::hi:

Na zimnym silniku na VAGu pokazuje mi takie temperatury:

paliwa 0,9 st

powietrza 2,7 st - i podobnie było na dworzu, ok 2-3st

cieczy chł. 4,5 st

Gdzieś doczytałem, że te wartości powinny być zbliżone. Dodatkowo w sekcji 17 czujnik temp cieczy pokazuje 3 st. Troszkę duże różnice.

Wyskoczył tez błąd

01039 coolant temp sensor G2

30-10 open or short to plus - intermittent

Po dłuższym postoju na odpalonym silniku obroty skaczą z 882 na 863, buda drży i dziwne stuki dochodzą z komory silnika. Po chwili ustaje na kilkanaście sekund, po czym powtórk.

Może to być walnięty czujnik płynu? Wymieniałem na ori 3 lata temu - może już jego czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest za duży? W oryginale był 72Ah, alternator podoła?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi::hi:

Na zimnym silniku na VAGu pokazuje mi takie temperatury:

paliwa 0,9 st

powietrza 2,7 st - i podobnie było na dworzu, ok 2-3st

cieczy chł. 4,5 st

Gdzieś doczytałem, że te wartości powinny być zbliżone. Dodatkowo w sekcji 17 czujnik temp cieczy pokazuje 3 st. Troszkę duże różnice.

Wyskoczył tez błąd

01039 coolant temp sensor G2

30-10 open or short to plus - intermittent

Po dłuższym postoju na odpalonym silniku obroty skaczą z 882 na 863, buda drży i dziwne stuki dochodzą z komory silnika. Po chwili ustaje na kilkanaście sekund, po czym powtórk.

Może to być walnięty czujnik płynu? Wymieniałem na ori 3 lata temu - może już jego czas?

Panowie, tylu speców na forum i cisza, co jest???? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest za duży? W oryginale był 72Ah, alternator podoła?

sprawdź jaki masz alternator, u mnie przy alku 140A, mam S5 100Ah,

ori było 95Ah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju kiedy wysylka zestawu do BRD? Bo chce auto oddac do warsztatu na regeneracje pompy oleju i zblokowany jestem :/

Zakładasz kolego kompletne sprzęgło BRD?? Pasuje ono bez problemu do AVF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:beach:


Andrzeju kiedy wysylka zestawu do BRD? Bo chce auto oddac do warsztatu na regeneracje pompy oleju i zblokowany jestem :/

Zakładasz kolego kompletne sprzęgło BRD?? Pasuje ono bez problemu do AVF?

kolego nie w temacie chyba jestes,sprzeglo jest do innego auta b7.wypowiem sie za Daniela ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest za duży? W oryginale był 72Ah, alternator podoła?

Ori miałem 80ah więc taki kupiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiozła dzisiaj ;)

f45f48d2c5027aae61c7490bd8cf2ebf.jpg

Sent from my Iphone 6

Lampiszon Ci paruje :kwasny:

Taaa - wyrwal jakas dziewke i pucowal na masce az lampa zaparowala - a widziales jak maske wygnietli - az szpachla popekala w obrys :wink:

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...