Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A zwrotnica prosta ?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kierownice już mam z tego co wiem potrzebuje tylko taśmę bo mam już tempomat wtedy chyba modułu nie trzeba zmieniać z tego co słyszałem ale nie wiem dokładnie.

Ta pupa :decayed: Tez mam teraz tempomat i pod multi. Ale musi być moduł obsługujący multi z b7. Chyba tylko ten q daje radę ale na pewno nie wiem :mysli:

Spoko dzięki za pomoc[br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 20:41_________________________________________________Panowie a ma ktoś namiary na jakieś sprężyny -40 na tył do avanta b6 Ośka :cool1:

kolego mam na tył ale weiteca -30

Właśnie chciał bym trochę niżej bo teraz mam na 1be juz około -25 a to do 18" za mało.
Opublikowano

chlopaki mam bebechy lusterek s4 b6 czyli fotochromy z tym ze prawy jest łamany lewy nie plus mechanizm elektrycznie składanych ja mam tylko obudowy :decayed: co kto chce zapraszam na pw ale tani nie bede :wink4:

Opublikowano

przyciemniajac szyby folie klei sie od wewnetrznej strony prawda :?:

Opublikowano

przyciemniajac szyby folie klei sie od wewnetrznej strony prawda :?:

TAK a jak to sobie inaczej wyobrażasz
Opublikowano

w awx z 2001r seryjnie byly pompki AL :?:

Opublikowano

pytam bo gdzies na jakims forum tak przeczytalem ze byly AL albo BA

Opublikowano

Panowie a ma ktoś namiary na jakieś sprężyny -40 na tył do avanta b6 Ośka :cool1:

Zastanawiam się czy nie puścić swojego kompletu H&R -40mm, całkiem możliwe, że w komplecie z amorkami Monroe Reflex...

wracasz do serii 1BE ?

Nie - raczej kombo Weitec + ReFlex ale dla zwykłego zawieszenia...

Opublikowano

pytam bo gdzies na jakims forum tak przeczytalem ze byly AL albo BA

ja w AWX mam POMPKI Q

Opublikowano

Panowie a ma ktoś namiary na jakieś sprężyny -40 na tył do avanta b6 Ośka :cool1:

Zastanawiam się czy nie puścić swojego kompletu H&R -40mm, całkiem możliwe, że w komplecie z amorkami Monroe Reflex...

wracasz do serii 1BE ?

Nie - raczej kombo Weitec + ReFlex ale dla zwykłego zawieszenia...

a to teraz jakie masz amorki? cos twardszego? wez pod uwage Bartek, ze jak dasz kolo z wiekszym ET, to przy miekkim amorze kola beda Ci czesto tarly o nadkola/blotniki.

Ja teraz tak mam... ET33, przod delikatnie obnizylismy i musze mocno uwazac zeby nie przycierac jak przod dobija.

Opublikowano

eh, V8 to V8 :)

Opublikowano

Panowie a ma ktoś namiary na jakieś sprężyny -40 na tył do avanta b6 Ośka :cool1:

Zastanawiam się czy nie puścić swojego kompletu H&R -40mm, całkiem możliwe, że w komplecie z amorkami Monroe Reflex...

wracasz do serii 1BE ?

Nie - raczej kombo Weitec + ReFlex ale dla zwykłego zawieszenia...

a to teraz jakie masz amorki? cos twardszego? wez pod uwage Bartek, ze jak dasz kolo z wiekszym ET, to przy miekkim amorze kola beda Ci czesto tarly o nadkola/blotniki.

Ja teraz tak mam... ET33, przod delikatnie obnizylismy i musze mocno uwazac zeby nie przycierac jak przod dobija.

Przy 17"/ET28 koła są minimalnie schowane tuż za błotnikiem - niestety jest tak nisko, że przy silnym dobiciu i tak koło dojdzie do osłony nadkola. Chcę troszkę to jeszcze podnieść i myślę, że będzie OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...